quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was het zat om gewoon aardig te doen en te knikken en dan geen knikje terug te krijgen, dus nu glimlach ik eerst als ik iemand herken en dan geef ik pas het knikje. Maar meestal zeg ik ook "EEEEEEey"
Autistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan doe ik net alsof ik diegene niet gezien heb.
Hey.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
FUCK LUUR nu bedenk ik me ineens dat ik in de Miller wel iemand zag die ik op jou vond lijken maar ik was vaag en ik dacht van what are the chances, dat komt gewoon omdat ik bij Breda aan Lulu denk.![]()
DIT KAN NIET
Ja klopt man.quote:
Iedereen lijkt op mij, 13 in een dozijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
FUCK LUUR nu bedenk ik me ineens dat ik in de Miller wel iemand zag die ik op jou vond lijken maar ik was vaag en ik dacht van what are the chances, dat komt gewoon omdat ik bij Breda aan Lulu denk.![]()
DIT KAN NIET
Kut.quote:
Niet zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Lang niet gesproken enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Salatrel het volgende:
ietsie over
Hoe komt 't?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zo.Studie gaat kut. Hoe is het met jou?
Ow, wat danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zo.Studie gaat kut. Hoe is het met jou?
Ik denk dat ik te dom ben.quote:
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je of kan je je moeilijk concentreren.quote:
Ja, moeilijk. Hmm, is die "quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, wat dan? Te moeilijk, geen zin meer?
Met mij gaat het goed.
Of misschien wie ben jij eigenlijk?quote:
Hmm, da's klote. Lijkt me sowieso een lastige studie die je doet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, moeilijk. Hmm, is die "" nu serieus of sarcastisch bedoeld?
In dat geval ben je dus te dom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je.
Ik denk dat zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, da's klote. Lijkt me sowieso een lastige studie die je doet.
Ik zie geen '' in mijn bericht?
Thanks Skylark voor je subtiele mededeling.quote:
Vuige necrofiel.quote:
quote:
Dear John?quote:
Ik ben ontzettend slim, maar ik kan me niet goed concentreren dus niemand merkt het.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je of kan je je moeilijk concentreren.
HOLY SHIT even duik nemen in wijwaterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Damn, altijd als ik iets over iemand's moeder zeg is ze dood
Ja. Ik heb de hele film zitten janken en het einde is echt fucking lame. Niet eens een huwelijksaanzoek van hem. In het boek beloofd hij haar dat ze trouwen.quote:
Man ik zou de moeder van jouw moeder kunnen wezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Damn, altijd als ik iets over iemand's moeder zeg is ze dood
Dit geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend slim, maar ik kan me niet goed concentreren dus niemand merkt het.
Spoiler.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de hele film zitten janken en het einde is echt fucking lame. Niet eens een huwelijksaanzoek van hem. In het boek beloofd hij haar dat ze trouwen.En dan die naaistreek van Savannah, trouwen uit medelijden.
Moeilijk concentreren, hahaha.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je of kan je je moeilijk concentreren.
Hoe kan 'met mij gaat het goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat zebedoelt. Die komt erg lullig over als je hem verkeerd opvat.
Die film is al heerlijk om naar te kijken door Channingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de hele film zitten janken en het einde is echt fucking lame. Niet eens een huwelijksaanzoek van hem. In het boek beloofd hij haar dat ze trouwen.En dan die naaistreek van Savannah, trouwen uit medelijden.
Dan ben je toch gewoon de standaard student? Halen je studiegenoten het allemaal wel dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moeilijk concentreren, hahaha.Oh wacht, nu kan ik wel zo'n walgelijk smoesje uit de kast halen. Nee, ik ben gewoon lui, weet je. Ik had eigenlijk wel cum laude af kunnen studeren, maar ik doe gewoon niets.
![]()
![]()
Ja, een uur lang is het goed. Maar dan dumpt Savannah hem en dan is het gewoon waardeloos. Ik wilde haar echt slappen in the face. Hoer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die film is al heerlijk om naar te kijken door Channing
Omdat jij hem post.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan 'met mij gaat het goed' nou weer lullig overkomen
?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij bent een idioot. Om met jouw looks zo een boer te regelen. Beter regel je een Turkse man , dan heb je looks en een echte man!
Transformers 2 voor vrouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die film is al heerlijk om naar te kijken door Channing
Ja klopt, maar dat ze ging trouwen met die gast dat had ik echt niet aan zien komen. Vind haar sowieso waardeloos door haar rol in mean girlsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, een uur lang is het goed. Maar dan dumpt Savannah hem en dan is het gewoon waardeloos. Ik wilde haar echt slappen in the face. Hoer.
Ik kan niet zo goed tegen tearjerkers dus probeer ze te vermijden. Laatste jankfilm die ik gezien heb was A Walk To Remember geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I'm sorry.
Ken je nog een tearjerker?
ik moest ook een traan wegpinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen tearjerkers dus probeer ze te vermijden. Laatste jankfilm die ik gezien heb was A Walk To Remember geloof ik.
Incoming gay/emo opmerkingen in 3..2..1..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 21:11:50 ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
SPOILER SPOILER SPOILER OVER I LOVE YOU PHILLIP MORRISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Het klopt ook niet. Want het boek is heel anders. Daarin staat dat ze met John trouwt en dat zie ik niet in de film.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat ze ging trouwen met die gast dat had ik echt niet aan zien komen. Vind haar sowieso waardeloos door haar rol in mean girls
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
SPOILER SPOILER SPOILER OVER I LOVE YOU PHILLIP MORRISYea well, I saw you fail here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Mooooooooooooh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen tearjerkers dus probeer ze te vermijden. Laatste jankfilm die ik gezien heb was A Walk To Remember geloof ik.
Incoming gay/emo opmerkingen in 3..2..1..
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
@Allure_: nee er zijn er wel meerdere die het niet halen, maar ik ben al te lang bezig. Nou ja, god zal vast wel een plan voor me hebben.
Wut?quote:
Ik wist niet dat er een boek van was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Want het boek is heel anders. Daarin staat dat ze met John trouwt en dat zie ik niet in de film.
Fuck your life.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Spreek ik zo af dat die ene kerel 3 andere gasten gaat bellen en dan zou hij terugbellen als hij meer weet. Na 20 minuten belt weer een andere vriend dat hij nogal ongeduldig wordt dus bel ik die ene vent maar weer op, blijkt dat hij nog helemaal niemand heeft gebeld![]()
quote:
quote:
Geen fuck in my life.quote:
Maar wil je het nog wel halen, of heb je er geen zin meer in? Je kunt toch ook iets van studie begeleiding regelen? Ook al is dat kut.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
@Allure_: nee er zijn er wel meerdere die het niet halen, maar ik ben al te lang bezig. Nou ja, god zal vast wel een plan voor me hebben.
Boeken zijn voor mensen die geen TV kunnen betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een boek van was.
Yeah, ik heb eerst het boek gelezen. Dude, Nicholas Sparks jonge. The Notebook is ook een boek van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een boek van was.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Spreek ik zo af dat die ene kerel 3 andere gasten gaat bellen en dan zou hij terugbellen als hij meer weet. Na 20 minuten belt weer een andere vriend dat hij nogal ongeduldig wordt dus bel ik die ene vent maar weer op, blijkt dat hij nog helemaal niemand heeft gebeld![]()
*belt*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Bij ons is dat allemaal in 5 minuten geregeld op een vrijdag/zaterdagavond!
Normaal hier ook maar nu dus nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Bij ons is dat allemaal in 5 minuten geregeld op een vrijdag/zaterdagavond!
Ja, ik wil het wel halen. Ik denk wel dat ik het kan halen met veel leerwerk. Dus nog maar even door bikkelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar wil je het nog wel halen, of heb je er geen zin meer in? Je kunt toch ook iets van studie begeleiding regelen? Ook al is dat kut.
6 maanden pas?quote:
Komt vast wel goed! Ik zou dit niet weggooien, je bent al zo lang bezig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel halen. Ik denk wel dat ik het kan halen met veel leerwerk. Dus nog maar even door bikkelen.
Wel fijn dat het goed met jou gaat.![]()
Oh, dat wou ik nog zeggen. Jouw msn-plaatje.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
*belt*
"Ey ik kom bij jou FIFA'en daarna op stap uitgaan ben daar over 15 minuten goed okay later."
Ga naar je smatje toe.quote:
O en anders nog langer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, als je voor de zomervakantie nog een date weet te regelen wel.
Haha ja. Eerst 1x daten voor de zomervakantie. Dan zomervakantie, dan eerst nog een paar x daten, dan heb je iets en dan duurt met meestal iets van 3+ maand.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |