abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 09:13:19 #126
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_76623790
Nee ik vind het echt onzin, ik kan in MUZ niet zo vrij als hier praten. Zoals DrDrentz zegt, MUZ komt notabene voort uit SHO. Dat MJtopic. Dus waarom dan perse hier dicht? Ga daar dan dicht, ik vind het niet erg als hier over muziek gepraat wordt, en daar is het wel erg om over haren te praten. Comoonn dat gaat toch niet werken???
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zondag 10 januari 2010 @ 09:29:25 #127
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76623880
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:13 schreef Moonwalk het volgende:
Nee ik vind het echt onzin, ik kan in MUZ niet zo vrij als hier praten. Zoals DrDrentz zegt, MUZ komt notabene voort uit SHO. Dat MJtopic. Dus waarom dan perse hier dicht? Ga daar dan dicht, ik vind het niet erg als hier over muziek gepraat wordt, en daar is het wel erg om over haren te praten. Comoonn dat gaat toch niet werken???
Het gaat erom dat er in beide topics AL TIJDEN soortgelijk gepost wordt.
En sorry hoor, maar als je kan kiezen lijkt me het topic in MUZ toch iets meer waarde hebben.
En bovendien wordt daar regelmatiger in gereageerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robijn48 op 10-01-2010 09:55:31 ]
Leef en Laten Leven
  zondag 10 januari 2010 @ 10:58:22 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76624978
Inderdaad, de helft wordt dubbel gepost.
En als je moet kiezen, dan lijkt me MUZ toch meer op zn plek dan SHO
Haters everywhere but I don't really care.
pi_76625389
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:54 schreef Robijn48 het volgende:
In beide topics wordt al tijden soortgelijk gepost. Ik ben het er daarom mee eens dat dit topic gesloten wordt.
In MUZ zitten idd serieuze MJ liefhebbers, waarin de wijze waarop iemands haar zit er idd niet echt toe doet.
Voor diegenen die enkel willen reageren op My name is Michael etc. zijn verschillende topics geopend.
zou je dan ook kunnen zeggen welke topics dat zijn, ik kan ze niet vinden

verder blijf ik t raar vinden dat er straks geen topic meer bestaat waar zaken naast de muziek besproken kunnen worden, want t is voor ons allen toch wel duidelijk dat er rond mj meer te doen was en nog steeds is dan alleen zijn discografie.. in MUZ wordt er (begrijpelijk) geen prijs op gesteld om dat daar te bespreken
prima, maar dat betekent dus dat dat niet meer op fok kan.. daarnaast zullen de talentenjachten straks ook wel besproken worden, lijkt me ook niet echt kunnen in MUZ

zouden de mods hier op kunnen reageren?
pi_76627392
quote:
Op zondag 10 januari 2010 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is de MUZ-reeks ook een voortzetting van een eerdere SHO-reeks: Michael Jackson #15
Klopt ja, goeie oude tijd

Ik begrijp aan ene kant dat de mods liever zien dat dit topic dicht gaat omdat er veel dubbel gepost wordt, is een beetje onzinnig. Ik snap daarentegen ook dat mensen het liever niet over het haar van Jermaine in MUZ willen hebben .

Is het wellicht niet handig om dan een topic over The Jacksons A Family Dynasty in FTR te maken? Daar kan je het dan o.a. hebben over het haar van Jermaine

Voor de rest vind ik het niet heel schokkend dat er af en toe over niet muziek gerelateerde zaken wordt gesproken in MUZ. De afgelopen jaren hebben we het daar namelijk regelmatig gehad over andere zaken dan muziek (simpelweg, omdat er niets aan nieuwe muziek werd uitgebracht etc.)

Just my two cents though
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 10 januari 2010 @ 18:01:32 #131
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76642475

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 10-01-2010 18:01:55 ]
Leef en Laten Leven
  zondag 10 januari 2010 @ 18:04:37 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76642604
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:19 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zou je dan ook kunnen zeggen welke topics dat zijn, ik kan ze niet vinden

verder blijf ik t raar vinden dat er straks geen topic meer bestaat waar zaken naast de muziek besproken kunnen worden, want t is voor ons allen toch wel duidelijk dat er rond mj meer te doen was en nog steeds is dan alleen zijn discografie.. in MUZ wordt er (begrijpelijk) geen prijs op gesteld om dat daar te bespreken
prima, maar dat betekent dus dat dat niet meer op fok kan.. daarnaast zullen de talentenjachten straks ook wel besproken worden, lijkt me ook niet echt kunnen in MUZ

zouden de mods hier op kunnen reageren?
Ik had gezien dat er in Klaagbaak eentje geopend was, maar nu ik dat heb doorgelezen denk ik niet dat je daarnaar op zoek bent.
Misschien is dat idee van Sideshowbobbie wel wat?

Vraagje aan de mods: ik snap dus waarom jullie dit gaan sluiten, maar waarom moet deze eerst nog vollopen? Is dat echt nodig?
Leef en Laten Leven
pi_76643157
quote:
Soaps, Showbizz & Sterren
Het forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
een nieuw topic openen in FTR voor de j5 real life soap, terwijl deze hier daar makkelijk voor gebruikt kan worden plus kan je hier al je haar- en stylingsadviezen en vuige roddels over de jacksons kwijt waar straks nergens ruimte voor is én hier kan je de 'talentenjachten' van rtl en sbs bespreken zoals we dat bij popstars, (american) idols, x-factor etc. ook doen?

nee, de logica ontgaat mij geheel
  zondag 10 januari 2010 @ 19:48:26 #134
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_76647596
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:29 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat er in beide topics AL TIJDEN soortgelijk gepost wordt.
En sorry hoor, maar als je kan kiezen lijkt me het topic in MUZ toch iets meer waarde hebben.
En bovendien wordt daar regelmatiger in gereageerd.
Ik denk dat we hier echt duidelijk een clubje voor en een clubje tegen hebben. ( bedoel ik niet aanvallend, mn vorige post ook niet trouwens ). Ik ben er zelf gewoon echt tegen en snap niet dat de mensen die voornamelijk in MUZ zitten, het hier dicht willen hebben. Als wij hier zitten te roddelen beppen en speculeren hebben jullie geen last van ons. In MUZ is het inderdaad wat serieuzer en daarom ben ik ook meer hier te vinden dan daar.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_76647978
Ik wil ook dat dit open blijft. Af en toe heb ik behoefte om het haar van Jermaine te bespreken en soms heb ik behoefte om het over de ad-libs van Just Good Friends te hebben.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:07:55 #136
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76648658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier echt duidelijk een clubje voor en een clubje tegen hebben. ( bedoel ik niet aanvallend, mn vorige post ook niet trouwens ). Ik ben er zelf gewoon echt tegen en snap niet dat de mensen die voornamelijk in MUZ zitten, het hier dicht willen hebben. Als wij hier zitten te roddelen beppen en speculeren hebben jullie geen last van ons. In MUZ is het inderdaad wat serieuzer en daarom ben ik ook meer hier te vinden dan daar.
Nee hoor, ik persoonlijk hoef dit SHO topic niet persé dicht te hebben.
Static verwoordde alleen wat ik al een tijdje dacht: nl. dat beide topics aardig hetzelfde waren geworden. Het had dan eigenlijk eerder dicht gegooid moeten worden.
Nu echter beginnen die shows, en komen er weer de roddels en speculaties. Ikzelf heb daar niet veel mee, maar dat betekent niet dat jullie daar niet over kunnen kletsen natuurlijk.
Ben dan ook wel benieuwd wat Static te zeggen heeft over alles...(Staticcc waar ben je dan? )

Toevoeging: eigenlijk vind ik het wel een gebrek dat je heel zelden mods ziet in deze topics.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robijn48 op 10-01-2010 20:14:40 ]
Leef en Laten Leven
pi_76651531
Overlijdensakte Jackson: Moord
quote:
In de nooit eerder gepubliceerde overlijdensakte van Micheal Jackson staat dat de zanger is vermoord. De Britse krant News of the World heeft de hand weten te leggen op de overlijdensakte van The King of Pop.

Op het originele certificaat van 7 juli wilde hoofdlijkschouwer Cheryl MacWillie geen doodsoorzaak vermelden.

Homicide

Na uitgebreid onderzoek werd de overlijdensakte op 31 augustus aangevuld. Medisch expert Christopher Rogers vermeldde op die akte 'homicide'. Jackson zou een injectie toegediend hebben gekregen door 'iemand anders'. Jackson’s lijfarts Conrad Munray diende het zware verdovingsmiddel destijds toe.

Advocaat

Volgens het rapport is de popartiest overleden aan een acute intoxicatie met Propofol. Jackson’s arts heeft een topadvocaat ingehuurd voor als hij toch nog wordt aangeklaagd voor MJ's dood. Hij krijgt juridische bijstand van advocaat Michael Flanagan. Deze man slaagde er eerder in een verpleegster vrij te pleiten van een moordaanklacht nadat ze Propofol aan een patiënt had toegediend.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:00:33 #138
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76651776
Godsamme. Murray in jail!
Leef en Laten Leven
  zondag 10 januari 2010 @ 21:00:44 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76651789

Goed idee !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:02:12 #140
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76651918
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Goed idee !
Moet jij joh? Als je wat te zeggen hebt verberg je dan niet achter zo'n dom plaatje.
Leef en Laten Leven
pi_76651944

Tering, wat een cool outfit heeft Jermaine hier
alleen nog een zwaardje en dan:

pi_76652251
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_76652301
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Goed idee !
pi_76652407
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Altijd maar die zonnebrillen.
pi_76656642
quote:
conrad, bubba is waiting for ya in the slammer!
  zondag 10 januari 2010 @ 22:27:39 #146
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_76657838
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Toevoeging: eigenlijk vind ik het wel een gebrek dat je heel zelden mods ziet in deze topics.
Kort door de bocht: dat geneuzel boeit me geen flikker (meer) na bijna 85 topics.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_76659190
Als een user zegt dat een topic hem niet boeit moet hij oprotten uit SHO. Als een topic een mod niet boeit moet het topic oprotten uit SHO.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:51:19 #148
15080 static
pi_76659376
Tuurlijk.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_76660035
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef static het volgende:

[..]

Kort door de bocht: dat geneuzel boeit me geen flikker (meer) na bijna 85 topics.
en eens een keer inhoudelijk reageren op de serieuze vragen die gesteld worden is zeker ook teveel gevraagd?
  zondag 10 januari 2010 @ 23:16:04 #150
15080 static
pi_76660754
Hoezo 'eens' en 'teveel'? Snap die vijandigheid niet zo.

Ik gooi een balletje op waar in de eerste instantie positief op wordt gereageerd en een tijdje later staat er een zooi insinuaties en onwaarheden. Dan verdwijnt bij de de zin al snel hoor.

Mij boeit het absoluut niet of deze reeks hierblijft of over gaat naar MUZ, dat is aan jullie. Maar laat die verkapte beschuldigingen gevoegelijk achterwege.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')