Ik krijg roggebrood gewoon niet weg..quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb meestal de cracottes volkoren... maar goed, zo af en toe roggebrood is ook lekker
Hmm..pindakaas..met cracottes. Ga ik eens proberen. Ik vind pindakaas erg lekker en is ook nog gezond (mits met mate, maar dat geldt voor (bijna) alles) dus dat is zeker het proberen waard.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:19 schreef _Flea_ het volgende:
Ik eet de gewone cracottes. Krijg die met vezels niet echt weg. De normale kan ik droog nog wel eten.
Altijd lekker met een plakje kipfilet of een beetje pindakaas.
Een (volkoren) boterham met mager beleg kan geen kwaad, maar het hangt er ook vanaf wanneer je klaar bent met sporten. Met een volle maag naar bed gaan is niet goed. Je kan ook wat druiven nemen of zoiets dergelijks, zodat je niet met een honger gevoel gaat slapen (en de dag erop dus als een gek gaat lopen eten), maar ook niet proppievol bent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef _Flea_ het volgende:
Net flink gesport. Ze hebben een pittig schema voor ons opgezet. Eens kijken hoe het gaat als ik ook op het eten let.
Hoe zit het trouwens met 's avonds een boterham nemen na het sporten? Is dat verantwoord of kan ik het beter niet doen?
Ik neem wel 2 of 3 cracottesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Een (volkoren) boterham met mager beleg kan geen kwaad, maar het hangt er ook vanaf wanneer je klaar bent met sporten. Met een volle maag naar bed gaan is niet goed. Je kan ook wat druiven nemen of zoiets dergelijks, zodat je niet met een honger gevoel gaat slapen (en de dag erop dus als een gek gaat lopen eten), maar ook niet proppievol bent.
bbq, niet te veel brood en sausjes etenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:39 schreef BlueCurl het volgende:
Aankomend weekend een BBQ en een verjaardag! o-oh!
Waarom zou je hetniet doen? Je bent wat energie kwijt en je wilt graa\g even wat eten omdat je trek hebt. Gewoon doen. Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef _Flea_ het volgende:
Net flink gesport. Ze hebben een pittig schema voor ons opgezet. Eens kijken hoe het gaat als ik ook op het eten let.
Hoe zit het trouwens met 's avonds een boterham nemen na het sporten? Is dat verantwoord of kan ik het beter niet doen?
Wat heb je besteld ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Barretje80 het volgende:
oeh oeh oeh!!
onze gym spullen worden maandag geleverd!
![]()
eindelijk aan de slag!!
( nu moeten de kilo's er wel af gaan vliegen!)
Mijn huis is momenteel een saunaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:47 schreef Laydina het volgende:
Zow weer terug van de sport. 10 minuten sauna gedaan erna en nu zweet ik me kapot. Het water was daar wel lekker koud
Het is gelukkig wat koeler hier na de regenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:54 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Mijn huis is momenteel een sauna![]()
Ga zo door.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Laydina het volgende:
Vanmorgen weer lekker gesport. deze week 4x geweest![]()
ben zelfs van plan morgen weer te gaan.
als ik echt spierpijn heb dan doe ik een dagje niks of gewoon een stuk minder.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ga zo door.Zorg er wel voor dat je genoeg eet en dat je spieren tijd krijgen om te herstellen hč?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |