abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:04:23 #126
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83276928
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor Van der Gijp hoor.
Klopt, ik vond Bos wel een leuke gast. Hij is nu veel sympathieker dan voorheen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:33:21 #127
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83280614
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:48 schreef Mistbank het volgende:
Alleen om die song van Gerard zou je al bijna gaan hopen dat ze volgende week naar huis kunnen. Zeer originele muziek ook en totaal niet clichématig.
... en toch die Joling was -wel- amusant. Pokkelied OK. Maar hij was wel leuk
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Sethje het volgende:

[..](

Klopt, ik vond Bos wel een leuke gast. Hij is nu veel sympathieker dan voorheen.
Ik denk dat het antwoord hier door hemzelf is gegeven: als politicus mocht hij zich niet uitspreken voor Feyenoord (waar hij fan van is) want hij moest zogenaamde "neutrale uitspraken" doen.
Klein voorbeeld maar het is wel typerend.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:35:37 #128
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83280717
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef wdn het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het antwoord hier door hemzelf is gegeven: als politicus mocht hij zich niet uitspreken voor Feyenoord (waar hij fan van is) want hij moest zogenaamde "neutrale uitspraken" doen.
Ja dat is waar, maar Roemer bijv. vond ik ook wel goed overkomen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_83281033
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar Roemer bijv. vond ik ook wel goed overkomen.
Ik niet, en toen hij Tssk Tssk deed met een samengetrokken gezicht toen het over salarissen ging in het voetbal. Had ik het echt helemaal met hem gehad.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:46:25 #130
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83281142
Ik kijk nu de uitzending van gisteravond...die lui van Ado jezus wat een kneuzen vooral 'het doosje is nog dicht'
.
pi_83281314
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef Yankee het volgende:
Ik kijk nu de uitzending van gisteravond...die lui van Ado jezus wat een kneuzen vooral 'het doosje is nog dicht'
De echte Hagenaar en clubman die zichzelf maar ff ging aanbieden in Italie, omdat het allemaal wat minder liep bij Den Haag. In elk willekeurig stadje tussen Den Haag en Rome lopen wel een paar modale houthakkers van het niveau Lex Immers rond. Ik kan me niet voorstellen dat een fatsoenlijke Italiaanse club op hem zit te wachten.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:21:07 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83282635
Iphone post hahahah

2
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83282685
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Iphone post hahahah

2
Moet je vaker doen, wanneer dat betekent dat je die overbodige emoticons weg laat.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:28:52 #134
28033 Pek
je moet wat
pi_83283013
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:17 schreef Mistbank het volgende:

Was het wat? Ondanks die ordinaire Amsterdamse straatzanger?
Oi, mijn stad niet beledigen hè
quote:
Gerard Joling werd geboren in Alkmaar en groeide op in Schagen.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_83283340
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef Pek het volgende:

[..]

Oi, mijn stad niet beledigen hè
[..]

Het was er meer op gericht dat Derksen De Toppers ooit eens zo typeerde. De rest is ook niet zo ruluvant, maar dat ordinair klopt iig.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:02:25 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83284529
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Iphone post hahahah

2

Wanneer ga jij trouwens een uitzending van VI Oranje? Lijkt me toch iets wat je niet moet laten als groot fan zijnde van de heren .

²

[ Bericht 18% gewijzigd door Merkie op 25-06-2010 14:08:26 ]
2000 light years from home
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:05:12 #137
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_83284652
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 03:15 schreef Perico het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat Johan de grote van Marwijk fan acteert.

Hij tolereert ook niet dat een andere gast ook maar 1 minpuntje richting het Nederlands elftal en van Marwijk aandraagt. Als Rene sterke punten van Spanje opnoemt, dan vindt Johan meteen toch Nederland op alle fronten beter.

Dat begint me als Derksen fan dan toch wel te storen.
haha johan is een van marwijk adoraat geworden. met hetzelfde voetbal had hij marco van basten geen kans gegeven maar nu is bert opeens "de man die ons kampioen kan maken". objectiviteit is zoals vaker ver te zoeken bij deze voormalige back van veendam
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83285950
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef wdn het volgende:

[..]

[..]

Geloof niet dat Bos ooit geheimzinnig heeft gedaan over welke voetbalclub hij steunt dit in tegenstelling tot balkenende.

En kansloze opmerking van Jan Slagter:
quote:
Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. “Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop“, oordeelt de voorzitter van MAX.
Slagter vindt Derksen geen leuke man. “Derksen lijkt wel die zeur van de Muppets. Altijd zeuren en zeiken. Ik wil hem niet kennen.”

Derksen ligt er niet wakker van. “Die man heeft het volste recht om een mening over mij te hebben. Ik kan me heel goed indenken dat mensen zich erg ergeren aan mij
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:37:40 #139
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_83286311
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

haha johan is een van marwijk adoraat geworden. met hetzelfde voetbal had hij marco van basten geen kans gegeven maar nu is bert opeens "de man die ons kampioen kan maken". objectiviteit is zoals vaker ver te zoeken bij deze voormalige back van veendam
in het begin was ie ook enthousiast over van basten maar toen bleek dat ie na de kwalificatie weinig fatsoenlijks en logisch mee deed was derksen niet meer positief. Het spel is ogenschijnlijk nu idd niet veel beter dan 4 jaar geleden maar er staat een goede vaste kern en van marwijk maakt geen rare opstellingen, maakt geen ruzie met spelers en zorgt voor een goede basis om te presteren. Meer kan je van een bondscoach niet verwachten imo

al is het wel een verandering dat we in nederland nu geen goed voetbal meer eisen maar gewoon een overwinning. Euro 2008 heeft daar ook aan bijgedragen denk ik
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:49:52 #140
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83286896
quote:
Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. “Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop“, oordeelt de voorzitter van MAX.
Slagter vindt Derksen geen leuke man. “Derksen lijkt wel die zeur van de Muppets. Altijd zeuren en zeiken. Ik wil hem niet kennen.”
Wie zit er in hemelsnaam te wachten op de mening van deze retard?
Bedankt Hans.
pi_83287112
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:49 schreef bascross het volgende:

[..]

Wie zit er in hemelsnaam te wachten op de mening van deze retard?
Idd. Ik zou me pas zorgen maken wanneer de directeur van Omroep Max een vaste kijker blijkt te zijn van jouw programma.
pi_83287273
quote:

Derksen ligt er niet wakker van. “Die man heeft het volste recht om een mening over mij te hebben. Ik kan me heel goed indenken dat mensen zich erg ergeren aan mij
Slagter, wat een oud wijf
Profileert zich als een Mr Bigstar omdat hij de baas is van Omroep Max ( )
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:02:09 #143
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83287446
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Idd. Ik zou me pas zorgen maken wanneer de directeur van Omroep Max een vaste kijker blijkt te zijn van jouw programma.
Haha, inderdaad.
Bedankt Hans.
pi_83287772
Eerlijk is eerlijk, de grappen van Derksen kunnen niet tippen aan die van Jan Slagter.

Nee, da's geen niveautje Sesamstraat.
pi_83287924
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de grappen van Derksen kunnen niet tippen aan die van Jan Slagter.

pi_83287972
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:

5 wijn 5 bier wilt u er nog een dienblad bij. Nee ik heb mijn handen al volgenoeg is anders wel geniaal hoor!
pi_83288326
Wilfred Genee hield deze week iedere dag een radiodagboek bij op Radio 1, dat was wel leuk om te luisteren

(http://www.radio1.nl/lunch11, hierop kun je het terugluisteren)

Oh ja mensen, Wilfred is zondag jarig !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_83288467

Zat hij vroeger in een boyband?
pi_83288565
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Had ongetwijfeld de ambities, maar werd zelfs in Friesland als te beperkt gezien qua zang.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:36:01 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83288840
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Mail als vraag naar VI straks, zal Johan wel waarderen
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties