Misschien heb je je doel bereikt en ga je dan automatisch uit het lijstje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
FiPO! SePo!
Ik sta niet meer in het lijstje
Nee ik ben al flink op weg maar wil nog iets van 5 kilo lichter worden dus 7 kilo afvallen en 2 kilo spier kweken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:39 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Misschien heb je je doel bereikt en ga je dan automatisch uit het lijstje?
Vreemd, ik zou het leuk vinden als iedereen die meekletst erin staat.
Maar ik ga nu lekker voetbal kijken en ben maandag terug, post denk ik even na het sporten wat de stand van zaken is. Vandaag was er niks af helaas, hoop na het weekeinde op 5,5 kilo te zitten
dat heb ik in het verleden met sporten gehad, maar gelukkiig niet met eten. Bij sporten kan je jezelf er nog heenslepen, maar met eten is dat lastiger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De laatste tijd is discipline het grote probleem![]()
Wat voor uitjes zijn het vooral? En vandaag heb ik me ook misdragen..ik had 1 reepje chocolade (70 Kcal) genomen..maar uiteindelijk zijn het er 3 geworden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee ik ben al flink op weg maar wil nog iets van 5 kilo lichter worden dus 7 kilo afvallen en 2 kilo spier kweken.
De laatste tijd is discipline het grote probleem![]()
Het afvallen lukt wel maaaaar dan komt de verleiding die ik niet kan weerstaan en dan kom ik weer 1 kilo of zoiets aan en het duurt dan weer een week voor die eraf is en dan komt het volgende uitje
Vooral uitjes met collega's en bandleden enzv.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:19 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Wat voor uitjes zijn het vooral? En vandaag heb ik me ook misdragen..ik had 1 reepje chocolade (70 Kcal) genomen..maar uiteindelijk zijn het er 3 geworden.Maar ik heb wel minder avond gegeten om het een beetje te compenseren.
Ik kan geen pure chocolade eten...vind het echt niet te pruimen. Witte chocolade nah..veel te vet. Ik eet alleen die 'Kinder' repen. Die zijn wel ok.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vooral uitjes met collega's en bandleden enzv.
Tip zorg dat als je los gaat op chocolade dat het zo puur mogelijk is dan zit er minder suiker in en meer gezonde stoffen
Compenseren op 'normaal' eten is dan niet zo slim je hebt nog wel gewoon voedingsstoffen nodigquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:19 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Wat voor uitjes zijn het vooral? En vandaag heb ik me ook misdragen..ik had 1 reepje chocolade (70 Kcal) genomen..maar uiteindelijk zijn het er 3 geworden.Maar ik heb wel minder avond gegeten om het een beetje te compenseren.
Compenseren als iets minder normaal, gezond, avond eten. In dit geval een kleiner stukje vlees. Maar zeker niet minder, in dit geval aardappelen en groente.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Compenseren op 'normaal' eten is dan niet zo slim je hebt nog wel gewoon voedingsstoffen nodig
En 3 reepjes valt zo te lezen ook nog wel mee
Ik geloof er niet in. En de meeste pillen zijn ook nog eens uitermate slecht voor je.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die er pillen bij slikken of geloven jullie daar niet zo in?
Volgens mij doet niemand dat hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die er pillen bij slikken of geloven jullie daar niet zo in?
Neen, ik verkoop zelf alle soorten en maten vitamines en mineralen, maar ik neem geen pillen om af te vallen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
Hier ook niet. Ik geloof daar niet zo in eigenlijk. Ik doe het vooral door het aanpassen van een levenssstijlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neen, ik verkoop zelf alle soorten en maten vitamines en mineralen, maar ik neem geen pillen om af te vallen.
He wat zonde, je ging zo lekker!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef sweetlady-o het volgende:
TVP.
O nee wacht nu heb je dat niuewe knopje he? In dat geval: aangekomen
Ja, drinken kan stiekem erg veel kcal zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:45 schreef Myraela het volgende:
Vandaag ging tot nu toe goed. Merk wel dat ik moet gaan opletten met wat ik drink. Flesje icetea green was al 150 kcal. Zonde.
Ja..ik heb ook frietjes gegeten vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
BBQ was heel ongezellig, maar wel goed gegaan. Vooral veel visSalade erbij. En een bakje frietjes. Daar was even niet aan te ontkomen
Zijn er nog andere mogelijkheden van beweging die wel mogen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:50 schreef candygirl het volgende:
word langzaam echt gefrustreed ervan
'sporten mag ik voorlopig niet en nu nukt het helemaal niet meer
Gewoon hard doorwerkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. ik heb vandaag al weer zooo gezondigd..
pannenkoeken voor ontbijt![]()
en de zak dropjes die ik voor de crew had meegenomen is in mijn mond aan het verdwijnen![]()
maar eens een betere taktiek gaan verzinnen anders is die 3 kilo van de afgelopen 3 weken er zo weer bij
Moest je die zak dropjes meenemen? anders de volgende keer gewoon iemand anders laten doen, als je het niet bij je hebt kan je het ook niet opetenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. ik heb vandaag al weer zooo gezondigd..
pannenkoeken voor ontbijt![]()
en de zak dropjes die ik voor de crew had meegenomen is in mijn mond aan het verdwijnen![]()
maar eens een betere taktiek gaan verzinnen anders is die 3 kilo van de afgelopen 3 weken er zo weer bij
Begin met de lunch en eet gewoon elke paar uur wat en neem vanavond na het avondeten nog een extraatjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Misschien is dit een stomme vraag, maar ik ben nu zeg maar een beetje een ritme aan het doen in mijn eten. Dus ontbijt, lunch en avondeten. Vroeger at ik alleen 's avonds. Alleen vandaag werd ik pas laat wakker (lees: nu). Is het dan nog steeds goed om 3 keer te eten of begin ik nu gewoon met de lunch?
Dat zou ik ook proberen aan te houden Myraelaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Begin met de lunch en eet gewoon elke paar uur wat en neem vanavond na het avondeten nog een extraatjeOverigens zegt de dietiste dat je beter elke paar uur wat kan eten ipv 3x per dag en verder niet
Dus ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, tussendoortje.
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
Okay, dankjulliewel. Dan moet ik eens naar de winkel om fruit of iets dergelijks te halen. Dat is ook wel lekker met dit weer.
Wandelen wel, ga ook vanaf maandag maar iedere dag op de loopband staan een uur, dan heb ik ook gewoon het gevoel dat ik meer resultaat heb dan gewoon buiten lopen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mogelijkheden van beweging die wel mogen?
Zoals wandelen of fietsen? zwemmen?
En P jammer dat het ongezellig wasen frietjes is nog niet zo erg als er niet heel veel saus bij zit.
Na 7 uur niets eten is onzin (begrijp nu weer waarom ik toch niet naar een dietist ga)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
Wandelen wel, ga ook vanaf maandag maar iedere dag op de loopband staan een uur, dan heb ik ook gewoon het gevoel dat ik meer resultaat heb dan gewoon buiten lopen.
over dat drie keer per dag of 5 x per dag wat eten zegt iedereen wat anders.
Mijn dietiste had de instelling ,maakt niks uit hoe je het verdeeld als je maar geen eetbuien hebt er tussen door en na 7 uur niks meer eten
ik eet normaal gesproken pas om 8 uurquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 7 uur niets eten is onzin (begrijp nu weer waarom ik toch niet naar een dietist ga)
en vaker kleine beetjes eten houd je verbranding op gang, maar goed zolang je al eetbuien kan vermijden is het natuurlijk een goed begin
En lekker gaan lopen inderdaad
Pindakas bevat sowieso veel vitamientjes (vooral E, antioxidant)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik eet normaal gesproken pas om 8 uur![]()
dus dat gaat em ook niet helemaal worden..
ennnuh.. hoezo is pindakaas goed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |