Volgens mij ligt dat bij Jessica echt aan de kleding, deze foto is 1 dag eerder genomen, ziet ze er een stuk slanker uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan bij Oprah vertellen dat je maatje 34/36 hebt, ehhhhh ja?
Daar zie ik het idd jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat bij Jessica echt aan de kleding, deze foto is 1 dag eerder genomen, ziet ze er een stuk slanker uit
[ afbeelding ]
Oh jesus, die laatstequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat bij Jessica echt aan de kleding, deze foto is 1 dag eerder genomen, ziet ze er een stuk slanker uit
[ afbeelding ]
Ik loop niet echt warm voor het jurkje van Kristin Stewart
[ afbeelding ]
en ook niet voor die van Nikki Reed, zou hem zo als plumeau gebruiken (en ik heb anders echt nooit schoonmaakneigingen)
[ afbeelding ]
Jessica is tijden heel slank geweest, hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zie ik het idd jaAlleen zat ze bij Oprah nog met mega-achterwerk, dikke benen en bolle kop.
Sinds dat gebeuren dat ze zo enorm is aangekomen viel het op en ik kan me echt niet indenken dat zij "vroeger" ooit slanker dan maat 34-36 was, maar goed, het zal wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef kvd het volgende:
Om even je geheugen op te frissen:
[ afbeelding ]
Da's toch aardig maatje 34 of kleiner zo te zien....of ze moet mega handen hebben
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:41 schreef sherezade het volgende:
[quote]Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef kvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wauw dat jurkje van Christina isquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef rena het volgende:
Kristen Bell, Christina Aguilera en Cam Gigandet krijgen het voor elkaar er een 3-lelijke-outfits-op-een-rij van te maken.
[ afbeelding ]
Ik vind er niks mis mee! Jurkje van Christina is juist heel mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef rena het volgende:
Kristen Bell, Christina Aguilera en Cam Gigandet krijgen het voor elkaar er een 3-lelijke-outfits-op-een-rij van te maken.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |