quote:is een van de grootste namen van dabke, een volwaardige muziekstroming afkomstig uit de straten van Damascus. Deze hypnotiserende Arabische muziek met snelle Oosterse ritmes vormen de ingredienten spetterend feest.
is sinds 1994 in eigen regio een muzikale legende uit het landelijke Ras Al Ain in Syrië. De muzikant heeft ruim 500 studio- en live-cassettereleases op zijn naam staan, te verkrijgen in zowat elke Syrische kiosk. Samen met zijn trouwe bandleden laat hij geen kans onbenut om met zijn mawel-stijl vocalen, snerpende keyboards, opzwepende beats en opzweppende percussie het feest te laten ontvlammen.
owja niet eens gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef Mark het volgende:
De zoekindex is het laatst bijgewerkt op: 02-12-2009
Ik denk dat ie op zich wel een hoog 'oh ja'-gehalte zal hebben hoor. Staat ook op Metropolis dit jaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef ranja het volgende:
Wachten op iemand die onlangs in Syrie is geweest en op de cassettes op de straathoeken heeft gelet
Klokslag 3 uur.quote:
Mark +1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Mark het volgende:
Ruud Gullit en Revelation time?
Die ja, zelfde dag als mijn broer.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Die ja, zelfde dag als mijn broer.
Ik moet het doen met Charlie Watts en Hans de Booy.
Ik met Joni Mitchell, David Guetta, Neil Hannon van The Divine Comedy en Sack_Blabbath.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Die ja, zelfde dag als mijn broer.
Ik moet het doen met Charlie Watts en Hans de Booy.
ja, die jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, FOK!, hoe heet-ie nou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |