Links boven doet me denken aan Lady GaGa?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
LiLo showt haar nieuwste kledinglijn, die wordt gekenmerkt door klasse en stijl!
[ afbeelding ]
Oh jezus. En het is de bedoeling dat normale mensen dit gaan kopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
LiLo showt haar nieuwste kledinglijn, die wordt gekenmerkt door klasse en stijl!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus. En het is de bedoeling dat normale mensen dit gaan kopen?
Lady GaGa is de queen als het gaat om outfits, dus over haar kan je vrij weinig slechts zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook veel klasse en stijl, waar ze op doelde.
Die is helemaal niet doorzichtig, plus het is een concertoutfit niet iets waar ze mee over straat gaat. Vind ik nogal een verschil.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef Seam het volgende:
Lohan
Die outfit van Rihanna is ook erg triest zeg
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lady GaGa is de queen als het gaat om outfits, dus over haar kan je vrij weinig slechts zeggen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ene Marina Diamandis, een Britse zangeres:
[ afbeelding ]
Zij is leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Marina van Marina and the Diamonds!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van haar.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke stem heeft zijquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Marina van Marina and the Diamonds!
Toffe muziek en ze draagt nooit normale kleding.
/offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |