Als je die demolition reeks op Discovery een beetje hebt gevolg weet je dat ze zeer spaarzaam zijn met de hoeveelheid explosieven en heus niet hele gebouwen volproppen met TNT. Ze blazen doorgaans de dragende kolommen op de laaggelegen verdiepingen weg en laten de zwaartekracht het werk doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef Jungpionier het volgende:
Ik heb wel weer een vraag:
Waarom blazen ze bij controlled demolitions tegenwoordig dan niet alleen maar 2 bovenverdiepingen op en laten het gebouw verder uit zichzelf naar beneden vallen? Waarom altijd dynamiet in elke kolum? Waarom snijladingen op elke staalen balk als het, zoals gezien bij WTC 1&2, niet ondig is? Gewoon wat verdiepingen wegblazen en de rest komt als een huis uit kaarten naar beneden... Dat zou een heleboel geld sparen lijkt me.
Er is nu weer een demolition reeks op Discovery of NatGeo dat wel heel erg interessant isMooie beelden trouwens ook
Dat er gewoon een normale hoeveelheid stof is ontstaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Interessant. Wat hadden deze personen te melden over het vele vele stof?
nogmaals het is 10x erger opgeblazen dan een CDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee dat zie ik niet, en ik ben overigens al 10 jaar erg tevreden met mijn baan in de ingenieurswereld, maar dat heeft weinig relevantie in dit geval.
Wat wel relevant is, en wat ik al vaker genoemd heb, is dat ik dit voorgelegd heb aan 2 personen met gedegen metallurgische kennis, en recentelijk ook aan 1 van onze constructeurs, en die drie hebben mij (onafhankelijk van elkaar) bevestigd dat zoals die gebouwen instorten, is veroorzaakt door de structurele verzwakking van de dragende staal constructie in WTC 1+2, door de langdurige blootstelling aan die hitte. En dat de resterende constructie nooit en te nimmer de krachten van 20+ vallende verdiepingen aan kan, ook al vallen die maar ~6 meter als we uitgaan van de falende staalconstructie op 2 verdiepingen.
http://www.twenga.nl/dir-Huis-Tuin,Meetapparatuur,Geigertellerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nogmaals het is 10x erger opgeblazen dan een CD
voordat de towers gingen, waren er 2 aardbevingen
2.3 en 2.6 op de schaal van richter, met een footprint van een nuke.
maar dat is natuurlijk te erg, die gedachte kan niemand aan, dat er 2 nukes zijn afgegaan in het centrum!
Ik zou zeggen bekijk nog eens wat beelden en kijk met je ogen en niet met wat je weet.Dat vind ik nl objectiever, dan al die rapporten
Wat bedoel je met de footprint van een nuke in je eigen worden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar dat is natuurlijk te erg, die gedachte kan niemand aan, dat er 2 nukes zijn afgegaan in het centrum!
Ik zou zeggen bekijk nog eens wat beelden en kijk met je ogen en niet met wat je weet.Dat vind ik nl objectiever, dan al die rapporten
Dat heb ik ze niet gevraagd, maar instortende gebouwen veroorzaken nogal vaak erg veel stof, wat is daar nu weer mee dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Interessant. Wat hadden deze personen te melden over het vele vele stof?
Nou.... iemand moet dat opruimen. Dat lijkt me nogal een klus. Daar is zelfs een Dyson niet tegen opgewassen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat heb ik ze niet gevraagd, maar instortende gebouwen veroorzaken nogal vaak erg veel stof, wat is daar nu weer mee dan?
Ah, nu gaan we weer de nukes kant op? Zo'n bom is als die af gaat te vergelijken met de opkomende zon, dat valt echt wel op hoor. Verder is het zo dat een atoombom niet ongelimiteerd klein kan zijn qua grootte en kracht, de natuurkundige principes zorgen ervoor dat 10-ton ongeveer het theoretische minimum is, en 10 ton explosieven op 1 plek in zo'n toren is veel te ongecontroleerd, dan had dat ding over half Manhattan gevlogen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is ongeveer de kleinste waarvan we officieel weten dat die bestaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ah, nu gaan we weer de nukes kant op? Zo'n bom is als die af gaat te vergelijken met de opkomende zon, dat valt echt wel op hoor. Verder is het zo dat een atoombom niet ongelimiteerd klein kan zijn qua grootte en kracht, de natuurkundige principes zorgen ervoor dat 10-ton ongeveer het theoretische minimum is, en 10 ton explosieven op 1 plek in zo'n toren is veel te ongecontroleerd, dan had dat ding over half Manhattan gevlogen.
iig geloofwaardiger dan vuur >> instorting.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Ah daar zijn de nukes weer. Begint iemand zo vast weer over een 'pure fusion device'
En als daders reptillians >>> Bush >>>> OBLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
iig geloofwaardiger dan vuur >> instorting.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een kernbom is niks anders dan een ongecontroleerde kernsplitsing/fusie reactie, dus in zoverre heb je gelijk. Maar goed, dit was volgens jou natuurlijk weer een supergeheim wapen waarvan niemand iets weet, behalve jij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je ook de oorspronkelijke bron van het NIST zelf? Moet vast te vinden zijn, gezien het alweer een jaar oud is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
NIST Denies Access to WTC7 Data
Zie NIST prutswetenschapper zitten in het complot.
Aangezien jij dit aandraagt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je of ergens kan bewijzen dat die handtekening ook echt van die man is, of nog mooier, de originele bron van dat bestand kan reproduceren. De site van het NIST kan je wel vergeten trouwens, daar heb ik even gezocht, maar niks gevonden. Wat ik daar wel vond, was een ongenadige bult documenten en dossiers, allemaal voorzien van logo's, watermerken, en in het geval van PDF's gemaakt met Distiller via Word, en met de auteur in kwestie ook in de metadata vermeld. Ook staan op de site van NIST verwijzingen naar vergaderingen over nucleaire incidenten etc etc. Gevoelige informatie dus, die ze zwaaiend met de patriot act zomaar achter slot en grendel hadden kunnen zetten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
NIST Denies Access to WTC7 Data
Zie NIST prutswetenschapper zitten in het complot.
Kun je misschien de footprints van de torens en van een nuke(welke hebben we het hier eigenlijk over) posten? Dat zou je argument behoorlijk wat kracht bij zetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Google == Evil ... en is al lang een Pentagan/Militairy Complex organisatie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je ook de oorspronkelijke bron van het NIST zelf? Moet vast te vinden zijn, gezien het alweer een jaar oud is.
edit: Google zit zo te zien ook in het complot
http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%22Therefore,+NIST+shall+not+release+the+following+information:%22
Godsamme wat een kul experiment. Ik mis om te beginnen de 30 verdiepingen aan gebouw boven op die stalen balk, en sowieso een representatieve constructie van een aantal balken zoals in het WTC. Dat steken ze in de fik met een paar liter diesel en wat takken en bladeren, en vervolgens concluderen ze dat de balk nog heel is, en dat er dus iets sinisters aan de hand moet zijn geweest in het WTC.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:01 schreef Lambiekje het volgende:
Staal kan onmogelijk kapot door kantoorbrand. NIST liegt en bedriegt.
vliegtuig is van papier marché en iig slappe hap. Dat had tegen de WTC te pletter moeten vliegen en in brokstukken naar beneden tetteren. Penetratie in het gebouw, noway. Wat er vertoond is is een digitale sjabloon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Godsamme wat een kul experiment. Ik mis om te beginnen de 30 verdiepingen aan gebouw boven op die stalen balk, en sowieso een representatieve constructie van een aantal balken zoals in het WTC. Dat steken ze in de fik met een paar liter diesel en wat takken en bladeren, en vervolgens concluderen ze dat de balk nog heel is, en dat er dus iets sinisters aan de hand moet zijn geweest in het WTC.
Die balk droeg tijdens het verhitten geen enkel gewicht, is niet geraakt door een aanstormend vliegtuig gevuld met tonnen kerosine, en zo kan ik nog wel 10 beslissende variabelen opnoemen die ze voor het gemak over het hoofd hebben gezien.
Hier zie je links op de foto een stuk staal wat van vorm veranderd is door een brand trouwens.
[ afbeelding ]
Ah we zijn weer rond, via CD, tot mininukes zijn we weer bij hologrammen? Heb je daar dan wél bewijs van? Of gaan we nog een rondje doen over nano-thermiet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vliegtuig is van papier marché en iig slappe hap. Dat had tegen de WTC te pletter moeten vliegen en in brokstukken naar beneden tetteren. Penetratie in het gebouw, noway. Wat er vertoond is is een digitale sjabloon.
Ah is die stierenpoep ook weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vliegtuig is van papier marché en iig slappe hap. Dat had tegen de WTC te pletter moeten vliegen en in brokstukken naar beneden tetteren. Penetratie in het gebouw, noway. Wat er vertoond is is een digitale sjabloon.
En een bron van het NIST zelf heb je dus niet? Op nist.gov zoeken helpt iig niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Google == Evil ... en is al lang een Pentagan/Militairy Complex organisatie.
quote:
Als Google evil is en in het geheel word gecontroleerd door de NWO. Waarom staan er dan zoveel verhelderende docu's op youtube en halen ze die niet weg?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Google == Evil ... en is al lang een Pentagan/Militairy Complex organisatie.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee snap dat danquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sure, alle amateurbeelden die binnen no time online stonden zijn allemaal aangepast zeker?
er verschillende soorten nukes die verschillende straling afgeven,die niet met zo'n teller te ontdekken is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
http://www.twenga.nl/dir-Huis-Tuin,Meetapparatuur,Geigerteller
seismic footprintquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de footprint van een nuke in je eigen worden?
ik kan het natuurlijk niet bewijzen,maar wat kunnen wij weten van de latest nuke technologie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een kernbom is niks anders dan een ongecontroleerde kernsplitsing/fusie reactie, dus in zoverre heb je gelijk. Maar goed, dit was volgens jou natuurlijk weer een supergeheim wapen waarvan niemand iets weet, behalve jij.
Low yield wapens, met een theoretische minimum kracht van ~10 ton zijn van het splitsing type, en die 10 ton is een natuurkundig theoretisch minimum, ergo een atoomwapen ter grootte van een attache koffertje is simpelweg niet mogelijk.
ik weet niet wat voor type jij in gedachten hebt, maar de kleinste bommen die ooit (deels) ontwikkeld zijn door oa de VS en de USSR, zaten rond de 150 ton qua kracht, hadden het formaat van een koelkast, en wogen 45 kilo. Dat zijn ook de "bomkoffers" waar ophef over was, en waarvan gezegd wordt dat de KGB er een stel van missen.
Laten we even zo'n bom nemen, en even wat door theoretiseren, dat er ooit zo'n nucleaire bom gebouwd is van ~10 ton. Dat had een explosie en vuurbal gemaakt die de bovenste helft van zo'n toren halverwege Manhattan had geslingerd.
Dat is allemaal fictie en speculatie, dit terwijl laboratorium proeven al tientallen jaren elke keer weer aanwijzen dat staal, onder invloed van warmte, zijn vorm en sterkte langzaam kwijt raakt. Dit is onderdeel van veel standaardtesten, welke in zowat alle ontwikkelde landen ter wereld gedaan worden.
http://www.waarheid911.nl/wtc_explosieven.html#30-2quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je misschien de footprints van de torens en van een nuke(welke hebben we het hier eigenlijk over) posten? Dat zou je argument behoorlijk wat kracht bij zetten.
Die bestaan niet, of geef maar een voorbeeld dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er verschillende soorten nukes die verschillende straling afgeven,die niet met zo'n teller te ontdekken is.
Redelijk veelquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan het natuurlijk niet bewijzen,maar wat kunnen wij weten van de latest nuke technologie?
het officiële verhaal met vuur en instorting geloof ik voor geen meter. er is ook weinig tot geen vuur te zien,alleen zwarte rook wat aangeeft dat er een zuurstofarme brand gaande is.
uiteraard, maar die overige 126 waren holografische projecties...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Maar 14?Denk wel ruim meer dan 140 ondertussen.
Nou in 2001 stonden die filmpjes echt niet in no time online, hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sure, alle amateurbeelden die binnen no time online stonden zijn allemaal aangepast zeker?
Die rook, waarin ook in die pdf die ik hierboven linkte wordt gesproken door diverse onafhankelijke wetenschappers, is gebruikelijk bij een brand van koolwaterstof houdende brandstoffen zoals kerosine, en is een indicatie van een temperatuur van rond de 550/600 graden Celsius. En laten die temperaturen nou ook hoog genoeg zijn om de eigenschappen van staal zover te wijzigen, dat de draagkracht erg afneemt. Die rook is dus een prima bewijs dat er een fik was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan het natuurlijk niet bewijzen,maar wat kunnen wij weten van de latest nuke technologie?
het officiële verhaal met vuur en instorting geloof ik voor geen meter. er is ook weinig tot geen vuur te zien,alleen zwarte rook wat aangeeft dat er een zuurstofarme brand gaande is.
Hebben we hier een insider te pakken? Hmmmm?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
uiteraard, maar die overige 126 waren holografische projecties...
Ja maar misschien hebben ze een heel kleine bom gebruiktquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die rook, waarin ook in die pdf die ik hierboven linkte wordt gesproken door diverse onafhankelijke wetenschappers, is gebruikelijk bij een brand van koolwaterstof houdende brandstoffen zoals kerosine, en is een indicatie van een temperatuur van rond de 550/600 graden Celsius. En laten die temperaturen nou ook hoog genoeg zijn om de eigenschappen van staal zover te wijzigen, dat de draagkracht erg afneemt. Die rook is dus een prima bewijs dat er een fik was.
Overigens is dat een mooie dooddoener, we weten er niet alles van, dus dan kunnen ze vast alles wel wat we kunnen bedenken om een kromme theorie recht te breien. De W54 kernkop van de US, was zo ongeveer het meest moderne qua ontwerp en miniaturisatie wat hier van toepassing kan zijn, en was altijd nog 30 kg en 50cm lang.
[ afbeelding ]
Overigens was dat wapen bedoelt om af te schieten, en zoals je weet gebruikt men bij CD altijd zgn shaped charges, omdat anders een groot deel van de explosieve kracht niet daar komt waar je het hebben wilt. Dat zou dus betekenen dat men 2 custom atoomwapens heeft gebouwd, niet heeft kunnen testen, speciaal om die torens te slopen?
Die bomkoffers, waren meer rugzakken van het formaat kleine koelkast trouwens, die smokkel je echt niet zo een wolkenkrabber in, en hang je al helemaal niet even ergens in een liftschacht in je eentje.
[ afbeelding ]
Nog even afgezien van het feit, dat beide wapens bedoelt waren om aanstormende Sovjet tanks te stoppen, en door de fallout van de explosies zoveel tijd te winnen, dat NATO zijn troepen kon verzamelen. Gerekend werd dat die gebieden pas na 2 dagen een beetje veilig waren.
Maar goed, laten we aannemen dat er 2 van dit soort bommen ontploft zijn in New York. Daar wonen een paar miljoen mensen binnen de te verwachten fallout van zo'n kleine bom, waarom zijn er dan geen tig duizenden kanker gevallen en mismaakte kinderen geboren nadien? Nog even afgezien van het feit dat een nucleaire explosie even gemakkelijk te verbergen is als een opkomende zon, want zo heet is het hart van zo'n explosie letterlijk.
Als je het maar hard genoeg gelooft gaan basic natuurkundige wetten niet op...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Terecht het volgende:
Kom op mensen, als je met nucleaire wapens als verklaring aan durft te komen zetten ben je wel ernstig verdwaald in La La Land. Daar je kun je kort of lang over praten maar dan ben je gewoon een beetje dom.
Ik vermoed dat de users die de nucleaire optie aanbrengen geen enkele sjoege hebben van de natuurkunde, op elk vlak.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als je het maar hard genoeg gelooft gaan basic natuurkundige wetten niet op...
Dus , de bijlmeramp was ook een bom of kwam dat gat in dat betonnen gebouw door kaboutertjes ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dus , de bijlmeramp was ook een bom of kwam dat gat in dat betonnen gebouw door kaboutertjes ?
Of de b52 in het empire state building dat er ook doorheen ging , was die dan van puur staal gemaakt ?
Je negeerd het feit dat die vliegtuigen mischien wel uit lichtgewicht materiaal bestaan maar nog steeds een grote massa en een hoog momentum hadden :/
Basic natuurkunde , jullie roepen dat toch ook zo hard over de zogenaamde valsnelheid ? waarom gelden die wetten dan opeens niet meer voor vliegtuigen die ergens tegen aan knallen ?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als je het maar hard genoeg gelooft gaan basic natuurkundige wetten niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |