Stom he? Dat je zoiets niet duidelijk kunt maken. Ik ga een heel eind met hem mee hoor, in hoe we over eten denken. Alleen ben ik geen voorstander van teveel fruit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:17 schreef Vicky het volgende:
Die zijn helaas, in grote mate, ook niet zo goed.
Het is toch veel te warm om je druk te maken Oekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef oeke het volgende:
Simmu, wij eten ongeveer hetzelfde als jullie. Geen pakjes, alles vers en geen snoep of koek. En geen vlees.
Dus ik maak me er ook geen enorme zorgen over, maar wel een beetje.
Soms wordt iets ook gewoon een soort ding waar je mee in je maag zit. Terwijl het eigenlijk geen enorm groot probleem is.
Fijn trouwens, door het hier op te schrijven krijg ik het een stuk helderder. Bedankt voor jullie feedback!![]()
Mila is gek op tomaat, zowel uit het vuistje als op brood bijvoorbeeld. Ze vreet haar vingers er zowat bij op!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is toch veel te warm om je druk te maken Oek![]()
Seb krijgt de ene dag drie stukken fruit de andere dag maar 1. Komkommer moet hij niks van hebben. Tomaat schijnen maar weinig kindjes te lusten op deze leeftijd. Ik denk altijd maar dat een stuk fruit extra beter is dan een koekje of snoep
En Seb is vooral dol op vlees, pcies zijn vader
Tess is ook gek op tomaat en Amber ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mila is gek op tomaat, zowel uit het vuistje als op brood bijvoorbeeld. Ze vreet haar vingers er zowat bij op!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is toch veel te warm om je druk te maken Oek![]()
Seb krijgt de ene dag drie stukken fruit de andere dag maar 1. Komkommer moet hij niks van hebben. Tomaat schijnen maar weinig kindjes te lusten op deze leeftijd. Ik denk altijd maar dat een stuk fruit extra beter is dan een koekje of snoep
En Seb is vooral dol op vlees, pcies zijn vader
Kind lust hier 'mijn' hummus niet, is niet 'zacht' genoeg denk ik, maar een voorverpakte, met gegrilde paprika, die krijgt ze wel weg. Of met citroen en dille....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:34 schreef oeke het volgende:
En Ko vind humus vies. Dus we hebben een probleem hier want wij vinden het allebei heerlijk.
Niels ook! Gek hoor, want vorige week vond hij gepureerde kikkererwten wel heel lekker, maar daar had ik tomaat door gedaan en dat is yummie. En linzen vindt hij helemaaaal geweldig!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:34 schreef oeke het volgende:
En Ko vind humus vies. Dus we hebben een probleem hier want wij vinden het allebei heerlijk.
Oh, met een smaakje, die koop ik morgen, met tomaten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Basboussa het volgende:
Kind lust hier 'mijn' hummus niet, is niet 'zacht' genoeg denk ik, maar een voorverpakte, met gegrilde paprika, die krijgt ze wel weg. Of met citroen en dille....
Mjam!
Hij doet het heel goed. Hij loopt zo graag achter zijn karretje.quote:Ik zou vooral gewoon kijken wat Ko aangeeft Oeke, als hij het gewoon verder goed doet, lekker beweegt en 'zijn ding doet', niet teveel zorgen maken. En gewoon vanalles blijven aanbieden. Vandaag lusten ze het niet, morgen willen ze niet anders!
Ik weet eigenlijk dat bv onbepertk mag. Stom dat ik me daarmee dan weer laat inpalmen van het stomme cbquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:34 schreef oeke het volgende:
Tinuviel, ik las ergens dat bv water aanlengen met vlierbessensap lekker is. Of koude thee, met een beetje munt of citroen. Thee is erg dorstlessend trouwens.
Die moedermelk lijkt me trouwens geen enkel probleem. Misschien als het koemelk is of kv dat het dan wat veel is.
De pindakaas halen we bij de natuurwinkel, dat zijn alleen maar pinda's en een beetje zeezout.![]()
Fijn dat ze slaapt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Vicky het volgende:
Ht heeft een uur geduurd maar uiteindelijk is ze wel gaan slapen.
Tess moet eigenlijk brood gaan eten 's morgens maar daar hebben we echt geen tijd voor... Maar Amber heeft bijna vakantie dus ik denk dat we maar eens wat om gaan gooien hier.
Tussen de middag doe ik fruit op brood (geraspte appel, geprakte banaan, geprakte peer, gepureerde mango, aardbeitjes..).
Lust Thijs Maartengeen aardbeienjam ofzoiets?
Tess vind het momenteel ontzettend interessant om uit eenpakje te drinken. Een pakje Wicky gaat zo leeg. Ze krijgt er max 1 per dag. Verder drinkt ze water met een heeeeel klein beetje diksap erin.
pakjeshouders zijn handig, al kan Koen er aardig mee over weg hoor, het is vaak dat er een grijpgrage andere dreumes nog wel eens het drinken wil afpakkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:54 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook een pakjeshouder er Tess vind het prima als daar een pakje in zit
Momenteel moet ik Amber nog te veel aansporen (eten, aankleden, tandenpoetsen) om genoeg tijd te hebben voor een boterham enzulks. Tis bijna vakantie en dan gaan we eens goed naar het "schema" kijken.
ja lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:24 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte Koen, je laatste dagje als dreumes vandaagEn jij ook sterkte LL
een kopje koffie
dan maar?
Hier kwam ik net Maarten zijn kamertje in en ik rook het al... overgegeven, hij is er blijkbaar gewoon doorheen geslapen, want het zat helemaal aangekoekt in zijn haar![]()
Hopelijk verder geen last ervan...
oepsquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef freecell het volgende:
Waaah! Zonet Leander uit de speeltuin geplukt
Blijkbaar iets mis gegaan met de tuindeur
De speeltuin is direct achter onze schutting en aan drie kanten afgesloten met huizen en voor de vierde kant zit een flink voetbalveld voor er een weg loopt, maar toch
Hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |