Anders ik wel.quote:
Jammer genoeg..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu wel een mooi doelpunt gescoort
Laten we over jou praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Voetbal. Zullen we het daar niet over hebben? Laten wij uniek zijn.
Maak er wat tofs van zou ik zeggenquote:
Je ogen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ben lief. Wat is het subonderwerp?
Wat jij vandaag gedaan heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ben lief. Wat is het subonderwerp?
En leuk.quote:
Ze heeft vandaag ver moeten lopen.quote:
Oke, das kort en krachtig verteldquote:
Ai...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Myraela het volgende:
en mijn banden waren lek. En nu doen me voetjes auw.
je moest 10 centimeter meer lopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Myraela het volgende:
en mijn banden waren lek. En nu doen me voetjes auw.
Hihihiihih nee. Sommige mensen zijn al van de basisschool af en moeten nu wat verder weg naar school.quote:
Beetje kerelvrouw fietst gewoon elke dag naar schoolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiihih nee. Sommige mensen zijn al van de basisschool af en moeten nu wat verder weg naar school.Terwijl ze in een kutdorp wonen, waar de goede bus niet stopt.
Vanaf september ga ik toch ook niet meer fietsen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beetje kerelvrouw fietst gewoon elke dag naar school
Ja, mijn school ligt 32 kilometer weg. Have fun.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beetje kerelvrouw fietst gewoon elke dag naar school
Jezusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn school ligt 32 kilometer weg. Have fun.Ik neem de bus wel.
Oke.. ja das wel verquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn school ligt 32 kilometer weg. Have fun.Ik neem de bus wel.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef justmattie het volgende:
Murp quotte mijn fipo net, in zijn slotpost
quote:
quote:
Ben zo weer weg, ben in Gennep.quote:
Eens.quote:
Deze specifieke, of omdat 'ie gekaapt is?quote:
Omdat ;ie gekaapt is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze specifieke, of omdat 'ie gekaapt is?
Ga je nu weer bloederige plaatjes posten voor mij?quote:
Myr was er straks.quote:
Ga jij zondag naar de crewmeet, murp?quote:
Alsof de titel heel de SC veranderd.quote:
Hmm. Ik kan 'm steeds niet vinden, maar als ik hem dan uiteindelijk wel vind, dan is het eigenlijk niet zo heel erg de moeite waardquote:
De vriend van een vriendinnetje woont daar, en ze vinden dat ik hier moest komen omdat ik me kut voel en dan gaan ze me opvrolijken en me dronken voerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat moet je daar? en waarom ben jij nu op ongeveer een uur rijden van mij?
Misschien hooguit in spoilers. Ik neem het nog even in overweging.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je nu weer bloederige plaatjes posten voor mij?
Zou ik ook doen.quote:
Het ligt niet aan de titel he schatquote:
Aan mij zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de titel he schat
Msn dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan 'm steeds niet vinden, maar als ik hem dan uiteindelijk wel vind, dan is het eigenlijk niet zo heel erg de moeite waard
Das lief van zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vriend van een vriendinnetje woont daar, en ze vinden dat ik hier moest komen omdat ik me kut voel en dan gaan ze me opvrolijken en me dronken voeren
Opeens allemaal onbekende mensenquote:
Moet je mij nu zien.. ik had vanochtend ruzie met een grote koevoet..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je nu weer bloederige plaatjes posten voor mij?
Hoeft niet in spoilers hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien hooguit in spoilers. Ik neem het nog even in overweging.
Nee, snoetje, jij maakt het alleen maar leukerquote:
Zijn ze ook.quote:
Noem je mij nou onbekend? Ik ben Chowi. Chowi! Die toffe! Met die tieten!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opeens allemaal onbekende mensen
/autist
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, snoetje, jij maakt het alleen maar leuker
Picsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Moet je mij nu zien.. ik had vanochtend ruzie met een grote koevoet..
Wat heb jij met die naam?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zijn ze ook.En hij heet ook Bart.
Waar wij nog steeds pics van moeten krijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noem je mij nou onbekend? Ik ben Chowi. Chowi! Die toffe! Met die tieten!
Pfff.
Rambo.quote:
mij ken je welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opeens allemaal onbekende mensen
/autist
Ik zie niks van die tetten.. gewoon gelul!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff.
Jouw booty stond in S&Gquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff.
oh, die vent die is begonnen met zijn hormoonkuurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff.
Niet zoveel.quote:
Oh ja?quote:
In het eggie zien is toch veel leuker?quote:
Ik heb anders ook nog geen pics van jouw penis in mijn PM-box.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar wij nog steeds pics van moeten krijgen.
In S&G, dat zeg ik tochquote:
Mag ik het opdrinken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
In het eggie zien is toch veel leuker?![]()
Het bloede wel als een mofo toen..
Serieus nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog geen pics van jouw penis in mijn PM-box.
Ik ben nog nooit door iemand vergeleken met een vent (anders dan op FOK!).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef murp het volgende:
[..]
oh, die vent die is begonnen met zijn hormoonkuur![]()
Valt nu weinig meer te drinken, bloeden is gestoptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |