Dat deden we ook altijd, alleen wouden we beide op het zelfde moment een verrassing doen voor elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Rifoki het volgende:
Deze dus;
Management les 1
Katrien en Peter zijn in de badkamer. Terwijl Peter onder de douche staat en Katrien zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel. Katrien slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open. Het is Jan, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Jan: "Ik geef je 500 euro als je je handdoek laat vallen." De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze "Wat een buitenkansje." En Katrien laat de handdoek op de grond vallen. Jan staart even naar haar en geeft haar een biljet van 500 euro. Katrien drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de badkamer. "Wie was dat?" vraagt Peter. "Jan, de buurman," antwoordt Katrien. "Aha," zegt Peter, "zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig is?"
Moraal: als je kritische informatie op tijd met je collega's deelt, kun je pijnlijke situaties tegenover anderen voorkomen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Rifoki het volgende:
Deze dus;
Management les 1
Katrien en Peter zijn in de badkamer. Terwijl Peter onder de douche staat en Katrien zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel. Katrien slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open. Het is Jan, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Jan: "Ik geef je 500 euro als je je handdoek laat vallen." De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze "Wat een buitenkansje." En Katrien laat de handdoek op de grond vallen. Jan staart even naar haar en geeft haar een biljet van 500 euro. Katrien drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de badkamer. "Wie was dat?" vraagt Peter. "Jan, de buurman," antwoordt Katrien. "Aha," zegt Peter, "zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig is?"
Moraal: als je kritische informatie op tijd met je collega's deelt, kun je pijnlijke situaties tegenover anderen voorkomen.
Pics van Katrien?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Rifoki het volgende:
Deze dus;
Management les 1
Ik wou haar naar toe brengen en dan spontaan de deur openen (wat je soms wel ziet in films "Suprise our new Home!" Maar zij belde mij met het nieuws....wat te laat was^^quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso had je d'r toch ff snel kunnen bellen?
quote:
We wonen al samen, moeten volgende maand deze huur nog betalen + 2 andere hurenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Volgens mij wordt dit heel moeilijk.
Ik denk dat jullie nog even niet gaan samen wonen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Peanuty het volgende:
[..]
We wonen al samen, moeten volgende maand deze huur nog betalen + 2 andere huren![]()
Totaal: ¤630,- + 2x ¤680,- = ¤1990.-
Daarna ¤1360,- per maandik word depri denk ik
25m2 en de andere 27m2 met eigen badkamer, keuken delen we.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef Fortitude het volgende:
Ook flink prijzig voor een kamer. Hoeveel m3 is dat?
uh?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huur gewoon onder dan. Was dat nou zo moeilijk om te bedenken?
Doorverhuren mag niet, beide verhuurders willen verder niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef tuintegel het volgende:
Pijnlijk.. even langs de wetswinkel? Of heeft dat geen nut voor iets als dit ?
Ik dacht dat je binnen acht dagen onder je contract uitkon.. of je moest wellicht een boete betalen .
Of 1 van de kamers doorverhuren
Ja ok, kan ik begrijpen... Idee was leuk, maar vind het wel een grote beslissing om in je eentje te nemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ik wou haar naar toe brengen en dan spontaan de deur openen (wat je soms wel ziet in films "Suprise our new Home!" Maar zij belde mij met het nieuws....wat te laat was^^
Kamers, geen huizen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef kingmob het volgende:
Als een verkoper zegt dat je haast moet maken is er meestal stront aan de knikker. Dat is wel een van de meer eenvoudige verkooptrucs waar je in bent getrapt eerlijk gezegd...
Sowieso, een huis huren als verrassing, ik zou je afmaken, je wil het toch eerst samen zien
Lees het contract even door ? En er mag zoveel niet .quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Doorverhuren mag niet, beide verhuurders willen verder niks mee te maken hebben.
**** verhuurders in Nederland zoals altijd, alleen maar aan geld denken.
Binnen 8 dagen is dat een mogelijkheid of moet dat ook in het contract staan?
Gewoon voor de beeldvorming.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ben je zo contactgestoord dat je zelf nooit vrouwen ziet?
Ja ik weet het, maar ik had totaal niet verwacht dat zij dezelfde idee had om het te doen en ook nog eens op de zelfde dag en tijd!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, kan ik begrijpen... Idee was leuk, maar vind het wel een grote beslissing om in je eentje te nemen.
Mijn partner zou toch echt een probleem hebben als hij in z'n uppie even nieuwe woonruimte geregeld had zonder overleg.... zeker als we al tijden aan het zoeken zijn en we samen kennelijk niet makkelijk iets kunnen vinden wat ons beiden bevalt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ik wou haar naar toe brengen en dan spontaan de deur openen (wat je soms wel ziet in films "Suprise our new Home!" Maar zij belde mij met het nieuws....wat te laat was^^
Het is niet precies de zelfde bedrag zie eerste post (+/-) en verder zijn het verschillende verhuurders.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn partner zou toch echt een probleem hebben als hij in z'n uppie even nieuwe woonruimte geregeld had zonder overleg.... zeker als we al tijden aan het zoeken zijn en we samen kennelijk niet makkelijk iets kunnen vinden wat ons beiden bevalt.
Overigens bijzonder dat jullie allebei een contract getekend hebben voor hetzelfde bedrag, en dat de verhuurder het in beide gevallen geen probleem vond om voor dat bedrag aan 1 huurder te verhuren.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef apij4125 het volgende:
Pics van je vriendin ?
uh sorry? Ik moet pics van mijn vriendin op fok posten anders geloven de mensen het nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat dus.
Want waarschijnlijk HOAX.
Verzonnen topics.
Dan nog, de verhuurder vond het kennelijk geen enkel probleem dat aan slechts 1 huurder met een beperkt inkomen te verhuren? Er waren geen garanties mbt inkomen nodig en dergelijke?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:00 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Het is niet precies de zelfde bedrag zie eerste post (+/-) en verder zijn het verschillende verhuurders.
Dat ook inderdaad. Vaak zitten er wel eisen aan vast i.v.m. je inkomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
en dat de verhuurder het in beide gevallen geen probleem vond om voor dat bedrag aan 1 huurder te verhuren.
Zal wel een verkoop smoes zijn, wat blijkbaar gelukt isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ook een idiote verhuurders. Er wordt gezegd dat er meerdere mensen geīnteresseerd zijn, waarom zouden ze dan zo perse vasthouden aan het feit dat jij al hebt getekend. Het is niet alsof ze als jij er niet in wil vervolgens weer acht maand met een leeg pand staan.
We nemen altijd onze contracten mee en meestal zit het al gewoon goed. We kunnen ¤680.-+/- wel betalen maarja niet 2x....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Vaak zitten er wel eisen aan vast i.v.m. je inkomen.
Ik zou toch proberen om 1 van de contracten alsnog proberen te ontbinden. Hier is vast een wettelijk minimum aantal dagen voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |