abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83535127
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

heb meestal de cracottes volkoren... maar goed, zo af en toe roggebrood is ook lekker
Ik krijg roggebrood gewoon niet weg.. En die cracottes heb ik nog nooit gegeten.
pi_83538299
En hoe zit het met knäckebröd?
pi_83539848
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:58 schreef LieLie het volgende:
En hoe zit het met knäckebröd?
Met kaas kan ik dat wel eten . Droog ook niet..
pi_83542400
Ik eet de gewone cracottes. Krijg die met vezels niet echt weg. De normale kan ik droog nog wel eten.
Altijd lekker met een plakje kipfilet of een beetje pindakaas.
pi_83543831
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:19 schreef _Flea_ het volgende:
Ik eet de gewone cracottes. Krijg die met vezels niet echt weg. De normale kan ik droog nog wel eten.
Altijd lekker met een plakje kipfilet of een beetje pindakaas.
Hmm..pindakaas..met cracottes. Ga ik eens proberen. Ik vind pindakaas erg lekker en is ook nog gezond (mits met mate, maar dat geldt voor (bijna) alles) dus dat is zeker het proberen waard.
pi_83550206
Net flink gesport. Ze hebben een pittig schema voor ons opgezet. Eens kijken hoe het gaat als ik ook op het eten let.
Hoe zit het trouwens met 's avonds een boterham nemen na het sporten? Is dat verantwoord of kan ik het beter niet doen?
pi_83551621
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef _Flea_ het volgende:
Net flink gesport. Ze hebben een pittig schema voor ons opgezet. Eens kijken hoe het gaat als ik ook op het eten let.
Hoe zit het trouwens met 's avonds een boterham nemen na het sporten? Is dat verantwoord of kan ik het beter niet doen?
Een (volkoren) boterham met mager beleg kan geen kwaad, maar het hangt er ook vanaf wanneer je klaar bent met sporten. Met een volle maag naar bed gaan is niet goed. Je kan ook wat druiven nemen of zoiets dergelijks, zodat je niet met een honger gevoel gaat slapen (en de dag erop dus als een gek gaat lopen eten), maar ook niet proppievol bent.
pi_83552692
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Een (volkoren) boterham met mager beleg kan geen kwaad, maar het hangt er ook vanaf wanneer je klaar bent met sporten. Met een volle maag naar bed gaan is niet goed. Je kan ook wat druiven nemen of zoiets dergelijks, zodat je niet met een honger gevoel gaat slapen (en de dag erop dus als een gek gaat lopen eten), maar ook niet proppievol bent.
Ik neem wel 2 of 3 cracottes
pi_83558876
Aankomend weekend een BBQ en een verjaardag! o-oh!
pi_83558899
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 07:39 schreef BlueCurl het volgende:
Aankomend weekend een BBQ en een verjaardag! o-oh!
bbq, niet te veel brood en sausjes eten en je kan heus wel een stukje taart nemen op een verjaardag als je verder maar verstandige hapjes eet de meeste mensen maken toch ook wel niet al te slechte hapjes tegenwoordig?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83559025
Net gewogen en er is bijna anderhalve kilo af.
pi_83559602
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef _Flea_ het volgende:
Waarom zou je hetniet doen? Je bent wat energie kwijt en je wilt graa\g even wat eten omdat je trek hebt. Gewoon doen. Kan geen kwaad.
pi_83571883
oeh oeh oeh!!

onze gym spullen worden maandag geleverd!

eindelijk aan de slag!!
( nu moeten de kilo's er wel af gaan vliegen! )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83600028
Het ziet er naar uit dat ik iets ben afgevallen.. maar eerst dit maar een week volhouden dan kom ik het wel melden
pi_83600219
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Barretje80 het volgende:
oeh oeh oeh!!

onze gym spullen worden maandag geleverd!

eindelijk aan de slag!!
( nu moeten de kilo's er wel af gaan vliegen! )
Wat heb je besteld ?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_83600239
Heeft iedereen zich ingehouden gister?

Of een paar biertjes te veel gepakt

Ik zelf heb me ingehouden

Weeg hetzelfde als 2 dagen terug.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_83600360
ingehouden? ik heb niks gehad gister
pi_83600391
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:16 schreef Laydina het volgende:
ingehouden? ik heb niks gehad gister
Ik ook niet....nog minder dan op een normale vrijdag
pi_83604065
Zow weer terug van de sport. 10 minuten sauna gedaan erna en nu zweet ik me kapot. Het water was daar wel lekker koud
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:54:32 #170
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83604300
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 12:47 schreef Laydina het volgende:
Zow weer terug van de sport. 10 minuten sauna gedaan erna en nu zweet ik me kapot. Het water was daar wel lekker koud
Mijn huis is momenteel een sauna

Ik sport niet met deze dagen, boven de 28 graden is een no go in de sportschool (geen airco en alle ramen continue open, is daar dus even warm als buiten).
I intend to be formidably armed
pi_83636777
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 12:54 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Mijn huis is momenteel een sauna

Het is gelukkig wat koeler hier na de regen

Misschien ga ik wel weer met halters aan de slag kijken of ik nog wat kan doen aan spieropbouw.
pi_83649604
Morgen om 6 uur, kwart over 6 opstaan om te joggen samen met m'n moeder (dan is het nog niet zo warm).
pi_83655331
Vanmorgen weer lekker gesport. deze week 4x geweest
ben zelfs van plan morgen weer te gaan.
pi_83656929
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Laydina het volgende:
Vanmorgen weer lekker gesport. deze week 4x geweest
ben zelfs van plan morgen weer te gaan.
Ga zo door. Zorg er wel voor dat je genoeg eet en dat je spieren tijd krijgen om te herstellen hč?
pi_83657004
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ga zo door. Zorg er wel voor dat je genoeg eet en dat je spieren tijd krijgen om te herstellen hč?
als ik echt spierpijn heb dan doe ik een dagje niks of gewoon een stuk minder.
eten doe ik wel voldoende. Gewoon zoveel ik zin heb, of zo weinig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')