Even wikipedia opgezocht, kon niks over een boyband vinden....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zat hij vroeger in een boyband?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:55 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Even wikipedia opgezocht, kon niks over een boyband vinden....
Maar stond tevens een foto van hem op die pagina. Mên, wat een ijdeltuit is die Wilfred eigenlijk!
P.S.: hij heeft trouwens wel een knappe Iraanse vrouw gescoord!
Ik reageerde op het feit dat iemand haar als knap betitelde. Over haar karakter weet ik natuurlijk niets en eerlijk gezegd zal het mij ook een worst wezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, want uiterlijk zegt alles.![]()
Ze is geen moslima.
Ja, kijk dan hoe Portugal - Brazilie was, dat was echt slecht. Frankrijk en Italie dit WK ook zo slecht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef F.M.D. het volgende:
Ik hoop echt dat ze het niet serieus menen, anders vind ik ze echt misselijk arrogant. Kan me daar zo aan ergeren..zo van we lopen er wel even overheen
Derksen in de verdediging. Kortebroek en dubbele scheenbeschermersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef wolferl het volgende:
De Jong mag van Derksen even zichzelf zijn als ie tegen Ronaldo speelt.
Puik plan.
Dit is gewoon borrelpraat joh. Gewoon om lachen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef F.M.D. het volgende:
Ik hoop echt dat ze het niet serieus menen, anders vind ik ze echt misselijk arrogant. Kan me daar zo aan ergeren..zo van we lopen er wel even overheen
ging toch nergens meer om, nederland heeft niet veel beter gespeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, kijk dan hoe Portugal - Brazilie was, dat was echt slecht. Frankrijk en Italie dit WK ook zo slecht.
Het lijkt mij de lastigste pot tot nu toe. Zelfs de voorronde had ik meer vertrouwen in.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Derksen in de verdediging. Kortebroek en dubbele scheenbeschermers
ziet er wel gezellig uit zegt ie danquote:
Ben je jaloers?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:05 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik reageerde op het feit dat iemand haar als knap betitelde. Over haar karakter weet ik natuurlijk niets en eerlijk gezegd zal het mij ook een worst wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |