cool!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Free, dat is ff schrikken!
Och LL, wat een moppie!
Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!
uhh volgens mij loopt mijn dochterZe doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Free, dat is ff schrikken!
Och LL, wat een moppie!
Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!
uhh volgens mij loopt mijn dochterZe doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
ooh gaaf... ik vind zo lief als ze zich nog zo moeten corrigeren in evenwichtquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef Vicky het volgende:
Ik zal proberen een filmpje te maken vandaag of morgen
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef bodpa09 het volgende:
Ook Transipeg toevallig?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef bodpa09 het volgende:
Wat betreft het plassen op een potje, gaat het wel zoals ik dacht. Het is niet meer interessant, M, gebruikt zijn potje nu vooral als voetbal en maakt er een spelletje van. Duidelijk moeten plassen, op t potje gaan
zitten en dan al plassend schaterend wegrennen. Tis duidelijk nog te vroeg.![]()
Hier geen shirtje en geen zwembroek in het badje, gewoon goed smeren en het badje in de schaduw zetten.
Transipeg nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef bodpa09 het volgende:
Ja Ingrid, het was tegen jou bedoeld.Wat sneu voor Tyler zeg, was hij erg geschrokken? En Kim?
Fijn dat Jair en Maarten toch niet ziek zijn geworden!![]()
Maar Joep voelt zich niet zo fijn, hoewel hij wel loopt! Stoer hoor kerel!
![]()
Het kan van de BMR prik zijn, daar kunnen ze tot twee weken later last van hebben.
Wat betreft het plassen op een potje, gaat het wel zoals ik dacht. Het is niet meer interessant, M, gebruikt zijn potje nu vooral als voetbal en maakt er een spelletje van. Duidelijk moeten plassen, op t potje gaan
zitten en dan al plassend schaterend wegrennen. Tis duidelijk nog te vroeg.![]()
Hier geen shirtje en geen zwembroek in het badje, gewoon goed smeren en het badje in de schaduw zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |