Dan snap ik niet hoe de vrijemarkt weg kan komen met prijzen van 700 euro+.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, als een woning volgens de huurcommissie onder de 648 moet liggen, dan mag hij dus niet daarboven verhuurd worden.
Alleen een woning die volgens het puntensysteem meer waard is dan 648 is geliberaliseerd en dan mag de prijs zijn wat de verhuurder er voor wil vragen.
En een huur van 650 voor 25 vierkante meter ga je niet voor elkaar krijgen. Dus TS staat behoorlijk sterk, denk ik. Nu een kwestie van even netjes uitspelen en er is geen vuiltje aan de lucht.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Dat deden we ook altijd, alleen wouden we beide op het zelfde moment een verrassing doen voor elkaar![]()
jijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:10 schreef Mikkie het volgende:
Zoek zelf een andere huurder en draag die aan bij de verhuurder. Die hoeft dan geen moeite te steken in nieuwe verhuur, dat maakt jullie kansen groter.
Tja we hebben nu 2 kamersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef Rapaille het volgende:
Aangeven dat je 1 maand huur wil betalen als compensatie. Gaat ie' niet akkoord gelijk de huurcommissie inschakelen, die huur is veels te hoog voor het aantal m2.
Trouwens, wie gaat er in hemelsnaam met 2 personen op 27 m2 zitten? Dat is echt klein hoor.
Als ze een BKR hebben omdat ze de huur van de een niet kunnen betalen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:19 schreef Maanvis het volgende:
niet boos worden. Later lachen jullie erom
Zal ik zeker doen Peter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef Peter het volgende:
Laat je ons weten hoe de verhuurder reageert?
Hebberigheid, wat wordt dat toch vaak lekker hard gestraftquote:Ik zag de kamer en vond het super mooi en kreeg te horen van de verhuurder dat er meerdere mensen interesse hadden en dat ik moest opschieten met het besluit.
En dan onderverhuur je het toch, wat willen de verhuurders doen? Het contract verbreken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Doorverhuren mag niet, beide verhuurders willen verder niks mee te maken hebben.
Precies, dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef Tarabass het volgende:
Je hebt altijd bedenktijd, en als er dan zoveel gegadigden zouden zijn is het geen probleem voor de verhuurder om er vanaf te zien..
Dat kan op woningen die dus volgens het puntensysteem boven de 650 uit zouden komen -> zodra je daar bovenuit komt, mag je vragen wat je wil.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe de vrijemarkt weg kan komen met prijzen van 700 euro+.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |