--> BNWquote:Searl Effect Generator
In 2000, the journal, Technical Physics Letters, published a paper by V. V. Roschin and S. M. Godin of the Institute for High Temperatures, Russian Academy of Science, but the authenticity of the paper from Roschin and Godin[12] cannot be verified. The webpage of the Russian Academy of Sciences does not list the authors or the paper.[13][14][15]
In 2004 it was reported that the paper from Roschin/Godin is a forgery, created to support a fraud. The editors of Technical Physics Letters apologized for publishing it, saying the Academy was, in fact, unrelated to the Roschin/Godin paper, and the device had never been in the Institute
Dit slaat echt weer helemaal nergens opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik kan toch ook zeggen dat jij een hoax bent? of krijg ik dan een klacht in de FB?
Een kracht is geen vorm van energiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja de zwaartekracht die ons naar beneden trekt is dan ook energie,
en ik heb 0 verstand van deze zaken, maar het lijkt me dat die energie op een manier ook te gebruiken moet zijn.
Maar als ik zeg dat jij een hoax bent, slaat dat nergens op, dank voor de wetenschappelijke uitlegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit slaat echt weer helemaal nergens op
Face it dude, je komt weer met een hoax van 5 jaar geleden aan en gaat er plat mee op je bek.
Take it like a man.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja de zwaartekracht die ons naar beneden trekt is dan ook energie,
en ik heb 0 verstand van deze zaken, maar het lijkt me dat die energie op een manier ook te gebruiken moet zijn.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat jij een hoax bent, slaat dat nergens op, dank voor de wetenschappelijke uitleg
Heb hier alvast een link naar de demonstraties, kijk maar niet want is vast ook een hoax! http://www.youtube.com/user/AlexanderFrolov2509
Precies, de zwaartekracht zorgt voor de omzetting van potentiele in kinetische energie. Een kracht is geen vorm van energie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Iblis het volgende:
Nuttig gebruik van zwaartekracht. (Maar het komt niet voor niets, aangezien je zelf moet optrekken natuurlijk.)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef L3IPO het volgende:
Ik heb alles gelezen en ik ben het er niet mee eens.
Deze man Alexander V. Frolov zou deze paper als eerste wereldkundig gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is YouTube niet bepaald peerreviewed. Je begont met een erkend wetenschappelijk tijdschrift, als je tweede bron dan YouTube is, dan ga je wel hard achteruit.
dacht je? http://www.searleffect.com/quote:
Omdat arbeid verrichten met 'zero point energy' klinkklare onzin is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef mediacurator het volgende:
Vrije energie wordt al enige tijd niet over gesproken in de main stream media
http://www.panacea-bocaf.org/weinfelden.htm
quote:As a scientific concept, the existence of zero point energy is not controversial although the ability to harness it is. In particular, perpetual motion machines and other power generating devices supposedly based on zero point energy are highly controversial and, in many cases, in violation of some of the fundamental laws of physics. No device claimed to operate using zero point energy has been demonstrated to operate as claimed. No plausible description of a device drawing useful power from a source of zero point energy has been given. Thus, current claims to zero point energy-based power generation systems currently have the status of pseudoscience.[8]
The discovery of zero point energy did not alter the implausibility of perpetual motion machines. Much attention has been given to reputable science suggesting that zero point energy is infinite, but zero point energy is a minimum energy below which a thermodynamic system can never go, thus none of this energy can be withdrawn without altering the system to a different form in which the system has a lower zero point energy.
Censureer? Ik probeer je te helpen, gast....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
lekkere censureer kanjer
dit betekend dat fossiele brandstof overbodig is, en dat was het al sinds god weet hoelang
zoals gezegd, en gezien Mexicaanse Olie ramp, dit betekend dat fossiele brandstof overbodig is, en dat was het al sinds god weet hoelang, dit is gewoon ontzettend N&A!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Censureer? Ik probeer je te helpen, gast....
Een wetenschappelijk topic kan beter in een wetenschappelijk subforum, lijkt me. Maar goed, wat jij wil...
Je bent wel weer een prima voorbeeld van de users die dit soort denkwijzen aanhangen...
Een beetje lezen zou ook geen kwaad kunnen Perrinquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat arbeid verrichten met 'zero point energy' klinkklare onzin is.
[..]
Iedereen kan alles op internet gooien, ook "wetenschappelijke" papers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Deze man Alexander V. Frolov zou deze paper als eerste wereldkundig gemaakt hebben
This file is reproduced by courtesy of Alex Frolov: http://alexfrolov.narod.ru/
Deze man Alexander V. Frolov zou deze paper als eerste wereldkundig gemaakt hebben http://alexfrolov.narod.ru/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Even die hoogdravende betweters terzijde:
Heb je ergens nieuwsartikelen dat de media het algemeen ondersteund? Vooralsnog zie ik enkel links naar "eigen meningen".
Je titel beweerd dat het aangetoond is door de Russen. Dan wil ik daar ook graag wat betere onderbouwing van zien in de vorm van Professoren e.d. of Russische media die dit oppikken.
Anders is dit niet zo zinvol.
Dit is niet veel anders dan andere claims. Wat maakt deze zo bijzonder?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Deze man Alexander V. Frolov zou deze paper als eerste wereldkundig gemaakt hebben http://alexfrolov.narod.ru/
De msm zwijgen als het graf hierover want zijn vermoedelijk onder invloed van o.a. de grote corporaties, er staat onmeetbaar veel geld op het spel met deze technologie
Mja, of omdat het gewoon complete bullshit is, dat is natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef mediacurator het volgende:
De msm zwijgen als het graf hierover want zijn vermoedelijk onder invloed van o.a. de grote corporaties, er staat onmeetbaar veel geld op het spel met deze technologie
Deze link beter dan? regelrecht vd Gerald Celente sitequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat slaat inderdaad nergens op.
[..]
Oh noes, je hebt een Youtube-filmpje !
Ik vind die van z'n time-machine leuker eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |