abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:36:51 #201
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_84157771
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef Ericr het volgende:

[..]

Denk dat het tegen gaat vallen, hij heeft toch al genoeg ritoverwinningen binnen en de renners die in een groepje met hem vooruit raken zullen hem echt niet zomaar laten rijden. De klassementsrijders laten hem misschien gaan maar halen hem net zo goed weer in als ze zelf ook nog verschil willen maken.
Da's waar, maar vergeet niet dat wielrennen een sport is waar nogal wat overwinningen worden gekocht of getelefoneerd Armstrong zit niet verlegen om een paar dollars.
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_84161273
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:34 schreef Ericr het volgende:
Dream on, John. Armstrong is over. Alles staat nog veel te kort op elkaar en Armstrong is momenteel zeker niet de beste klimmer van het peleton. In het geweld van de komende bergritten zal hij misschien wel overeind blijven maar meedoen om de prijzen betekent het niveau van Contador of Schleck halen. Dat heeft Armstrong niet. Hij zal zelfs moeten passen als een Menchov, Sanchez of Gesink aangaat.
Precies.
Zijn enige kans om een rit te winnen is met een groepje weggaan en zelfs dan is het nog maar de vraag of het die groep lukt voorop te blijven en het Armstrong lukt te winnen.
Er zullen hem geen cadeautjes worden gegeven.
pi_84161285
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Da's waar, maar vergeet niet dat wielrennen een sport is waar nogal wat overwinningen worden gekocht of getelefoneerd Armstrong zit niet verlegen om een paar dollars.
Dan zal 'ie flink in de buidel moeten tasten, want een etappezege in de Tour verkoop je niet zomaar. Zeker niet als je een renner bent die maar een paar keer in je leven de kans krijgt om er eentje te winnen.

Overigens kun je alleen maar een zege kopen als je toch al een hele goede kans hebt om te winnen.
pi_84161714
Wombcat jij gelooft er niet meer in hè? Ik wel hoor. Wedden?

Ik heb hier een jaar of 5 geleden aan iemand op het forum na een weddenschap beloofd dat ik hem zou pijpen en die belofte heb ik tot op de dag van vandaag niet ingelost. Zullen we het zo doen: als Armstrong een rit wint, ga jíj hem pijpen in plaats van ik, als Armstrong er niet ééntje wint kom ik jou ook pijpen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:33:42 #205
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_84162172
Dude
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:40:58 #206
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_84162303
Trotse Belg.
pi_84162520
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:01 schreef JohnDDD het volgende:
Wombcat jij gelooft er niet meer in hè? Ik wel hoor. Wedden?

Ik heb hier een jaar of 5 geleden aan iemand op het forum na een weddenschap beloofd dat ik hem zou pijpen en die belofte heb ik tot op de dag van vandaag niet ingelost. Zullen we het zo doen: als Armstrong een rit wint, ga jíj hem pijpen in plaats van ik, als Armstrong er niet ééntje wint kom ik jou ook pijpen?
Je had me al eens aangeboden mij te pijpen ipv van hem, daar ben ik toen niet op ingegaan, waarom zou ik dat nu wel doen.
pi_84162553
Ok wacht zal ik dan je vriendin komen beffen als hij geen etappe wint?
pi_84162620
Zullen we het enigszins normaal houden? Dank.
sig verwijderd door FA
pi_84162792
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:34 schreef Ericr het volgende:
Dream on, John. Armstrong is over. Alles staat nog veel te kort op elkaar en Armstrong is momenteel zeker niet de beste klimmer van het peleton. In het geweld van de komende bergritten zal hij misschien wel overeind blijven maar meedoen om de prijzen betekent het niveau van Contador of Schleck halen. Dat heeft Armstrong niet. Hij zal zelfs moeten passen als een Menchov, Sanchez of Gesink aangaat.
Hij kan toch vroeg meezitten met een groep? Alsof alle etappes door de grote jongens worden gewonnen.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:41:24 #211
40566 Ericr
Livewrong
pi_84163746
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Hij kan toch vroeg meezitten met een groep? Alsof alle etappes door de grote jongens worden gewonnen.
Dat kan maar ook vanuit dat soort groepjes worden geen cadeautjes weggegeven. Gelet op de verschillen lenen de bergritten zich echter niet voor een laag tempo. Degenen die kort in het klassement staan hebben er baat bij dat er een hoog tempo wordt gereden.
pi_84163892
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat kan maar ook vanuit dat soort groepjes worden geen cadeautjes weggegeven. Gelet op de verschillen lenen de bergritten zich echter niet voor een laag tempo. Degenen die kort in het klassement staan hebben er baat bij dat er een hoog tempo wordt gereden.
Ik denk dat de enige rit waar een goede kans is op een kopgroep die wegblijft, de rit naar Pau is. Gezien de lange afstand naar de finish na de laatste col zullen de klassementsrenners hier niet zoveel brood in zien.
In de andere etappes zullen ze het verschil redelijk binnen de perken houden.
Dit betekent dat Armstrong nog maar één goede kans heeft. En wat je zegt idd. In zo'n rit worden geen cadeautjes gegeven.
pi_84163954
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zo'n laag tempo heeft Lance nu ook weer niet.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:50:32 #214
40566 Ericr
Livewrong
pi_84164023
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:48 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Zo'n laag tempo heeft Lance nu ook weer niet.
Een laag tempo van de achtervolgers, een groepje dat vooruit wil blijven is toch afhankelijk van hoe hard de achtervolgers willen rijden. Armstrong zal het niet in zijn eentje redden, of hij moet wat bier en whiskey bij Floyd halen.
pi_84165282
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:50 schreef Ericr het volgende:

[..]

Een laag tempo van de achtervolgers, een groepje dat vooruit wil blijven is toch afhankelijk van hoe hard de achtervolgers willen rijden. Armstrong zal het niet in zijn eentje redden, of hij moet wat bier en whiskey bij Floyd halen.
Alles is mogelijk, maar ja de kans is niet zo groot.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:42:23 #216
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84171549
quote:
Sinds 1999 heeft Johan Bruyneel negen keer de Tour gewonnen met Lance Armstrong en Alberto Contador. Dit jaar staat zijn beste renner, Levi Leipheimer, pas op de zesde plaats. Dat is wennen. Bruyneel heeft ook nog plannen voor de toekomst.

"Het klopt dat we nu niet meer het gewicht van de koers moeten dragen en die situatie zijn we niet gewoon", zegt Johan Bruyneel in L'Equipe. "Zeker in het begin is dat een vreemd gevoel."

Zonder die valpartijen zou Lance zeker nog in aanmerking komen voor het podium. Hij was beter in vorm dan vorig jaar

"Aan de ene kant is dat niet zo slecht, we hebben nu niet zo veel stress meer. Maar ik verkies toch om de touwtjes in handen te hebben in de Tour. Maar ik moet mij niet meer bewijzen. Niet iedereen kan zeggen dat hij negen keer de Tour won."

Bruyneel komt ook nog eens terug op de Tour van Armstrong. "Zonder die valpartijen zou Lance zeker nog in aanmerking komen voor het podium. Lance was beter in vorm dan vorig jaar en we weten dat hij zijn plaats heeft tussen de besten", zegt Bruyneel.

"Ik weet gewoon dat zijn valpartij de belangrijkste reden is van zijn prestatie op weg naar Avoriaz. Ik ben er ook mee gestopt om mensen te willen overtuigen als ze niet willen luisteren."

"Er is altijd een verschil tussen de tactische plannetjes die je op papier zet en het man-tegen-man-gevecht in de bergen. Dat is onvermijdelijk", besluit de manager van Team RadioShack.

Johan Bruyneel is ook volgend jaar nog de manager van Team RadioShack. Maar de Belg heeft nog andere ambities. "Maar dat betekent niet dat ik de wielersport zal verlaten", verzekert Bruyneel.

"Het is mijn ambitie om de wielersport te doen evolueren. Ik wil dat het wielrennen op commercieel vlak professioneler wordt", zegt Bruyneel. "Daar heb ik ideeën voor. We moeten ons laten inspireren door het voetbal of de Formule 1."

Betekent dat dat Bruyneel stopt als manager? "Ik heb altijd gezegd dat ik enkel een team leid als ik een potentiële Tourwinnaar heb. Contador en Andy Schleck liggen vast. Misschien is er een derde kandidaat..."
we moeten een voorbeeld nemen aan de formule 1

asjeblieft, laat het uit
pi_84171715
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef Beregd het volgende:
we moeten een voorbeeld nemen aan de formule 1

asjeblieft, laat het uit
Fietsen met spoilers, renners in snelle haaienpakken, banden wisselen als het gaat regenen. Volgens mij is het wel eens getest om te schaatsen met een soort pak met spoilers achter de kuiten, bovenbenen, romp en in de nek, snelheden van 80 km/u waren mogelijk.
pi_84171912
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Fietsen met spoilers, renners in snelle haaienpakken, banden wisselen als het gaat regenen. Volgens mij is het wel eens getest om te schaatsen met een soort pak met spoilers achter de kuiten, bovenbenen, romp en in de nek, snelheden van 80 km/u waren mogelijk.
Wat zijn spoilers?
pi_84171991
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
Wat zijn spoilers?
Constructies die de aerodynamica beïnvloeden. Meestal worden ze gebruikt om een luchtstroom van richting te veranderen, maar je kunt er ook mee voorkomen dat er een zog ontstaat achter objecten die de luchtstroom verstoren om zo de zuigende werking van het zog te verminderen waardoor je dus meer snelheid krijgt.

Zeg maar dit idee:
pi_84172651
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Constructies die de aerodynamica beïnvloeden. Meestal worden ze gebruikt om een luchtstroom van richting te veranderen, maar je kunt er ook mee voorkomen dat er een zog ontstaat achter objecten die de luchtstroom verstoren om zo de zuigende werking van het zog te verminderen waardoor je dus meer snelheid krijgt.

Zeg maar dit idee:
[ afbeelding ]
En daaarmee konden ze 80 km/u schaatsen??? Hoe snel kun je dan wel niet fietsen? Is dat verboden in het fietsen?
pi_84176226
Wielrennen moet je traditioneel houden, dat is juist de charme ervan. Je ziet 't bijvoorbeeld met de ProTour, wat een flop. Gewoon bij de basis blijven
pi_84192147
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:50 schreef Ericr het volgende:

[..]

Twitter:
quote:
Lance Armstrong lancearmstrong

Headed to the start of st14. 4 toughs ahead here in the Pyrenees. Looking fwd to it. There will be some surprises in the next stages.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:30:12 #223
40566 Ericr
Livewrong
pi_84192716
Verrassingen hoeft natuurlijk op zijn eigen rijden te slaan. Hij zal wel denken dat ras-aanvaller Leipo alles uit elkaar sleurt.
  zondag 18 juli 2010 @ 12:37:04 #224
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_84194422
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige rit waar een goede kans is op een kopgroep die wegblijft, de rit naar Pau is. Gezien de lange afstand naar de finish na de laatste col zullen de klassementsrenners hier niet zoveel brood in zien.
In de andere etappes zullen ze het verschil redelijk binnen de perken houden.
Dit betekent dat Armstrong nog maar één goede kans heeft. En wat je zegt idd. In zo'n rit worden geen cadeautjes gegeven.
"Goede" kans, nou ja... een kans dan toch.

Armstrong heeft eigenlijk niks gewonnen sinds zijn laatste comeback. Niks met een serieus deelnemersveld in ieder geval. Als het op snelheid aankomt is hij sowieso nergens meer. De enige kans is dus een solo naar Pau en de kans dat dat lukt - zelfs al zit hij overmorgen in de juiste vlucht - acht ik zeer klein.
pi_84195272
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:37 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

"Goede" kans, nou ja... een kans dan toch.

Armstrong heeft eigenlijk niks gewonnen sinds zijn laatste comeback. Niks met een serieus deelnemersveld in ieder geval. Als het op snelheid aankomt is hij sowieso nergens meer. De enige kans is dus een solo naar Pau en de kans dat dat lukt - zelfs al zit hij overmorgen in de juiste vlucht - acht ik zeer klein.
Ik bedoelde ook eigenlijk één goede kans om in een ontsnapping te zitten die tot het einde draagt.
En het is dan idd zeer de vraag of hij het af kan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')