Ja, blogs zijn de heilige graal in de wetenschap, iedereen die het voor elkaar krijgt om iets op een blog te zetten heeft een enorm aanzienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Deze link beter dan? regelrecht vd Gerald Celente site
Oei, want Gerald Celente heeft natuurkunde gestudeerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Deze link beter dan? regelrecht vd Gerald Celente site
Al een keer gepost zonder die smilie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oei, want Gerald Celente heeft natuurkunde gestudeerd
Och, er bestaan meer idioten met af en toe unieke ideeën. Hij zal de eerste niet zijn.quote:Gast, kijk je nou zelf nooit eens van een afstandje naar je eigen posts ?
Bron?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:57 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Al een keer gepost zonder die smilie?
Ga als alwetende almachtige even een potje voetballen met de planeten ofzo. We snappen dat je het onzin vind en boven de rest van de bevolking staat.
Dit is overkill.
[..]
Och, er bestaan meer idioten met af en toe unieke ideeën. Hij zal de eerste niet zijn.
Einstein werd in zijn beginjaren ook verkettert... niet dat mediacurator een Einstein is, maar je snapt het wel.
Als dit niks is bloed het vanzelf dood. Je opstellen zoals jij doet is even leuk voor jouw ego maar voegt geen reet toe.
Heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
mediacurator, meerdere mensen hebben meerdere links gepost waarin dit onderzoek wordt weerlegd. Waarom ga je door?
Klopt. Maar daar kun je niet alle andere mee van tafel vegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:57 schreef Basp1 het volgende:
Is er weer een nieuwe valse profeet opgestaan die dit beweerd. We zitten ook nog steeds te wachten op een echt http://www.steorn.com/ die al jaren beweren dit te kunnen maar stiekum toch nog steeds niets werkends gepresenteerd hebben.
Nogmaals, wat geeft een trendwatcher volgens jou natuurkundig inzicht ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En waar heb jij dan verstand van? jij bent toch gewoon een anonieme unknown? wie denk je wie jij bent eigenlijk?
Wanneer zien we jou op Fox nieuws dan bijvoorbeeld?
Gerald Celente Makes His Forecast
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Denial ain't just a river in Egypt." - Mark Twain, Great Spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. - Albert Einstein
Nou, volgens mij wordt dat nogal overschat. Hij werd helemaal niet verketterd en ook was ie geen ondermaatse leerling op de middelbare school, zoals sommigen nogal eens beweren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:00 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Google.
Is ook wel algemeen bekend hoor.
Het standaard antwoord, aangezien de natuurwetten tot nu toe nog steeds gewerkt hebben is het de taak van degene die dit beweerd dat natuurwetten niet kloppen om het geheel aan te tonen. De wetenschappelijke bewijzen blijven samen met werkende prototypes ontbreken bij de free energy adapten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan.
Maar even serieus: is dat weerlegt om grondig onderzoek of het standaard antwoord dat het niet kan (en dus niet mag kunnen) om de natuurwetten?
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:57 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Als dit niks is bloed het vanzelf dood. Je opstellen zoals jij doet is even leuk voor jouw ego maar voegt geen reet toe.
Pfff... dan is "verkettert" in jouw vocabulaire een zwaar woord. Je weet wel wat ik ermee bedoel dus pas het woordje voor jezelf maar aan dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wordt dat nogal overschat. Hij werd helemaal niet verketterd en ook was ie geen ondermaatse leerling op de middelbare school, zoals sommigen nogal eens beweren.
Moet ik nou voor jou op zoek gaan in dit topic? Luie hondquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan.
Maar even serieus: is dat weerlegt om grondig onderzoek of het standaard antwoord dat het niet kan (en dus niet mag kunnen) om de natuurwetten?
Sja, voor sommigen zijn die natuurwetten heilig. Voor mij niet zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het standaard antwoord, aangezien de natuurwetten tot nu toe nog steeds gewerkt hebben is het de taak van degene die dit beweerd dat natuurwetten niet kloppen om het geheel aan te tonen. De wetenschappelijke bewijzen blijven samen met werkende prototypes ontbreken bij de free energy adapten.
Krijigen we dadelijk ook opeens weer de koude kern fusie verhalen, waarbij gewoon foute meetapparatuur verantwoordelijk bleek voor deze onzin.
Denk je dat het een kwestie van voorkeur is ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef mediacurator het volgende:
Multiple choice test
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Moeilijk!! Moeilijk!!
Ik heb dan liever olie, aangezien dat wel energie (onder andere) oplevert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef mediacurator het volgende:
Multiple choice test
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Moeilijk!! Moeilijk!!
ofquote:In 2004 it was reported that the paper from Roschin/Godin is a forgery, created to support a fraud. The editors of Technical Physics Letters apologized for publishing it, saying the Academy was, in fact, unrelated to the Roschin/Godin paper, and the device had never been in the Institute.[16]
quote:In 2004 it was reported that the paper from Roschin/Godin is a forgery, created to support a fraud. The editors of Technical Physics Letters apologized for publishing it, saying the Academy was, in fact, unrelated to the Roschin/Godin paper, and the device had never been in the Institute.[16]
Neuh. Vroeg je gewoon of dat op basis van onderzoek was of op basis van die natuurwetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik nou voor jou op zoek gaan in dit topic? Luie hond
De man is een deskundige op gebied van economie en verschijnt regelmatig op de grotere amerikaanse TV netwerken, de man moet dus ook de nodige kennis hebben van de factoren die een rol spelen in de wetenschap economie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nogmaals, wat geeft een trendwatcher volgens jou natuurkundig inzicht ?
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Licht blijkt ook niet zo constant te zijn als we altijd dachten.
Ik ben het met je eens dat hij een reputatie heeft te bewaren. Hij moet wel heel zeker van zichzelf zijn wil hij zijn bek hierover los trekken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De man is een deskundige op gebied van economie en verschijnt regelmatig op de grotere amerikaanse TV netwerken, de man moet dus ook de nodige kennis hebben van de factoren die een rol spelen in de wetenschap economie.
Hoe kun je namelijk een bakker zijn en niet weten wat boter is bvb?
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
De licht snelheid was altijd al verschilend afhankelijk van het medium waar het doorheen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |