SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwste aanwinste
I never workout
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
Die is kaolo baas manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwste aanwinste.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
haha watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwste aanwinsteOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Stuur haar een bericht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
Eh ik heb de vriendin van een meisje waar ik gisteren mee heb gesproken op Hyves gevonden (haar krijg ik niet gevonden), maar die vriendin staat op privé.What de fuck is dit zeg. Virtuele cockblock.
Ik vind die voorste wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwste aanwinsteBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
hey ik was daar ook in gegaan met een paar matties en een van hun liet ook z'n tepel zien toen werd die foto verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn nieuwste aanwinste![]()
Jij insinueert dat ik de lelijke vriendin een privébericht moet sturen met de vraag wat de hyves is van het mooie meisjequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa niet dat maar wel droger iig.NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij insinueert dat ik de lelijke vriendin een privébericht moet sturen met de vraag wat de hyves is van het mooie meisje?
Kijk otis de GHOST. Als we die pic in TRU posten gaat het aan.quote:
Bij de Goliath had ik woeste kudo's gekregen van the audience. Ik trok bij de foto mijn shirt omhoog en toen ik naar beneden liep stond iedereen te wijzen en te lachen naar mijn fotoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
hey ik was daar ook in gegaan met een paar matties en een van hun liet ook z'n tepel zien toen werd die foto verwijderd
Nee lang verhaal.quote:
Hmm, zal ik ook maar eens moeten doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij de Goliath had ik woeste kudo's gekregen van the audience. Ik trok bij de foto mijn shirt omhoog en toen ik naar beneden liep stond iedereen te wijzen en te lachen naar mijn foto![]()
![]()
.
Toen werd ik herkend.
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben ooit andersom gaan zitten in de wildwaterbaan. Dat is wel kankereng trouwens.
Wegzappen.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef Banaan93 het volgende:
[..]
Hmm, zal ik ook maar eens moeten doen
Ja vandaag was het echt tienerFest bij Walibi jongequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben ooit andersom gaan zitten in de wildwaterbaan. Dat is wel kankereng trouwens.
Weet je die Pirana in de Efteling, moet je daar eens in het midden gaan zitten tussen die handvatenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja vandaag was het echt tienerFest bij Walibi jonge. Allemaal schoolreisjes in de leeftijdscategorie 15-17 jaar.
Kankerirritant
Ik ben al 19quote:
Word.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ben al 19Als ik 80 wordt zit al ~25% van mijn leven er op.
Leuke gedachte is dat, hč?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ben al 19Als ik 80 wordt zit al ~25% van mijn leven er op.
quote:
hoeso danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
dikke brok in mn keel ik haat dat
en ik wil niet huilie doen want papa en mama zitten aan tafel.
Ik dacht ook dat het zijn zusje was, tot ik de TT zagquote:
kan toch.... het is tenslotte een Marokkaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het zijn zusje was, tot ik de TT zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
Fuck, lig ik net heerlijk in de tuin, besef ik dat zo de voetbal begint.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
dikke brok in mn keel ik haat dat
en ik wil niet huilie doen want papa en mama zitten aan tafel.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan toch.... het is tenslotte een MarokkaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
Whaha, check die masterlijke troll weer!
http://www.flabber.nl/web(...)erland-kameroen-5442Vooral met die gasten uit Spanje!
wat een simpele zielenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
Whaha, check die masterlijke troll weer!
http://www.flabber.nl/web(...)erland-kameroen-5442Vooral met die gasten uit Spanje!
Jammer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
Gister gewoon minimeet alles en nu is het officieel![]()
ik snap wel waarom oproep gemistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je typt eerst een bericht om vervolgens op te nemen?
Weet je hoe spannend, die jongen wordt nooit gebeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hooooi ynuuuuhhhhhh.quote:
Ja, wat veel enorme retards zitten er toch op fok.quote:
Hey, Fas.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat veel enorme retards zitten er toch op fok.
Ik zat laatst tegenover iemand in de shop waarmee ik in de brugklas heb gezetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iemand op straat tegenkomt die je kent, maar niet goed genoeg kent om echt voluit te begroeten, waardoor het in de praktijk op een wederzijds ongemakkelijk knikje neerkomt?
Ik was het zat om gewoon aardig te doen en te knikken en dan geen knikje terug te krijgen, dus nu glimlach ik eerst als ik iemand herken en dan geef ik pas het knikje. Maar meestal zeg ik ook "EEEEEEeyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iemand op straat tegenkomt die je kent, maar niet goed genoeg kent om echt voluit te begroeten, waardoor het in de praktijk op een wederzijds ongemakkelijk knikje neerkomt?
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee dan doe ik net alsof ik diegene niet gezien heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
False.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weet je hoe spannend, die jongen wordt nooit gebeld.
Ja. Als autist heb ik natuurlijk weinig contact met de rest van de buurt en komt het weleens voor dat ik een buurtbewoner op die manier tegemoet kom. Als ik dan al buiten kom is dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Lezen nu het nog kan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, dit is US. Ik ga even bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |