abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83430823
Ohja mijn jochie is al een half uur bezig met poepen. Zo zielig! Het wil echt amper. Hij roept dan heel zielig mamaaaaa. En klampt zich overal aan vast om te persen.

Misschien was hij daarom 30x wakker vannacht, wat hij anders nooit doet.
pi_83431198
Aah een lieve foto van een slapende Tess... helemaal knock out

Hier geen piemeltrekker wel staat ie te gieren als ie volop in zijn bad staat te plassen

Jeetje mikoxx wat een drama zeg Ik hoop voor je dat dit een fase is
Wel lief dat de oma's je willen en kunnen helpen.

@Fruppel: Wat fijn dat Danique het zo goed doet met die medicijnen.
Zo'n off-day hoort er gewoon bij, ik hoor meer kindjes met deze warmte.

Lennon lekkere kusjes geven
Wel eng he dat klimmen, ik blijf er ook altijd bij
Koen kan trouwens keurig naar boven en naar beneden klimmen nu (maar blijf er echt nog wel 10 jaar bij )

Elin poepdoos....

Ko ook lekker in het badje afkoelen

@freecell, Leander is gewoon een in verhouding een slank mannetje (hij zal het van geen vreemde hebben) En er meer in stoppen werkt ook niet.
Als hij verder gewoon gezond is en goed eet en goed drinkt dan kan je er verder ook weinig aan doen denk ik.

Arme Tyler moeite met poepen... zo sneu is dat

Jullie gaan soms zo snel dat ik het niet niet altijd even goed kan bijhouden

Nog 2 dagen en mijn lieve Koen is dreumes. Niet teveel bij nadenken ik vind het zo'n mijlpaal weer en dus emo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 10:18:34 ]
pi_83431396
wat sneu voor Tyler! Hopelijk is het toch gelukt!
LL, je mag wel emo zijn hoor!
Mikoxx hoe is het vannacht gegaan?

Hier was het
van gisteravond tot vanmorgen 7 uur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83431444
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:38 schreef Vicky het volgende:
wat sneu voor Tyler! Hopelijk is het toch gelukt!
LL, je mag wel emo zijn hoor!
Mikoxx hoe is het vannacht gegaan?

Hier was het
van gisteravond tot vanmorgen 7 uur
Jeetje wat lekker zeg
pi_83431458
LL, van dat soort dingen wordt elke mama wel een beetje emo geloof ik

En nee, echt zorgen maken doe ik me niet, maar in een half jaar wél groeien, maar afvallen qua gewicht is toch niet de bedoeling lijkt me...
Maar zo dun vindt ik hem niet? Gewoon lekker mannetje
pi_83431478
Lekker vicky!

Is ook emo LL!
pi_83431491
hier in bed van 7 uur 's avonds tot 8 uur 's morgens. slapen daarentegen van half 10 's avonds tot 7 uur 's morgens

ah well; we hebben het geluk dat ze vredig ligt te spelen, en niet constant overstuur is. mikoxx: valt het de jongens niet te leren dat ze gewoon gaan spelen, ipv huilen? geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen hoor en misschien voor jullie (jij en je partner) eens een paar daagjes zelf weg zonder de jongens? dan kan je ff bijtanken, heb je ff voor elkaar enzo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83431496
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jeetje wat lekker zeg
echtwel!!
En vanmorgen klom ze helemaal in me, ze was moe en wilde naar bedje
Ik heb wel weer gelachen daarstraks. Ik zat een boterham te eten en die werd gepikt, afgekloven en toen weer terug in mijn mond gestopt foto's in het fototopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83431981
haha Tess sopbrood, brrrr

Hier een ventje gelukkig aan het binnen spelen.
Ik zei nog: 'ga je naar buiten?'
Hij: wembad?
Ik: nee, vanmorgen niet in het zwembad
Hij: nee buite, beete heet

Nou, das duidelijk
pi_83432686
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:40 schreef freecell het volgende:

En nee, echt zorgen maken doe ik me niet, maar in een half jaar wél groeien, maar afvallen qua gewicht is toch niet de bedoeling lijkt me...
Mijn woordkeuze was ook niet echt subtiel he? (ik heb het even aangepast, en sorry) Het lijkt mij ook niet echt de bedoeling dat hij afvalt. Misschien trekt het nog bij? Ieder kind is weer anders, misschien trekt het straks nog bij. Maar als jij vind dat hij het goed doet, goed eet en drinkt, dan is dat, lijkt mij, toch het belangrijkst?

Lekker zo'n voorgekauwde boterham
pi_83434808
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:40 schreef freecell het volgende:

nouja, hij heeft zijn energie natuurlijk ook nodig om te groeien. Elin staat al een poosje stil qua gewicht, maar ik zie haar gewoon de lucht inschieten, en ze vreet als een bootwerker, dus ik maak me er ook niet echt druk om.
pi_83436481
selene is er vrij hardhandig achter gekomen dat ik niet zomaar alles tolereer als ik met ravi bezig ben (ravi zelf trouwens ook niet ) en dat ik dan ook heus niet te beroerd ben om ravi even opzij te leggen om haar boos in de box te zetten
pi_83437836
Free, daar zal je inderdaad wel even van schrikken, dat hij niks is aangekomen. Maar goed veel energie gaat natuurlijk naar in de hoogte groeien en zwemmen!

Fijn, zo'n goede nacht Vicky! Grappig is dat, als ze goed slapen, slapen ze daarna overdag ook weer beter. Ko tenminste.

LL, poeh, ik zou ook emo zijn hoor. Wat groeien ze toch snel!

Tyler, dat is niet fijn. Wat een opluchting als het er dan uit is.

Hoeveel fruit eten jullie kindjes? We hebben hier discussie over hoeveel fruit hij mag. Ko zou elke dag een volle fruitmand leeg kunnen eten en papa is pro-fruit, maar ik heb mijn twijfels.
Ik kan echter ook niet veel vinden over waarom je maar 1,5 stuk fruit per dag mag.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83437959
selene eet geregeld 2 stuks fruit op een dag (en soms nog wel meer ook, maar dat zijn van die zure rode besjes, dus dat telt niet ). meestal wil ze 's ochtends een banaan en 's middags een appel (ze krijgt het allemaal gewoon zo, dus niet in stukken gesneden, de appel zelfs niet geschild).

bij ons cb zeggen ze dat ze 2 stuks per dag mag, ik wist niet eens dat dat teveel is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:45:17 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83438179
Oeke, toevallig zei mijn moeder gister ook dat teveel fruit niet goed is, maar ze kon me niet uitleggen waarom .... helaas...

Hier een aardige nacht! We lagen er uiteindelijk om 12u in, maar sliepen tot 6.30, niets van te zeggen. Het was iig een héle nacht, zo fijn! Vanavond maar een gewone fles (Diaan, pap weigeren ze pertinent), en daarna eens tukje ontbijtkoek, of een broodkorstje (of 2) ofzo. Iemand nog andere tips voor 's avonds na de fles, als extra vulling voor de nacht?

Tess hihi, oeh, ik vind dat zooo vies, sopbrood

Freecell, dank voor je pm , en ik zou me ook niet te veel zorgen maken hoor, maar da's makkelijk gezegd natuurlijk. Anders ga je m nog even bij t cb wegen? Er zit ook altijd wel verschil in per weegschaal. En, wat al is gezegd, er gaat natuurlijk veel energie zitten in groeien en bewegen en ontdekken.
pi_83438587
Die 1,5 is wat ik tegen kom in de adviezen voor kinderen van 1-4 jaar. Of 200 gram.
Nouja, we doen nu een deal. Boterham met aardbei bv ipv jam. Zo kan P. toch het fruit geven dat hij wil en ik kan boterhammen geven.

Mikoxx, als ze geen pap willen, kun je ook yoghurt en een stukje brood geven. Dan hebben ze toch die combi van granen en zuivel in hun buik zitten.
Dat klinkt als een redelijke nacht. Fijn!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:56:47 #142
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83438708
Lennon eet in goede doen ook wel 2 stuks fruit per dag.... de laatste tijd is 1x per dag en lijkt hij minder zin te hebben in fruit. Ontbijkkoek en knijpfruit vindt hij op het moment erg lekker.

Mikoxx, jammer dat ze geen pap lusten. Ook niet de appelknisper?? Anders misschien idd ontbijtkoek, stukje brood of wat yoghurt/toetjes. En wat fijn dat ze de nacht doorgeslapen ehbben
Make love, not war ☮
pi_83438847
2 stuks fruit zou ik niet zo erg vinden trouwens.
Dit was de score gisteren: 1 abrikoos, 1 banaan, een handvol aardbeien, sinaasappelsap meedrinken met papa, een handvol bramen.
En ik was er 's middags een paar uur niet, dus daarvan weet ik het niet.
Dat vind ik best veel. En het is allemaal zo zoet. Hij moet toch ook groenten goed gaan eten.
pi_83439099
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:59 schreef oeke het volgende:
2 stuks fruit zou ik niet zo erg vinden trouwens.
Dit was de score gisteren: 1 abrikoos, 1 banaan, een handvol aardbeien, sinaasappelsap meedrinken met papa, een handvol bramen.
En ik was er 's middags een paar uur niet, dus daarvan weet ik het niet.
Dat vind ik best veel. En het is allemaal zo zoet. Hij moet toch ook groenten goed gaan eten.
en als je hem bv stukjes tomaat of komkommer ofzo erbij geeft?
overigens is selene momenteel ook niet zo van de groentes hoor, tenzij het in een stoofpot zit, dan wil ze wel. verder wenst ons boerinnetje enkel nog aahppel (aardappel. met niks erop. gewoon gekookt, gebakken, gefrituurd, door dingen heen. maakt niet uit, als het maar aardappel is)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:12:28 #145
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83439350
Ow dat is inderdaad wel veel fruit, maar het lijkt mij niet zo heel slecht.... maar ik heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept omdat Lennon maar een bepaald soort fruit eet en Twan eigenlijk helemaal niet. Lennon eet wel alle groenten.
Make love, not war ☮
pi_83439399
Nou, aardappel is ook heel lekker!

Komkommer en tomaat geef ik ook. Komkommer vind hij heerlijk, tomaat is vies.
Tja, we zijn gewoon in een discussie beland die erg emotioneel werd. Ik zou al een stuk blijer zijn als ik weet dat het niet slecht is voor hem om op zo'n jonge leeftijd zoveel fruitsuiker binnen te krijgen.
pi_83439415
In fruit zit suiker en te veel is dus logischerwijs niet goed.

Bel anders het cb Oeks..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83439504
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Vicky het volgende:
In fruit zit suiker en te veel is dus logischerwijs niet goed.
Dat zeg ik ook, en dan is het weerwoord dat het natuurlijke suikers zijn en dus niet slecht kan zijn.
pi_83439606
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook, en dan is het weerwoord dat het natuurlijke suikers zijn en dus niet slecht kan zijn.
Die zijn helaas, in grote mate, ook niet zo goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83439804
oeke, krijgtie verder snoep? want selene krijgt zelden snoep, dus heb ik er geen probleem mee. (koekjes tellen ook als snoep)

ze eet eigenlijk doorgaans enkel 'normaal' eten (pap, boterhammen en avondeten) allemaal psies zoals wij (dus ook gerust bammetje ham) en fruit. ik maak me dus totaal niet druk om suikers, zout en allerlei toevoegingen want uit een pakje eten we ook al zelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')