Ja, en dan woon je in Almere in plaats van in Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
In welke stad heb je gehuurd trouwens?
In het geval van bijvoorbeeld Amsterdam: kan je voor diezelfde 680 euro niet een hele vette woning van de woningbouw in Almere huren en dan met de trein naar Amsterdam pendelen? Is maar 25 minuten en 5 haltes naar CS.
In dit voorbeeld heb je veel meer huis (en waarschijnlijk ook een stuk modener) voor minder geld.
Das tamelijk veel ja.. mijn hypotheek is minder dan dat. En dat is bruto! Double fucked is hier wel een goede term voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef fathank het volgende:
Je had dat contract nooit moeten tekenen. 680 euro voor 25 vierkante meter
Moest mijn overtollige fantasie toch ergens kwijt....quote:Op zondag 4 juli 2010 15:29 schreef tuintegel het volgende:
En was het een hoax? of hoe is het afgelopen?
Ik hoop dat God dit heeft gezien en satan je zal straffen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Moest mijn overtollige fantasie toch ergens kwijt....![]()
Ik blij en hebben de fokkers ook wat te lezen![]()
Dat heeft Peanuty toch wel aardig goed gedaan eh![]()
Een gelovige op fok, zal ik nog een klaagbaak topic makenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik hoop dat God dit heeft gezien en satan je zal straffen.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef tuintegel het volgende:
Het was ook wel oliedom geweest.
Aan de andere kant als het waar was dan waren jullie wel een "match made in heaven" met dezelfde denkwijze...
Inderdaad, doe maar.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Een gelovige op fok, zal ik nog een klaagbaak topic maken![]()
Dat is prima danquote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn geloof is dat ik geloof in mijzelf.
Grote beslissingen om te nemen beide als jullie niet eens zeker weten of zij nog werk heeft dan...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:59 schreef Peanuty het volgende:
Financieel zitten we al niet goed, ik heb ook geen idee hoe we dit MOETEN oplossen.
We verdienen al niet zoveel en dus onmogelijk om dit vol te houden plus het is ook nog afwachten als het contract van mijn vriendin word verlengt voor 1 jaar, dit zal ze komende dinsdag te horen krijgen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Grote beslissingen om te nemen beide als jullie niet eens zeker weten of zij nog werk heeft dan...
Maar goed dit hadden jullie beiden ook wel kunnen voorzien allemaal.
de topic niet lezenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Zwolsboy het volgende:
Wtf 680 euro voor minder dan 30m2welke gek gaat hiermee akkoord ???????
![]()
In NL mag de huur/koopwoningen flink aangepakt worden want dit is gewoon leeg melken net als dat 40+ tuig en ouder dat in de jaren 80 spotgoedkoop een huis hebben gekocht (100.00 piek) en nu doorverkopen voor 250.000 euroaanpakken die hap.
Net als de huur hoorde van mn moeder dat ze in 1981 100 gulden huur betaalde voor een bovenwoning diezelfde woning bestaat nog steeds en is nog steeds orgineel dus enkel glas en niks bijzonders en vragen ze nu 325 euro vooren komt er nog 12 euro service kostenoverheen echt sneu!
Ik ook, ik voel me gepakt, misbruikt en vies!quote:
Moest het eerst 2x lezen voordat ik doorhad dat je allebei een andere kamer had gevonden, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef Peanuty het volgende:
Samen met mijn vriendin zoeken we een nieuwe kamer/studio.
We hebben het beide erg druk en soms bezoekt zij een woning en ik een andere woning.
Laatste paar weken/maanden viel het ons zwaar tegen om een goede kamer te zoeken.
Ik was gister thuis en had een afspraak voor een bezichtiging met de verhuurder.
Op dat zelfde moment werkte mijn vriendin en kreeg een telefoon om gelijk na haar werk een kamer te bezoeken. Dit wist ik niet en zij wist ook niks af dat ik ook een afspraak had.
Ik zag de kamer en vond het super mooi en kreeg te horen van de verhuurder dat er meerdere mensen interesse hadden en dat ik moest opschieten met het besluit. Ik wou heel graag de kamer hebben en ook gelijk een soort verrassing doen voor mijn vriendin![]()
Hij had de papieren al bij zich, kopie gemaakt van ID en contract getekend voor 1 jaar.
Bijna de zelfde tijd had mijn vriendin dit ook gedaan: contract getekend voor 1 jaar![]()
Conclusie, we zitten nu met 2 contacten van beide 1 jaar (2x +/- ¤680,- per maand).
We hebben al beide contact gezocht met de verhuurders en die willen beide de contract niet vernietigen.
![]()
Hebben ze ook niet gedaan, we zitten nu vast met 2 jaarcontractenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Moest het eerst 2x lezen voordat ik doorhad dat je allebei een andere kamer had gevonden, toch?
Lijkt mij sowieso een geval: eigen schuld. Teken dan niet zonder te overleggen. Maar jullie hebben allebei getekend, dus waarom zou 1 van de verhuurders het contract willen ontbinden?
Dan zit er maar 1 ding op:quote:Op maandag 5 juli 2010 17:47 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet gedaan, we zitten nu vast met 2 jaarcontracten![]()
Verder heeft mijn vriendin te horen gekregen dat haar contract niet wordt verlengd
600 euro hypotheek een dik huis..? Daar koop je amper een bezemkast voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Fucking hell, 600 euro voor een ruimte van 25m2...
Heb je een dik huis voor! (voor 600 hypotheek!)
Een huurcontract tekenen voor een kamer waar je met z'n 2-en in gaat wonen zonder dat een ander het gezien heeft? Dit moet een hoax zijn...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef Peanuty het volgende:
Samen met mijn vriendin zoeken we een nieuwe kamer/studio.
We hebben het beide erg druk en soms bezoekt zij een woning en ik een andere woning.
Laatste paar weken/maanden viel het ons zwaar tegen om een goede kamer te zoeken.
Ik was gister thuis en had een afspraak voor een bezichtiging met de verhuurder.
Op dat zelfde moment werkte mijn vriendin en kreeg een telefoon om gelijk na haar werk een kamer te bezoeken. Dit wist ik niet en zij wist ook niks af dat ik ook een afspraak had.
Ik zag de kamer en vond het super mooi en kreeg te horen van de verhuurder dat er meerdere mensen interesse hadden en dat ik moest opschieten met het besluit. Ik wou heel graag de kamer hebben en ook gelijk een soort verrassing doen voor mijn vriendin![]()
Hij had de papieren al bij zich, kopie gemaakt van ID en contract getekend voor 1 jaar.
Bijna de zelfde tijd had mijn vriendin dit ook gedaan: contract getekend voor 1 jaar![]()
Conclusie, we zitten nu met 2 contacten van beide 1 jaar (2x +/- ¤680,- per maand).
We hebben al beide contact gezocht met de verhuurders en die willen beide de contract niet vernietigen.
![]()
dat dacht ik alquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Peanuty het volgende:
[..]
jemig... ik heb voor die prijs 160 m2 en dat is inclusiefquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Peanuty het volgende:
[..]
25m2 en de andere 27m2 met eigen badkamer, keuken delen we.
Je hebt geen vriendin.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Peanuty het volgende:
[..]
TS vader en moeder hebben beiden tegelijkertijd een huurcontract voor TS afgesloten omdat ze hem graag niet meer thuis zien WoW-en.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |