ik snap wel waarom oproep gemistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je typt eerst een bericht om vervolgens op te nemen?
Weet je hoe spannend, die jongen wordt nooit gebeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hooooi ynuuuuhhhhhh.quote:
Ja, wat veel enorme retards zitten er toch op fok.quote:
Hey, Fas.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat veel enorme retards zitten er toch op fok.
Ik zat laatst tegenover iemand in de shop waarmee ik in de brugklas heb gezetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iemand op straat tegenkomt die je kent, maar niet goed genoeg kent om echt voluit te begroeten, waardoor het in de praktijk op een wederzijds ongemakkelijk knikje neerkomt?
Ik was het zat om gewoon aardig te doen en te knikken en dan geen knikje terug te krijgen, dus nu glimlach ik eerst als ik iemand herken en dan geef ik pas het knikje. Maar meestal zeg ik ook "EEEEEEeyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iemand op straat tegenkomt die je kent, maar niet goed genoeg kent om echt voluit te begroeten, waardoor het in de praktijk op een wederzijds ongemakkelijk knikje neerkomt?
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee dan doe ik net alsof ik diegene niet gezien heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
False.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weet je hoe spannend, die jongen wordt nooit gebeld.
Ja. Als autist heb ik natuurlijk weinig contact met de rest van de buurt en komt het weleens voor dat ik een buurtbewoner op die manier tegemoet kom. Als ik dan al buiten kom is dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Lezen nu het nog kan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, dit is US. Ik ga even bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |