Ja klopt, maar dat ze ging trouwen met die gast dat had ik echt niet aan zien komen. Vind haar sowieso waardeloos door haar rol in mean girlsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, een uur lang is het goed. Maar dan dumpt Savannah hem en dan is het gewoon waardeloos. Ik wilde haar echt slappen in the face. Hoer.
Ik kan niet zo goed tegen tearjerkers dus probeer ze te vermijden. Laatste jankfilm die ik gezien heb was A Walk To Remember geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I'm sorry.
Ken je nog een tearjerker?
ik moest ook een traan wegpinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen tearjerkers dus probeer ze te vermijden. Laatste jankfilm die ik gezien heb was A Walk To Remember geloof ik.
Incoming gay/emo opmerkingen in 3..2..1..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 21:11:50 ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
SPOILER SPOILER SPOILER OVER I LOVE YOU PHILLIP MORRISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Het klopt ook niet. Want het boek is heel anders. Daarin staat dat ze met John trouwt en dat zie ik niet in de film.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat ze ging trouwen met die gast dat had ik echt niet aan zien komen. Vind haar sowieso waardeloos door haar rol in mean girls
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
SPOILER SPOILER SPOILER OVER I LOVE YOU PHILLIP MORRISYea well, I saw you fail here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Mooooooooooooh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen tearjerkers dus probeer ze te vermijden. Laatste jankfilm die ik gezien heb was A Walk To Remember geloof ik.
Incoming gay/emo opmerkingen in 3..2..1..
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
@Allure_: nee er zijn er wel meerdere die het niet halen, maar ik ben al te lang bezig. Nou ja, god zal vast wel een plan voor me hebben.
Wut?quote:
Ik wist niet dat er een boek van was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Want het boek is heel anders. Daarin staat dat ze met John trouwt en dat zie ik niet in de film.
Fuck your life.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Spreek ik zo af dat die ene kerel 3 andere gasten gaat bellen en dan zou hij terugbellen als hij meer weet. Na 20 minuten belt weer een andere vriend dat hij nogal ongeduldig wordt dus bel ik die ene vent maar weer op, blijkt dat hij nog helemaal niemand heeft gebeld![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |