Gewoon doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik had vanavond "ladiesnight"
met vriendinnen eerst uit eten (http://www.vapiano.com/) en daarna een film-arrangement (http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=ladies)
en nu durf ik morgen niet meer op de weegschaal te gaan staan![]()
Door de url tussen [ url] en [ /url] te zettenquote:(hoe doe je trouwens een website "in het blauw "zetten(zodat het woord film klikbaar is en je dan op de pathe site komt??)
Geenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
de prosecco heeft me inderdaad een halve kilo erbij opgeleverd.
welke alcoholische dranken zijn wel goed voor de lijn?(of dan, het minst slecht..)
Niet minder. Anders. Neem meer fruit en salade ipv frietjes.quote:vandaag maar iets minder eten dan.
Alcohol en afvallen gaan niet samen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
de prosecco heeft me inderdaad een halve kilo erbij opgeleverd.
welke alcoholische dranken zijn wel goed voor de lijn?(of dan, het minst slecht..)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die mag Blossom verzinnen die het vorige topic dichtgooide
Omdat ik geen zin heb om me te registrerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef willempjewever het volgende:
Waarom staat de helft van de bezoekers hier trouwens niet in het lijstje van de openingspost? Ik zie bijvoorbeeld PdeHoog, Barretje80 en xBlossomx er niet instaan.
Ik zit nu op 3,4 kg
Kijk, een titel is geborenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef xBlossomx het volgende:
[..]Ik ben inspiratieloos op dit moment.
dat is in 2 minuten geregeldquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik geen zin heb om me te registreren
Dat zijn al die BMR berekeningen uit het vorige topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef xBlossomx het volgende:
Hoeveel Kcal heb je eigenlijk minimaal op een dag nodig om goed te kunnen functioneren?
Nou, dan is je BMR dus 1800 en die 1300 die je noemt klopt dan ookquote:Maar de week daarna (als ik dus ben afgevallen) moet ik gewoon weer het normale aantal Kcal binnenkrijgen voor mijn gewicht & lengte om op gewicht te blijven; rond de 1800 Kcal. Dit zal wel iets meer worden aangezien ik weer fanatiek ga sporten als ik ben afgevallen, maar zo ongeveer 1800.
Ik heb een tooltje die het allemaal berekent voor me op mijn PDA. Ik mag iets van 2550 cal per dag en vaak haal ik dat niet. Gisteren helaas wel en dat merkte ik vanmorgen gelijk. Kilo zwaarder dan gisterquote:En hoeveel Kcal krijgen jullie binnen?
Kloptquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
dat is in 2 minuten geregeld
maar je bent nu toch ook 2,5 week bezig net als ik? Hoeveel ben jij nu afgevallen?
Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
KloptMaar nog steeds geen zin in
Idd. 2,5 week bezig en ik ben 3,5 kg kwijt. Helaas gisteren weer een kg erbij maar goed, dat normaliseert wel de komende dagen
ff weer normaal eten
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).
Ik hoop op 4 kilo te zitten aankomende maandag
Oei, de kat op het spek bindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook![]()
Maar ik heb een bbq-weekend voor de boeg
Nou is het grote voordeel dat mijn gastvrouw op een lowcarb-dieet zit dus er zullen vermoedelijk geen fritjes bij de bbq zijn
En wel veeel groenten
Nee johquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Oei, de kat op het spek binden![]()
Wat was jouw weddenschap? Je moets toch over een maand of 10 kilo kwijt zijn?
bbq hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als je maar je niet vol gaat stouwen met sausjes en brood :0 en idd veel salade eten... visjes op de bbq en gamba' s bijv of groentepakketjes...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik heb een bbq-weekend voor de boeg
Nou is het grote voordeel dat mijn gastvrouw op een lowcarb-dieet zit dus er zullen vermoedelijk geen fritjes bij de bbq zijn
En wel veeel groenten
he wat goed willempjewever!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:
Oei, net iets ongelofelijks gedaan. Ik moest even de sportschool van mijn vrouw afbellen omdat ze hoofdpijn heeft en toen heb ik even geinformeerd naar de kosten voor fitness. Ze hebben nu een nieuwe aanbieding: voor 20 euro per maand onbeperkt fitness (en het is een heel moderne sportschool). Dat klonk niet verkeerd.
Nu heb ik er even over zitten nadenken en nog eens nagedacht en nog eens en ik heb nu om 17:15 een afspraak met een personal trainer gemaakt die mij gaat testen en een schema gaat opstellen met een hartslagmeter en al dat werk. En dan ga ik 3,5 maand 2 keer in de week fitnessen. Dat kost mijn dan iets van 125 euro en als dat goed gaat neem ik een jaarabonnement en als ik in 1 keer betaal is dat maar 240 euro.
Ik ben ook goed gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |