Volgens mij ligt dat bij Jessica echt aan de kleding, deze foto is 1 dag eerder genomen, ziet ze er een stuk slanker uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan bij Oprah vertellen dat je maatje 34/36 hebt, ehhhhh ja?
Daar zie ik het idd jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat bij Jessica echt aan de kleding, deze foto is 1 dag eerder genomen, ziet ze er een stuk slanker uit
[ afbeelding ]
Oh jesus, die laatstequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat bij Jessica echt aan de kleding, deze foto is 1 dag eerder genomen, ziet ze er een stuk slanker uit
[ afbeelding ]
Ik loop niet echt warm voor het jurkje van Kristin Stewart
[ afbeelding ]
en ook niet voor die van Nikki Reed, zou hem zo als plumeau gebruiken (en ik heb anders echt nooit schoonmaakneigingen)
[ afbeelding ]
Jessica is tijden heel slank geweest, hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zie ik het idd jaAlleen zat ze bij Oprah nog met mega-achterwerk, dikke benen en bolle kop.
Sinds dat gebeuren dat ze zo enorm is aangekomen viel het op en ik kan me echt niet indenken dat zij "vroeger" ooit slanker dan maat 34-36 was, maar goed, het zal wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef kvd het volgende:
Om even je geheugen op te frissen:
[ afbeelding ]
Da's toch aardig maatje 34 of kleiner zo te zien....of ze moet mega handen hebben
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:41 schreef sherezade het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef kvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wauw dat jurkje van Christina isquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef rena het volgende:
Kristen Bell, Christina Aguilera en Cam Gigandet krijgen het voor elkaar er een 3-lelijke-outfits-op-een-rij van te maken.
[ afbeelding ]
Ik vind er niks mis mee! Jurkje van Christina is juist heel mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef rena het volgende:
Kristen Bell, Christina Aguilera en Cam Gigandet krijgen het voor elkaar er een 3-lelijke-outfits-op-een-rij van te maken.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef SEMTEX het volgende:
Wil je ook een hoerig badpak, net als de Kardashians en eruit zien als een stripper? Koop nu!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef sherezade het volgende:
buiten dat zijn de foto's ook nog eens flink bewerkt en zijn er bij K. 1 flink wat cm's er van af geshopt
Oi!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Franneh het volgende:
Geef mij maar wel zo een lichaam ^
Dita von Teese:
[ afbeelding ]
Leer op leer op leer op leer?
Ze komt er wel mee weg vind ik, maar de outfit blijft toch lelijk vind ik.
ja idd, en die eerste is normaal ook 10 kilo zwaarder....maarja ze houden zichzelf voor de gek...we weten wel beterquote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zeker, en ook vanuit een bepaalde hoek geschoten, die rechtse heeft normaal toch XXXL-dijen en kont?
Ik heb exact de omgekeerde mening. Kleding vind ik wel leuk, schoenen zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef rena het volgende:
Leighton Meester
[ afbeelding ]
Alleen de schoenen zijn echt heel tof!
[ afbeelding ]
wat, zou een moord doen voor die jurkquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef rena het volgende:
Leighton Meester
[ afbeelding ]
Ik snap het. Dan neem ik natuurlijk mijn woorden terug dat ik ze vet vind.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:06 schreef Manono het volgende:
[..]
die schoenen vind je tegenwoordig overal
Prachtige jurkquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef rena het volgende:
Leighton Meester
[ afbeelding ]
Die vind ik best meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Manono het volgende:
@rena geeft niks
emma bunton
[ afbeelding ]
veel te ouwelijk mi but then again, she was never my favorite spicequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die vind ik best meevallen eigenlijk
ik dacht precies hetzelfde, leuk jurkje juist!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb exact de omgekeerde mening. Kleding vind ik wel leuk, schoenen zijn afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Manono het volgende:
[..]
veel te ouwelijk mi but then again, she was never my favorite spice
[ afbeelding ]
kelly oz
[ afbeelding ]
one more gaga get up, solange knowles
[ afbeelding ]
keisha
zo te zien is de foto genomen in 2009,indie tijd is ze ook mee gaan doen met dancing with the stars en is ze gaan afvallen...ze is dus niet weer terug op weg naar haar oude gewicht, ze was bezig van haar oude gewicht af te komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
lijkt het maar zo of is kelly weer op weg naar haar oude gewicht???en tja solange..wat moet je er nog van zeggen....ze slaat altijd de plank mis qua kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |