abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83487707
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Free, dat is ff schrikken!

Och LL, wat een moppie!

Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!

uhh volgens mij loopt mijn dochter Ze doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
cool!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83487817
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Free, dat is ff schrikken!

Och LL, wat een moppie!

Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!

uhh volgens mij loopt mijn dochter Ze doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
Jaaaaaaaaaaaa goedzo Tess
pi_83487882
Goedzo Tess
pi_83495432
Go Tess!
pi_83497881
Goed zo Tess. Go Tess go! ähem ähem en Vicky. Wij willen natuurlijk bewijs met een filmpje.

KD waar koop jij de vlierbessensap?

Heeft iemand een idee wat duindoornmoes is en waar je het krijgt?

[ Bericht 40% gewijzigd door Tinuviel op 30-06-2010 17:39:20 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83498084
Ik zal proberen een filmpje te maken vandaag of morgen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83498713
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef Vicky het volgende:
Ik zal proberen een filmpje te maken vandaag of morgen
ooh gaaf... ik vind zo lief als ze zich nog zo moeten corrigeren in evenwicht
pi_83499440
Tyler is goedgekeurd door kinderarts en dietist. En heeft nu movicolon jr voor de stoelgang.
pi_83499494
Ook Transipeg toevallig?
pi_83501900
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef bodpa09 het volgende:
Ook Transipeg toevallig?
Heb je het tegen mij?

Tyler is zo grappig soms. Sowieso vindt hij zichzelf erg leuk. Gekke bekken trekken en dan om jezelf in een deuk liggen.
In Kims schoenen lopen en dan uber overdreven lachen.
Maar hij komt nu ook vaker een knuffel halen en geeft (lucht)kusjes.
pi_83502509
Tess, wat goed van jou!

Tinuviel, dat lijken me dingen die je in de natuurwinkel kunt vinden.

Tyler, wat klink je gezellig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:33:17 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83502947
Wat goed van Tess

Maarten heeft gelukkig vandaag niet meer gespuugt of iets anders soortigs ziekjes geweest...

En ik weet weer wat meer wat ik op brood kan doen, fruit is natuurlijk ook lekker, aardbeitjes mmm
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83504843
Wat goed voor Tyler Ingrid, dat het nu zo goed gaat. Tyler wat ben je een lief en vrolijk kindje.

Dappere Tess. Heb je al loopschoentjes?

Gelukkig is Maarten toch niet ziek geworden. Marie aardbeien zijn natuurlijk superlekker en zomers!

Hier ook luchtkusjes, zo lief is dat. Vanavond was ik met hem aan het stoeien en hij lachte zich kapot. Je kunt hem ook zo grappig laten lachen door je handen voor de mond te houden en dan hartelijk beginnen te lachen om niets
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:20:56 #214
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83505309
Tess Wat goed van je!! Zou dat het slechte inslapen verklaren Vicky, sprongetje?

Koen, beterschap vent, hopelijk morgen weer fit, op naar een gezellige dag!!

Leander, had je een fijn uitje naar de speeltuin? Hihi, kan me voorstellen dat je enorm schrikt Freecell!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:37:51 #215
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83506183
Freecell, daar zou ik me ook lam van schrikken

Tess Samen met Joep aan de wandel Die loopt ook!

Tinuviel, wat is het eigenlijk? Het zegt me niks.

Zijn hier ervaringen met de bmr prik? Joep heeft hem vorige week maandag gehad. Gisteravond al niet lekker en werd vandaag wakker met 39,3! Vanmiddag (na een pcm) zelfs 40,1! Net naar bed met 39 rond en met een nieuwe zetpil. Een homeopatische, zonder pcm, maar met iets van kamille geloof ik. Ik denk het door die prik komt.. maar weet het tuurlijk ook niet zeker. Hij is goed beroerd iig.

Koen, jij ook beterschap ventje!
Niet mieten! Door gieten!
pi_83506440
Beterschap voor Joep

We zijn vanaaf nog naar de hap geweest. Kim had Tyler had geduwd waardoor hij tegen de tafel kwam. Resultaat een diepe snee in zijn voorhoofd en heel veel bloed. Het is nu geplakt en er zit een pleister op. Arm kereltje.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:46:16 #217
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83506560
voor Tyler, en Kim zal ook geschrokken zijn, ook een klein voor jou Kim.

Joep helemaal met dit hete weer

Doen jullie je kindjes een t-shirtje oid aan in het zwembad met dit hete weer? Of gewoon goed insmeren en dan in de zwembroek/zwempak? Of....?
pi_83506746
Ja Ingrid, het was tegen jou bedoeld. Wat sneu voor Tyler zeg, was hij erg geschrokken? En Kim?

Fijn dat Jair en Maarten toch niet ziek zijn geworden!

Maar Joep voelt zich niet zo fijn , hoewel hij wel loopt! Stoer hoor kerel!
Het kan van de BMR prik zijn, daar kunnen ze tot twee weken later last van hebben.

Wat betreft het plassen op een potje, gaat het wel zoals ik dacht. Het is niet meer interessant, M, gebruikt zijn potje nu vooral als voetbal en maakt er een spelletje van. Duidelijk moeten plassen, op t potje gaan
zitten en dan al plassend schaterend wegrennen. Tis duidelijk nog te vroeg.

Hier geen shirtje en geen zwembroek in het badje, gewoon goed smeren en het badje in de schaduw zetten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:52:48 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83506867
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef bodpa09 het volgende:

Wat betreft het plassen op een potje, gaat het wel zoals ik dacht. Het is niet meer interessant, M, gebruikt zijn potje nu vooral als voetbal en maakt er een spelletje van. Duidelijk moeten plassen, op t potje gaan

Hier geen shirtje en geen zwembroek in het badje, gewoon goed smeren en het badje in de schaduw zetten.

Hihi bodpa, voetbal, tja, t is wel duidelijk waar jullie vooral naar kijken op t moment

Enne, ik vroeg t meer voor als je gaat zwemmen in een 'echt zwembad' zeg maar. ....
pi_83507322
Ah ja, Sorry, geen ervaring op dat gebied.
pi_83507388
Leander, Leander wat maak je je mama aan het schrikken.

Hier gewoon met zwembroek aan en ingesmeerd in het badje. Alleen hebben wij geen eigen badje. Dus hij is tot nu toe maar een keer geweest op balcon. Dat was dus ook goed afgedekt met parasols.

Ingrid dat is schrikken. Kim is waarschijnlijk ook geschrokken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83507469
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef bodpa09 het volgende:
Ja Ingrid, het was tegen jou bedoeld. Wat sneu voor Tyler zeg, was hij erg geschrokken? En Kim?

Fijn dat Jair en Maarten toch niet ziek zijn geworden!

Maar Joep voelt zich niet zo fijn , hoewel hij wel loopt! Stoer hoor kerel!
Het kan van de BMR prik zijn, daar kunnen ze tot twee weken later last van hebben.

Transipeg nog nooit van gehoord.
Hij heeft nu alleen movicolon jr ,morgen voor het eerst proberen. Net nog een minikeutel, dus het is echt wel nodig.
Kinderarts zei wel dat het nu bewust kan op gaan houden omdat het zeer kan gaan doen.
pi_83507982
Transipeg is ook een soort movicolon, M. krijgt het omdat hij ook veel last had van zijn ontlasting. Idd ook bewust ophouden enzo. Lactulose werkte niet, dit wel.
pi_83509459
Lactulose heeft hij eerder gehad, is hij nu te oud/zwaar voor. Is dat spul ook poeder wat je moet oplossen?
pi_83509977
Och, die arme Tyler, een snee en bloed en alles.

Mikoxx, op het heetst van de dag zou ik een T-shirtje doen, maar eigenlijk zou ik dan niet in de volle zon gaan. En anders gewoon goed smeren.

Bodpa, lekker gek bezig dus, met zijn potje. Nou, dan ga ik het niet eens proberen.
Ko heeft wel grote interesse in de wc.
En doordat we wasbare luiers gebruiken, ga ik nadat hij gepoept heeft meestal met hem naar de wc en dan gooi ik zijn luier leeg. Hij zit dan op mijn arm alles vol interesse te bekijken. Ik ben benieuwd wanneer hij de link gaat leggen.
Als ik nu zijn neus afneem met een wc papiertje wil hij het papiertje in de wc gooien.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')