cool!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Free, dat is ff schrikken!
Och LL, wat een moppie!
Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!
uhh volgens mij loopt mijn dochterZe doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Vicky het volgende:
Oei Free, dat is ff schrikken!
Och LL, wat een moppie!
Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!
uhh volgens mij loopt mijn dochterZe doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
ooh gaaf... ik vind zo lief als ze zich nog zo moeten corrigeren in evenwichtquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef Vicky het volgende:
Ik zal proberen een filmpje te maken vandaag of morgen
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef bodpa09 het volgende:
Ook Transipeg toevallig?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef bodpa09 het volgende:
Wat betreft het plassen op een potje, gaat het wel zoals ik dacht. Het is niet meer interessant, M, gebruikt zijn potje nu vooral als voetbal en maakt er een spelletje van. Duidelijk moeten plassen, op t potje gaan
zitten en dan al plassend schaterend wegrennen. Tis duidelijk nog te vroeg.![]()
Hier geen shirtje en geen zwembroek in het badje, gewoon goed smeren en het badje in de schaduw zetten.
Transipeg nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef bodpa09 het volgende:
Ja Ingrid, het was tegen jou bedoeld.Wat sneu voor Tyler zeg, was hij erg geschrokken? En Kim?
Fijn dat Jair en Maarten toch niet ziek zijn geworden!![]()
Maar Joep voelt zich niet zo fijn, hoewel hij wel loopt! Stoer hoor kerel!
![]()
Het kan van de BMR prik zijn, daar kunnen ze tot twee weken later last van hebben.
Wat betreft het plassen op een potje, gaat het wel zoals ik dacht. Het is niet meer interessant, M, gebruikt zijn potje nu vooral als voetbal en maakt er een spelletje van. Duidelijk moeten plassen, op t potje gaan
zitten en dan al plassend schaterend wegrennen. Tis duidelijk nog te vroeg.![]()
Hier geen shirtje en geen zwembroek in het badje, gewoon goed smeren en het badje in de schaduw zetten.
Hmmm dat werd gezegd. Misschien is het dan om een andere reden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Marie79 het volgende:
Och Tyler toch![]()
En voor Lactulose te oud/zwaar??? Ik werk met verstandelijk gehandicapten en die krijgen vaak ook Lactulose en die zijn toch íets ouder en íets zwaarder
Wat goed van Tessquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:31 schreef Vicky het volgende:Go Morris
Mikoxx, geen idee of het een "sprongetje"" is.... Eergisteravond was het weer drama met inslapen en eindigde ze bij ons in bed, gister ging het in slapen goed maar werd ze 2x wakker maar wel in eigen bed.Tess liep gister gewoon een meter of 5
![]()
En ze draaide zich om en liep verder!!
*TROTSSSSSSSS*
ze loopt niet, ze rent
Deze is van kruidvat. Was een tip van een vriendin van me. Op het paket stond 3+ maar dat komt volgens mij omdat er 2 bootjes bij komen met kleine delen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:45 schreef tessie het volgende:
Hihi kijk Tess rennen dan! Wat knap!
Tinuviel, wat een super leuk badje, waar heb je dat vandaan?
Graeme is net ook voor het eerst in het badje in de tuin geweest, hij heeft lekker zitten spetteren
ik kan alleen voor mezelf spreken hoor. en ik ben thuisblijfmoeder en ook nog eens zelf een ongelofelijk gewoontedier en we wonen sinds anderhalf jaar in een klein dorpje in drenthe vanuit den haagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat goed van Tess![]()
Even een vraagje aan de moeders die niet werken. Ik vroeg me dit af in verband met een kennis met een kind van bijna een jaar die niet werkt. Hebben jullie kinderen problemen met eten of slapen als ze veel buiten of samen met andere mensen zijn geweest. Deze kennis beschermt haar kind enorm, wat ik als moeder goed begrijp maar ik vraag me af of het niet overdreven is. Als ze nu tegen mij zeg, dat ze geen storing voor of tijdens eetmomenten wil omdat haar kind dan niet eet, vraag ik me toch echt af of dat het probleem is en of ze er goed aan doet. Wat als het kind straks wel naar de peuterspeelzaal of naar school gaat en tegen die tijd zo in bepaalde structuren vastzit dat ze er niet tegen kan in contact te komen met vreemden vooral veel tegelijkertijd en niet gaat eten waar andere mensen bij zijn? Of denken jullie dat het zich vanzelf weer regelt en dat ik het nu overdreven zie. Als alleenstaande moeder met een kind, die heel weinig samen komt met andere kinderen, geen grote broer of zus heeft en ook verder niet veel sociale contacten vraag ik me gewoon af of het een goed koers is om het kind zo geisoleerd te laten opgroeien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |