abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82901763
FOK! Dieetclub #303 - volgende keer weer een org. titel ;)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 juni 2010 @ 20:56:22 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_82902394
Originele titel

Ik heb erg lekker gegeten vanavond, eerst verse groentesoep gehad en nu net (na in bed leggen dochter) een heerlijke salade met ijsbergsla, tonijn, tomaat, haricots verts, rode ui, champignons, een gekookt eitje en een dressing van peterselie, knoflook, azijn en wat olie... Jum!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_82902442
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Originele titel
Die mag Blossom verzinnen die het vorige topic dichtgooide
pi_82902650

ik heb zo nog een klein stukje ontbijtkoek , een appeltje en 500 gram magere kwark met appelkaneelsmaak voor vanavond op het menu staan.
pi_82903514
Even tvptje. Vandaag uit eten geweest en een chickenwrap gehad met wat friet
Ow en twee bolletjes stratiatellaijs
pi_82903852
Hoi Ik heb gezondigd vandaag Kutdag op kantoor eigenlijk gewoon ff een kutweek Ik heb nasi goreng rames gehaald Totaal en absoluut geen zin in koken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82913866
hmm.. ik had vanavond "ladiesnight"
met vriendinnen eerst uit eten (http://www.vapiano.com/) en daarna een film-arrangement (http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=ladies)

en nu durf ik morgen niet meer op de weegschaal te gaan staan

(hoe doe je trouwens een website "in het blauw "zetten(zodat het woord film klikbaar is en je dan op de pathe site komt??)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_82916439
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik had vanavond "ladiesnight"
met vriendinnen eerst uit eten (http://www.vapiano.com/) en daarna een film-arrangement (http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=ladies)

en nu durf ik morgen niet meer op de weegschaal te gaan staan
Gewoon doen Ik heb het net ook gedaan. De nasi heeft me een kilo erbij geleverd
quote:
(hoe doe je trouwens een website "in het blauw "zetten(zodat het woord film klikbaar is en je dan op de pathe site komt??)
Door de url tussen [ url] en [ /url] te zetten Wel de spaties weghalen. Je kan ook nog doen [ url=http://www.blablabla]ander naampje vn url [ /url]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82917970
de prosecco heeft me inderdaad een halve kilo erbij opgeleverd.
welke alcoholische dranken zijn wel goed voor de lijn?(of dan, het minst slecht..)

vandaag maar iets minder eten dan.

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_82918031
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
welke alcoholische dranken zijn wel goed voor de lijn?(of dan, het minst slecht..)
Geen En anders de dingen met een laag alcohol percentage zou ik zeggen
quote:
vandaag maar iets minder eten dan.
Niet minder. Anders. Neem meer fruit en salade ipv frietjes.
pi_82919423
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
Alcohol en afvallen gaan niet samen.

Hier een overzichtje (wel kort, maar geeft een beeld):
http://snelvermageren.nl/voeding/afvallen-en-alcohol/

Aan de champagne dus
pi_82919456
Waarom staat de helft van de bezoekers hier trouwens niet in het lijstje van de openingspost? Ik zie bijvoorbeeld PdeHoog, Barretje80 en xBlossomx er niet instaan.

Ik zit nu op 3,4 kg
pi_82919530
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die mag Blossom verzinnen die het vorige topic dichtgooide
Ik ben inspiratieloos op dit moment.
pi_82919646
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef willempjewever het volgende:
Waarom staat de helft van de bezoekers hier trouwens niet in het lijstje van de openingspost? Ik zie bijvoorbeeld PdeHoog, Barretje80 en xBlossomx er niet instaan.

Ik zit nu op 3,4 kg
Omdat ik geen zin heb om me te registreren
pi_82919665
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ik ben inspiratieloos op dit moment.
Kijk, een titel is geboren

"waar xBlossomx geen nieuwe titel kan bedenken"
pi_82919723
Hoeveel Kcal heb je eigenlijk minimaal op een dag nodig om goed te kunnen functioneren? De diëtiste zei dat ik al goed bezig was (moest al mijn plannen laten zien etc.) en dat ze niets had toe te voegen. Maar ze had me een schema gegeven van hoeveel calorieën ik moet binnenkrijgen iedere week om af te vallen (25 kg in een jaar).

Deze week moet ik elke dag 1532 Kcal binnenkrijgen. Dit wordt dan iedere week iets minder en in week 52 zit ik rond de 1300. Maar de week daarna (als ik dus ben afgevallen) moet ik gewoon weer het normale aantal Kcal binnenkrijgen voor mijn gewicht & lengte om op gewicht te blijven; rond de 1800 Kcal. Dit zal wel iets meer worden aangezien ik weer fanatiek ga sporten als ik ben afgevallen, maar zo ongeveer 1800.

En hoeveel Kcal krijgen jullie binnen?
pi_82919733
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik geen zin heb om me te registreren
dat is in 2 minuten geregeld

maar je bent nu toch ook 2,5 week bezig net als ik? Hoeveel ben jij nu afgevallen?
pi_82919930
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef xBlossomx het volgende:
Hoeveel Kcal heb je eigenlijk minimaal op een dag nodig om goed te kunnen functioneren?
Dat zijn al die BMR berekeningen uit het vorige topic Je maakt een berekening op basis van gewicht, lengte en leeftijd en dat vermenigvuldig je met een correctiefactor gebaseerd op je lichamelijke beweging. Daar komt het aantal cals uit wat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Ga er 500 onder zitten om gezond af te vallen.
quote:
Maar de week daarna (als ik dus ben afgevallen) moet ik gewoon weer het normale aantal Kcal binnenkrijgen voor mijn gewicht & lengte om op gewicht te blijven; rond de 1800 Kcal. Dit zal wel iets meer worden aangezien ik weer fanatiek ga sporten als ik ben afgevallen, maar zo ongeveer 1800.
Nou, dan is je BMR dus 1800 en die 1300 die je noemt klopt dan ook
quote:
En hoeveel Kcal krijgen jullie binnen?
Ik heb een tooltje die het allemaal berekent voor me op mijn PDA. Ik mag iets van 2550 cal per dag en vaak haal ik dat niet. Gisteren helaas wel en dat merkte ik vanmorgen gelijk. Kilo zwaarder dan gister
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef willempjewever het volgende:

[..]

dat is in 2 minuten geregeld

maar je bent nu toch ook 2,5 week bezig net als ik? Hoeveel ben jij nu afgevallen?
Klopt Maar nog steeds geen zin in Idd. 2,5 week bezig en ik ben 3,5 kg kwijt. Helaas gisteren weer een kg erbij maar goed, dat normaliseert wel de komende dagen ff weer normaal eten
pi_82920253
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Klopt Maar nog steeds geen zin in Idd. 2,5 week bezig en ik ben 3,5 kg kwijt. Helaas gisteren weer een kg erbij maar goed, dat normaliseert wel de komende dagen ff weer normaal eten
Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).

Ik hoop op 4 kilo te zitten aankomende maandag
pi_82920402
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).

Ik hoop op 4 kilo te zitten aankomende maandag
Ik ook Maar ik heb een bbq-weekend voor de boeg Nou is het grote voordeel dat mijn gastvrouw op een lowcarb-dieet zit dus er zullen vermoedelijk geen fritjes bij de bbq zijn En wel veeel groenten
pi_82920515
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook Maar ik heb een bbq-weekend voor de boeg Nou is het grote voordeel dat mijn gastvrouw op een lowcarb-dieet zit dus er zullen vermoedelijk geen fritjes bij de bbq zijn En wel veeel groenten
Oei, de kat op het spek binden

Wat was jouw weddenschap? Je moets toch over een maand of 10 kilo kwijt zijn?
pi_82920727
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Oei, de kat op het spek binden

Wat was jouw weddenschap? Je moets toch over een maand of 10 kilo kwijt zijn?
Nee joh 13 september pas En zoals het nu gaat, ga ik dat halen denk ik Ik weet wel dat ik me al een stuk prettiger voel
pi_82927150
Oei, net iets ongelofelijks gedaan. Ik moest even de sportschool van mijn vrouw afbellen omdat ze hoofdpijn heeft en toen heb ik even geinformeerd naar de kosten voor fitness. Ze hebben nu een nieuwe aanbieding: voor 20 euro per maand onbeperkt fitness (en het is een heel moderne sportschool). Dat klonk niet verkeerd.

Nu heb ik er even over zitten nadenken en nog eens nagedacht en nog eens en ik heb nu om 17:15 een afspraak met een personal trainer gemaakt die mij gaat testen en een schema gaat opstellen met een hartslagmeter en al dat werk. En dan ga ik 3,5 maand 2 keer in de week fitnessen. Dat kost mijn dan iets van 125 euro en als dat goed gaat neem ik een jaarabonnement en als ik in 1 keer betaal is dat maar 240 euro.

Ik ben ook goed gek
pi_82927251
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

bbq hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als je maar je niet vol gaat stouwen met sausjes en brood :0 en idd veel salade eten... visjes op de bbq en gamba' s bijv of groentepakketjes...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82928678
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:
Oei, net iets ongelofelijks gedaan. Ik moest even de sportschool van mijn vrouw afbellen omdat ze hoofdpijn heeft en toen heb ik even geinformeerd naar de kosten voor fitness. Ze hebben nu een nieuwe aanbieding: voor 20 euro per maand onbeperkt fitness (en het is een heel moderne sportschool). Dat klonk niet verkeerd.

Nu heb ik er even over zitten nadenken en nog eens nagedacht en nog eens en ik heb nu om 17:15 een afspraak met een personal trainer gemaakt die mij gaat testen en een schema gaat opstellen met een hartslagmeter en al dat werk. En dan ga ik 3,5 maand 2 keer in de week fitnessen. Dat kost mijn dan iets van 125 euro en als dat goed gaat neem ik een jaarabonnement en als ik in 1 keer betaal is dat maar 240 euro.

Ik ben ook goed gek
he wat goed willempjewever!
dus je hebt toch wel wat tijd gevonden? (of is het dat je nu tijd moet maken omdat het anders zonde van het geld is?? )
ik hoop dat het je gaat lukken!
succes!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')