quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog heel lang in bed wakker gelegen, ben er uit gerold met de gedachte dat het wel bijna 12 uur zou zijn ofzonee is het half negen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:22 schreef Maes het volgende:
IngHet gaat goed met Fiepje, tis echt een kleine dondersteen
![]()
Oh-oh, jaaaaaaaaaaaaa leuk eh? Ik ga ook grasdingen bij jouw Lush kopen
Ben je nu al op die Tokoboot geweest?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
jaja, kan vandaag weer naar rotjeknor om een andere tablet te gaan halen
Same here.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
al laaaaaang, daar heb ik toen onder andere die zak bapaomeel vandaan gehaald
en crap ik besef me net dat ik weer die bapao's ben vergeten
niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here.
Zullen we t samen online doen morgen?
Nee volgens mij heb ik echt zo een stok achter de deur nodig hoorquote:
Hoe laat zullen we het doen mop?quote:
quote:
goed plan gast. bestel ook gelijk even wat voor HC-sjonnyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:Ik ga es ff chinees bestellen voor vanavond, eindelijk
Gast?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
goed plan gast. bestel ook gelijk even wat voor HC-sjonny
Mogge schat, dat comazuip je niet goed genoegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
Godsklere. 6u eens een x in slaap gevallen en 10u er weer uitik slaap al een paar nachten KUT
Ik heb een rust weekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge schat, dat comazuip je niet goed genoeg![]()
Mogge Barbaaf
Oh nou dan weet je ook gelijk waarom je niet slaapt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een rust week1 biertje gehad gisteren. Rest van de week niks
morgen pas weer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dan weet je ook gelijk waarom je niet slaapt.
Afkickverschijnselen.
Had ik ook toen ik stopte met roken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Maandag om 16.00 toch?
Zwab, zullen we morgen om een uur of 14 doen?
Dan is het ieg te warm om te wandelen met de honden dus dan ben ik wel zuhause
It's a datequote:
Oh crap.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef Qwea het volgende:
kutik liet mijn strijkijzer uit mijn klauwen flikkeren. In 2 stukken
Nah, volgens mij heb ik dit jaar wel 1 keer iets gestreken nog.quote:
Nee, zit alles goed vast en zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:26 schreef Qwea het volgende:
ik heb geen droger. Net een nieuwe strijkijzer gekocht, lekt dat kreng als de teringdas toch niet normaal?
Alles goed vast. Maar dan kan ik weer naar de stad zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, zit alles goed vast en zo?
Bel anders ff naar die winkel!
afijn, maandag je plant verzopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:Hij staat met zn bibs in de hondenvoerbak nu, nu gaat ie t echt wel redden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef Lau. het volgende:
Ben een beetje chaggie vanavond...
Dus ik ga maar poetsen met keiharde muziek aan, ben ik straks niet meer chaggie maar moe, en is m'n huis mooi schoon!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef Pagan het volgende:
Kijk ik niet een stuk helderder uit mijn ogen, toch!
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valsspeler, hij heeft gewoon nieuwe ogen
quote:
Komt me bekend voor. Boel sjaggie, dat wel, niet beetje....quote:
Sssst, niet verder vertellen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valsspeler, hij heeft gewoon nieuwe ogen
quote:
Dat zou je wel zeggen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Hij staat met zn bibs in de hondenvoerbak nu, nu gaat ie t echt wel redden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedmet jou?
Bevalt het? Trek je het een beetje die 40 uur?
Hier niet zozeer chaggo als wel jankerig van moeheid. Morgen naar het strand en een luie zondag op het balkon in de schaduw met mijn schilderspullen zullen wel helpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Boel sjaggie, dat wel, niet beetje....
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik keus dan?
Nou.... ik kom zwaar slaap tekort. 6 uur op en ik slaap nog steeds slecht.
De baan opzich trek ik best. Zo zwaar is dat werk niet.
Geniet ervan. 't Is IMHO reuze zwaar om in een ander dagritme en tegelijk een nieuwe baan te beginnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier niet zozeer chaggo als wel jankerig van moeheid. Morgen naar het strand en een luie zondag op het balkon in de schaduw met mijn schilderspullen zullen wel helpen.
Nou, het schoonmaken heb ik na de ramen lappen, de afwas en het balkon schrobben ook maar voor gezien gehouden. Ben ik m'n administratie maar ff gaan bijwerken, toen ik zag hoe weinig centjes er overbleven op de rekening, toen alle rekeningen, betaald waren werd ik nog sjaggie-er.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Boel sjaggie, dat wel, niet beetje....
Wat een tijd zegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 05:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen allemaal. Wij zitten klaar om te vertrekken naar de TT het vervoer is al onderweg.
Tot morgen
Hier hebben de beestjes ook niet echt last van de warmte... Sjors sjeest zoals gewoonlijk het hele huis door, en stoeit met Tessy, en Tessy met hem... Alleen die dikke Frum is een beetje slomer dan normaal, die ligt het liefst op het balkon in de schaduw of languit op de rugleuning van de bank in de wind van de ventilator.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Mijn balkon grenst aan de slaapkamers, naast de woonkamer en op het achterste deel bij mijn slaapkamer is de zon nu alweer bijna weg gelukkig!
Superfijn, want als ik thuiskom van mn werk kan ik alles altijd lekker open gooien.
Kees en Sjon lopen gewoon te stoeien hier, die hebben t echt niks nie warm
En de vraag is...........................?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
Voor de mensen met katten en kinderen heb ik nog een vraagje
We hebben van de week drie opblaasbare zwembaden op onverklaarbare wijze verloren, inmiddels zijn we achter de oorzaak....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de kinderen willen natuurlijk wel graag in bad, en het schottenbadje wat ik heb gekocht is geen succes![]()
Hij is al een jaar trouwens inmiddels, wat is dat snel gegaan he?![]()
En kijk hem eens juichen als nederland speelt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
En de vraag is...........................?
Voor Tashi hebben we vorig jaar een Little Tike zandbak gekocht, dat is gemaakt van hard hondennagelsbestendig kunststof. Voor 1 of 2 tientjes via marktplaats, misschien alleen wat klein voor jullie kinderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er voor de kinderen (niet te dure) badjes die de katten niet kunnen slopen?
Dat klinkt heerlijk Greys! Volgens mij is dat een koopje voor 50 euro!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
Bij tuincentrum Overvecht hadden ze een mooie zeg, eentje waarvan alleen de bovenste rand opblaasbaar is en de rest gewoon 'vast'. Wel oprolbaar enzo. Met pomp/filter en groot genoeg om met je luchtbed in te gaan liggen. En diep! 74 cm, dus dieper dan andere baden. Voor maar 50 euroIk twijfel nog, het is wel een enorm ding voor in de tuin
En Heer G riep al dat hij er toch niet in gaat liggen.
ja ik ben wakker, moet nog even wat dingetjes doen, maar daarna is het bapao-tijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, op t heetst van de dag de ramen gaan doen is niet echt een hele slimme actie.
2 down , 5 more to go![]()
Zwabber ben je al wakker voor onse bapaomaakdeal of ben je nooit teruggekomen uit Rotterdam met je pen?????
Ben even voor je gaan nadenken. Ik zou Sjon de Bachremedy Hulst (Holly) geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:Ik ga ff de Hans crap uit mn plant knippen geloof ik
Oh dank je, ik ga t in mn agenda schrijven, dat kan ik wel gewoon kopen bij een reformtoko toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben even voor je gaan nadenken. Ik zou Sjon de Bachremedy Hulst (Holly) geven.![]()
Dat zou moeten helpen bij zo'n dwarskont.
Ja hoor gewoon drogist of reform!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
I
[..]
Oh dank je, ik ga t in mn agenda schrijven, dat kan ik wel gewoon kopen bij een reformtoko toch?
Moet ook weer voor nieuwe ogentroost gaan![]()
Zwabke, je was onze date niet vergeten![]()
Ik doe nog ff 1 groot raam en dan ga ik mn beslag maken.
Maak jij ook foto's?
Faruq & Ash vinden het heerlijk om ook met water te spelen.. Als wij in de badkuip liggen verdwijnen voorpoten, achterpootjes en staarten ook in het water.. Ze maaien er met de poten door joh, ben geen bubbelbad meer nodig, heb al golfslagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
Voor de mensen met katten en kinderen heb ik nog een vraagje
We hebben van de week drie opblaasbare zwembaden op onverklaarbare wijze verloren, inmiddels zijn we achter de oorzaak....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de kinderen willen natuurlijk wel graag in bad, en het schottenbadje wat ik heb gekocht is geen succes![]()
Hij is al een jaar trouwens inmiddels, wat is dat snel gegaan he?![]()
En kijk hem eens juichen als nederland speelt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Faruq & Ash vinden het heerlijk om ook met water te spelen.. Als wij in de badkuip liggen verdwijnen voorpoten, achterpootjes en staarten ook in het water.. Ze maaien er met de poten door joh, ben geen bubbelbad meer nodig, heb al golfslag
Stalen bad zag je vroeger idd wel vaker in de tuin... Dat krijgen ze niet lek
En wij hadden vroeger en zwembad met een metalen frame, met daarom heen een soort doek, dat hoefde je niet op te blazen. Dat heeft jaren dienst gedaan terwijl mijn ouders ook katten hadden.
Opties?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste was meer wat mijn ouders hadden, alleen die van ons was hoger en zag er mooier uit (met plaatjes erop, wit doek en raampjes waar je door kon kijken
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ehh, ik was m'n sleutels vergeten, ben zo terug
Ik ben aan het uppen, maar ik heb tot nu toe alleen deeg en vulling.quote:
Ik ga zo rollenquote:
whehehe dat mag ik wel hopen ja!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
ja jij zal wel eerder klaar zijn denk ik zo
Ik vind het ook ondanks dat het wat droog was lkkrder dan witbroodmix hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
dit deeg ziet er echt lekker uit, ik had nog wel hele lekkere olie, met knoflookolie er doorheen
hoe blijft die soep in de kom zitten met de tafel zo verticaal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:35 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh ziet er lekker uit Oh-oh & zwab!!![]()
Nice!
Zo zag mijn avondeten eruit vanavond:
[ afbeelding ]
Beetje bij elkaar geraapt zooitje, en sorry voor de kantelingManlief heeft de foto gemaakt met z'n nieuwe HTC HD2.
Ohja, het zijn wraps met respectievelijk gerookte zalm, kappertjes, mon chou en ijsbergsla, en salami, mon chou, ijsbergsla en kappertjes.Erbij een soepje uit de vriezer getrokken (champignon) en ook nog een broodje met gerookte zalm + mayo ernaast. En natuurlijk een wit wijntje!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Daar lust ik alleen de zalm en de kappertjes van![]()
Ik ga es ff die ramen lappen die ik nog moest doen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe blijft die soep in de kom zitten met de tafel zo verticaal?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, ik had ook nog vulling foto's enzeau:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, ik had ook nog vulling foto's enzeau:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gedroogde cocos kun je ook ff in warm water zetten, dan heb je bijna cocosmelk of iets santen achtigs.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe
bij gebrek aan kokosmelk heb ik er maar gedroogde kokos ingeflikkert en een curryprutje
Hijs leuk he?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb het schapenboek ook al bijna uit
Hij voelt zich heavenly?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik moest Sjon en zn laatste speeltje nog ff showen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Das heul nie waar ik had gezegd dat k ging leeeezenquote:
whehehe droogkloot!quote:Op zondag 27 juni 2010 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
nee, zo droog waren ze nou ook weer niet
Ik heb net een glas cola op.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
neem nog wat koffie / cola / carterolie energydrink
over bruidstaarten gesproken, d'r stond een fucking lelijk gebouw in rome, vrij nieuw en erg bombastisch, bijna een parodie op alle verschillende stijlen die rome ooit gekend heeft in zijn geschiedenis door elkaarquote:
nee ik ga zo wel slapen, morgen naar rotterdam fietsenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:09 schreef oh-oh het volgende:
Ga jij niet slapen?
Ik wil ff een goed stuk lopen wel hoor, want tis nu ieg lekker koel.
Maar ik wil morgen weer op tijd op, anders is t zo jammer van mn vrije dag
nee, fietsen voor de lol, erg hequote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef oh-oh het volgende:
Fietsen?
Hejje geen geld voor de trein of wat?
Ik heb de afwas eerst nog maar ff gedaan, ik haaaaat t als ik op sta en mn hele aanrecht vol staat![]()
Nu ga ik ECHT wandelen.
Truste!
Hij ligt zo gelukzalig met z'n hoofd naar achterenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die snapiknie?
Zo, ik wilde dus ff dat boek uitlezen, 2 hoofdstukken gelezen, toen wilde ik ff voetbal laatste stukje kijken en ben ik in slaap gevallen.
Nu wakker.
Handig![]()
Ik ga me maar ff aankleden en een heel eind met de honden doen, die denken volgens mij ook dat t ochtend is, malle gekkerds
Mijn god, wat een gebouwquote:Op zondag 27 juni 2010 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over bruidstaarten gesproken, d'r stond een fucking lelijk gebouw in rome, vrij nieuw en erg bombastisch, bijna een parodie op alle verschillende stijlen die rome ooit gekend heeft in zijn geschiedenis door elkaar
[ afbeelding ]
monument voor de eerste koning van italie, een wangedrocht
en de romeinen geven dat ding dus bijnamen als de typemachine, het kunstgebit, of dus, de bruidstaart
vlg. Mij kun je kopieën van diploma's opvragen, allen lukt dat niet voor morgen. (Typen met Rufus op het toetsenbord is een hele kunst)quote:Op zondag 27 juni 2010 10:40 schreef Ynske het volgende:
Hi!
zucht, erg handigheb dus morgen dat sollgesprek, krijg gister een uitnodiging in de bus ervoor, moet diploma's meenemen. die liggen dus nog bij mn ouders, ergens, en ik kan alleen dat van mn vbo vinden
Hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:Ik ga zo Chico scheren en wassen en daarna krijgt ie van mij een mooie hup holland plaktattoo
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo Chico scheren en wassen en daarna krijgt ie van mij een mooie hup holland plaktattoo
![]()
daar zat ik al aan te denken, kreeg net ineens een geniale zondagochtend ingeving. En heb ze gevondenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Yns, dat is echt niet handig, mss kun je t uitleggen, dat je net verhuisd bent ?
Oh imbeciel, je gaat ook lekker op t heetst van de dag?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
lekker zo op de atb naar rotjeknor met 28 graden buiten
er kunnen twee bidons in die fiets, en ik hou halverwege even pauzequote:Op zondag 27 juni 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh imbeciel, je gaat ook lekker op t heetst van de dag?
Hoever is het?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er kunnen twee bidons in die fiets, en ik hou halverwege even pauze
Ja, dat domme wijf moet altijd overal met dr neus bovenop staan.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dat domme wijf moet altijd overal met dr neus bovenop staan.
Dus als de heren ergens gaan snuffelen komt madam ook altijd met dr bakkes dr tussen staan en dan krijgt ze vrij vaak een flinke golden shower
iets van 20 kmquote:
en ze heeft nog steeds niet door dat haar dat te wachten staat als ze dat doet?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dat domme wijf moet altijd overal met dr neus bovenop staan.
Dus als de heren ergens gaan snuffelen komt madam ook altijd met dr bakkes dr tussen staan en dan krijgt ze vrij vaak een flinke golden shower
Nee, schijnbaar niet!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ze heeft nog steeds niet door dat haar dat te wachten staat als ze dat doet?
van de warmte?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, nou heeft die rotzak gewoon weer binnen staan zeiken
Nee gewoon omdat ie niet zindelijk te schoppen is dat mormel.quote:
vervelend dat hij niet zindelijk wil wordenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat ie niet zindelijk te schoppen is dat mormel.
Hij heeft mazzel dat ik niet aan benches doe want hij zat dr 24/7 in als ik dr een had
Ja, puppy hebben???quote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend dat hij niet zindelijk wil worden
whahahah fat chancequote:Op zondag 27 juni 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, heb die fiets een half jaar neit aangeraakt, eens kijken of de banden nog hard zijn
nee dank jequote:
Tsssssssss laffe smoesquote:Op zondag 27 juni 2010 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dank jedas niet toegestaan in de woning
Ja tot je de eerste 5 km gefietst hebt in die hittequote:
in de hitte zouden ze juist harder moeten worden omdat de lucht uitzetquote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tot je de eerste 5 km gefietst hebt in die hitte
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh ik val even binnen, ik heb voor het eerst een teek in m'n hond haar vacht ontdekt. Heb je nog tips?
Ik heb een groen tangetje, het is toch pakken en zodra je het vast hebt draaien?
Zit ie al vast?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
@Oh-oh; ik val even binnen, ik heb voor het eerst een teek in m'n hond haar vacht ontdekt. Heb je nog tips?
Ik heb een groen tangetje, het is toch pakken en zodra je het vast hebt draaien?
Ik kan ff geen kers meer zien serieusquote:
Optie 2 lijkt me veel beterquote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik ga maar eens douchen en de deur uit anders blijf ik hier zitten
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit ie al vast?
Dan idd tangetje om het lijf en rustig draaien, komt ie vanzelf los, goed kijken dat t beestje compleet is en hem dan goed dood maken, anders zit ie dr binnen no time weer op![]()
Als ie los in de vacht loopt dan gewoon pakken en doooooooodmaken!
KILL KILL KILL
Hoe groot was ie al?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij zat muurvast en met de tang ook niet meegekregen tot ik de tang zelf maar vasthield bij de kop.
Pootjes zitten eraan en volgens mij een stipje wat het kopje moet zijn.
Ontsmetten is niet nodig toch?
Hij bewoog niet meer, geen idee of hij al dood was of dat ik hem dood heb gemaakt, ik heb ontzettend lopen wrijven toen ik iets voelde, en omdat het bruinig was dacht ik dat het een plakkerig (stukje) nootje was of iets dergelijksquote:Op zondag 27 juni 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe groot was ie al?
Je ziet bij dat koppie echt zn mond happen hoor als je ze dr af hebt.
Ik ontsmet meestal ff met een fles ouzo die ik al jaren in de koelkast heb staan![]()
Heb jij zo een groene hippe design tang met zo een spleet vooraan?
Die lijken me totaal niet handig.
Ik heb zo een ouderwetse met een grijpertje.
Die met een lasso werken ook heel goed.
Ouzo heb ik nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ontsmet meestal ff met een fles ouzo die ik al jaren in de koelkast heb staan![]()
Ja, dat eerste dusquote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
je slang gescheurd bij de stofzuiger of je stofzuiger gescheurd bij de slang,
in het geval van het tweede, foto's graag![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh die zit dr wel al langer op dan een dag, maar je hebt m dr wel helemaal uit en je hebt gewoon zo een goede tang met een tangetje.
Ik ga ff de kamer uit om de was uit de machine te pakken, heeft Sjon en mn slippers weer te grazen genomen en in de kamer gepist en als bonus gescheten![]()
Bah, zn leuke kanten kunnen dr echt echt niet tegen op.
Die slippers mocht ie voor de zoveelste keer weer es goed voelen dus
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Blegh ik ben het echt spuug en spuugzat hoor.
Smerig beest is het gewoon, het intereseert hem gewoon geen zak.
En aan de hoeveelheid uitlaatrondes ligt het ook niet bij je, dat is wel vreemd.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
En gewoon af en toe he.
Naja kakken doet ie ELKE morgen, nadat ie op t balkon geplast heeft schijt ie op zn gemak op de slaapkamer als ik ga douchen![]()
Nu heeft ie vet mazzel dat het zo heet is op t balkon anders mocht ie es lekker een uurtje alleen buiten zitten hoor.
Zn zindelijkheid is niet zn enige probleem. Maar wel het vervelendste denk ik
Nee het boeit hem gewoon niet. Slaag vindt ie ook helemaal niet ergquote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En aan de hoeveelheid uitlaatrondes ligt het ook niet bij je, dat is wel vreemd.
Kan het zijn dat hij balkon ook als "thuis" ziet en daardoor binnen (ook "thuis") als 1 pot nat ziet?
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het boeit hem gewoon niet. Slaag vindt ie ook helemaal niet erg
Als Engeland wint ga ik naakt de straat op, nou ja bijnaquote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik ga es ff aan de schoonmaak zodat ik klaar ben voor Duitsland - Engeland begint.
Boh, mn collega is daar gewoon bij zeg
Ja die was dan ook echt in twee tellen verzonnenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
En gewoon af en toe he.
Naja kakken doet ie ELKE morgen, nadat ie op t balkon geplast heeft schijt ie op zn gemak op de slaapkamer als ik ga douchen![]()
Nu heeft ie vet mazzel dat het zo heet is op t balkon anders mocht ie es lekker een uurtje alleen buiten zitten hoor.
Zn zindelijkheid is niet zn enige probleem. Maar wel het vervelendste denk ik
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is hij dan wel 's ochtends al uitgelaten? Als ik eerst zou gaan douchen, dan zou Bink ook af en toe binnen poepen denk ik hoor, die houdt dat ook niet zo lang op. Misschien kan hij het na een nacht slapen gewoon niet langer ophouden dan vijf minutjes, als hij wakker wordt?
Dat hoor ik echt vaker bij andere honden van kennissen, die moeten gewoon echt als eerste nadat ze wakker worden naar buiten met de hond, uitlaten zodat hij kan plassen en poepen en dan pas de rest doen zoals douchen enzo.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie, daar dacht ik nog aan, maar ik dacht dat ze dan tussen het balkon en douchen al kort buiten was geweest. Sommigen kunnen het idd niet ophouden.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat heb ik ook nooit gedaan, de andere honden slapen gewoon door als ik ga douchen hoor, en ik douche en kleed me aan in nog geen 10 minuten.
De balkondeur open of dicht maakt m geen reet uit, als ik ga douchen schijt hij op de slaapkamer.
Ik heb geen tuin he, dus hij mag op het balkon.
Billy was met 4 maanden al helemaal zindelijk, die had nooit meer ongelukjes, en de andere honden kunnen het ook allemaal prima zo.
Ik ga niet een uur tutten voor de spiegel of op mn gemak ontbijten voor ze naar buiten gaan, gewoon ff 10 minuten max. plassen douchen en aankleden.
Ik ben echt heel erg anti bench.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al was het nou een hondje op leeftijd en ging het om plassen, maar misschien is hij gewoon dwars dat hij toch sneller zou willen. En het gaat om 10 minuutjes...
Als het je echt te gortig wordt zou ik hem bijna in de bench doen voor de nacht, maar daar moet je ook maar zin in hebben
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg anti bench.
Die hond gaat eerder mn huis uit dan dat ik zo een kooi in mn huis ga zetten...
Karel gaat trouwens altijd mee naar de wc smorgens en naar de badkamer en als ik me aan ga kleden komt de rest uit bed ( Chico moet ik dr meestal uitplukken als ik klaar ben ).
Tis ook niet dat ie niet het goede voorbeeld ziet van hoe het wel moet want de rest doet het dan keurig buiten.
Heb je binnen vloerbedekking? Misschien wilt hij alleen op gras of vloerbedekking poepenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Dan kan ik een kwartier of een half uur met m op t balkon staan, pas als ie weer binnen is gaat ie op zn gemak zitten schijten
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
De lieve hondjes en ik kijken gezellig samen voetbal op de bank
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
OMG die zit me een partij oerkreten te slaken in de gang![]()
viel eigenlijk wel mee, t openlucht theater in Tegelen heeft bij de tribune een overkapping, waardoor maar een klein stukje van de loopruimte die ik had in de zon was. de spelers daarintegen,quote:Op zondag 27 juni 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh je zal wel weggesmolten zijn of niet?
ik heb net lopen stofzuigen en dweilen en dat was geen pretje !
yeps en heb er 35 foto's van overgehoudenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Duurt dat 3.5 uur?
Damn!
Ik was ff bento vullen en afwassen na mijn heerlijke maal van rijst met sperciebonen en gele cocoskip
180 ongeveer, heb er nog veel meer goede, maar t moet geen overkill worden, dus maar een grove selectie gedaan van de tijdlijn zegmaarquote:
wie heeft gewonnen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat valt reuze mee op 3.5 uur idd![]()
Ik ga afk, denk dat ik dr een film ingooi, ik kan ff geen voetbal meer zien.
Ondanks dat Duitsland-Engeland wel ff een match was vanmiddag zeg
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh heerlijk zeg, zwemmen in een rivier!
Hans zit weer in de boom te roepen.
Ik snap echt niet dat die dombo niet gewoon ff gezellig komt snacken en tv kijken ...
Die staan ook nog op mijn verlanglijstje. Ik ben er jaaaren geleden geweest (zal inmiddels 21 jaar geleden zijn schat ik). Ik zou het nu best nog es willen zien. Toch maar eens wat volk optrommelen wat mee wil.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
viel eigenlijk wel mee, t openlucht theater in Tegelen heeft bij de tribune een overkapping, waardoor maar een klein stukje van de loopruimte die ik had in de zon was. de spelers daarintegen,in de volle zon, die kon je na 3,5 uur spelen wel uitwringen
tis nu een heel stuk aangepast, heel tof decor wat uitgebreider is dan vroeger.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die staan ook nog op mijn verlanglijstje. Ik ben er jaaaren geleden geweest (zal inmiddels 21 jaar geleden zijn schat ik). Ik zou het nu best nog es willen zien. Toch maar eens wat volk optrommelen wat mee wil.
lol nu 20 minquote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Tijd voor een nieuwe fiets of nieuwe bandjes?
Ik ben vroeger vaker met mn uberreligieuze oma naar die Passiespelen geweest , boh, wat was ik elke keer blij als Jezus echt dood was en dood bleef, dat duurde uuuuuuuren
Ja nee die hele spelen bedoel ik.quote:
Wehehe, fast forward.quote:
*slaat een kruisje*quote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee die hele spelen bedoel ik.
Dar religieuze gedoe is aan mij nooit besteed geweest, toch was ik altijd de sjaak en moest ik met oma op bedevaart, op rozehoedje, naar de kerk, naar de passiespelen etc etc etc.
Ik heb in mijn jonge jaren genoeg gebeden om de rest van mn leven te kunnen doen en laten wat ik wil![]()
Preventief vooruit gebeden heb ik
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee die hele spelen bedoel ik.
Dat religieuze gedoe is aan mij nooit besteed geweest, toch was ik altijd de sjaak en moest ik met oma op bedevaart, op rozehoedje, naar de kerk, naar de passiespelen etc etc etc.
Ik heb in mijn jonge jaren genoeg gebeden om de rest van mn leven te kunnen doen en laten wat ik wil![]()
Preventief vooruit gebeden heb ik
ieuwquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe, fast forward.![]()
D'r heeft hier net trouwens een kitten op mijn schoot geplast.
Ja dat hoef ik echt godverdomme nooit meer te doen, ik heb triljoenen kruisjes geslagen en bij die corrupte katholieken werkt dat vast allemaal wel door tot ik aan de hemelpoort staquote:
Het gaat toch over Jezus die dood gaat ?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]dat is ook niet mijn ding hoor, hoewel ik hier totaal geen religieus gedoetje aan vond, gewoon een mooi neergezet toneelspel
[..]
ieuw
dat dan weer welquote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het gaat toch over Jezus die dood gaat ?
Ik kan me wel leukere passie voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |