quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was het zat om gewoon aardig te doen en te knikken en dan geen knikje terug te krijgen, dus nu glimlach ik eerst als ik iemand herken en dan geef ik pas het knikje. Maar meestal zeg ik ook "EEEEEEey"
Autistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan doe ik net alsof ik diegene niet gezien heb.
Hey.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
FUCK LUUR nu bedenk ik me ineens dat ik in de Miller wel iemand zag die ik op jou vond lijken maar ik was vaag en ik dacht van what are the chances, dat komt gewoon omdat ik bij Breda aan Lulu denk.![]()
DIT KAN NIET
Ja klopt man.quote:
Iedereen lijkt op mij, 13 in een dozijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
FUCK LUUR nu bedenk ik me ineens dat ik in de Miller wel iemand zag die ik op jou vond lijken maar ik was vaag en ik dacht van what are the chances, dat komt gewoon omdat ik bij Breda aan Lulu denk.![]()
DIT KAN NIET
Kut.quote:
Niet zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Lang niet gesproken enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Salatrel het volgende:
ietsie over
Hoe komt 't?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zo.Studie gaat kut. Hoe is het met jou?
Ow, wat danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zo.Studie gaat kut. Hoe is het met jou?
Ik denk dat ik te dom ben.quote:
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je of kan je je moeilijk concentreren.quote:
Ja, moeilijk. Hmm, is die "quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, wat dan? Te moeilijk, geen zin meer?
Met mij gaat het goed.
Of misschien wie ben jij eigenlijk?quote:
Hmm, da's klote. Lijkt me sowieso een lastige studie die je doet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, moeilijk. Hmm, is die "" nu serieus of sarcastisch bedoeld?
In dat geval ben je dus te dom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je.
Ik denk dat zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, da's klote. Lijkt me sowieso een lastige studie die je doet.
Ik zie geen '' in mijn bericht?
Thanks Skylark voor je subtiele mededeling.quote:
Vuige necrofiel.quote:
quote:
Dear John?quote:
Ik ben ontzettend slim, maar ik kan me niet goed concentreren dus niemand merkt het.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je of kan je je moeilijk concentreren.
HOLY SHIT even duik nemen in wijwaterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Damn, altijd als ik iets over iemand's moeder zeg is ze dood
Ja. Ik heb de hele film zitten janken en het einde is echt fucking lame. Niet eens een huwelijksaanzoek van hem. In het boek beloofd hij haar dat ze trouwen.quote:
Man ik zou de moeder van jouw moeder kunnen wezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Damn, altijd als ik iets over iemand's moeder zeg is ze dood
Dit geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend slim, maar ik kan me niet goed concentreren dus niemand merkt het.
Spoiler.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de hele film zitten janken en het einde is echt fucking lame. Niet eens een huwelijksaanzoek van hem. In het boek beloofd hij haar dat ze trouwen.En dan die naaistreek van Savannah, trouwen uit medelijden.
Moeilijk concentreren, hahaha.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Misschien is de studie gewoon te zwaar voor je of kan je je moeilijk concentreren.
Hoe kan 'met mij gaat het goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat zebedoelt. Die komt erg lullig over als je hem verkeerd opvat.
Die film is al heerlijk om naar te kijken door Channingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de hele film zitten janken en het einde is echt fucking lame. Niet eens een huwelijksaanzoek van hem. In het boek beloofd hij haar dat ze trouwen.En dan die naaistreek van Savannah, trouwen uit medelijden.
Dan ben je toch gewoon de standaard student? Halen je studiegenoten het allemaal wel dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moeilijk concentreren, hahaha.Oh wacht, nu kan ik wel zo'n walgelijk smoesje uit de kast halen. Nee, ik ben gewoon lui, weet je. Ik had eigenlijk wel cum laude af kunnen studeren, maar ik doe gewoon niets.
![]()
![]()
Ja, een uur lang is het goed. Maar dan dumpt Savannah hem en dan is het gewoon waardeloos. Ik wilde haar echt slappen in the face. Hoer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die film is al heerlijk om naar te kijken door Channing
Omdat jij hem post.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan 'met mij gaat het goed' nou weer lullig overkomen
?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij bent een idioot. Om met jouw looks zo een boer te regelen. Beter regel je een Turkse man , dan heb je looks en een echte man!
Transformers 2 voor vrouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die film is al heerlijk om naar te kijken door Channing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |