abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84076379
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:10 schreef APK het volgende:

[..]

Zijn gewoon allemaal humorloze Armstrong-fanboys die waarschijnlijk zelf van alles slikken.
Armstrong-fanboys. Dit forum zit er ook vol mee. Groetjes Devpartner.
  donderdag 15 juli 2010 @ 02:16:50 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_84076419
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Hij schrijft gewoon een column met alle (voor)oordelen die over Armstrong bestaan en eindigt met een betoog over strakke broekjes in felle kleuren.
Als mensen daar serieus op ingaan heeft de schrijver zijn doel bereikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_84079070
Ik vond het gisteren wel een mooie reportage van Mart over Lance. Hoewel ik de helft al een keer had gezien. Blijft toch wel een bijzondere sportman.
pi_84079401
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Armstrong ftw . Nog altijd de patron in het peleton, hoe geniaal kan je zijn. En correctie ik ben geen Armstrong fanboy... ik ben een Bruyneel ploeg fanboy .
pi_84142638
Armstrong verliest de laatste dagen steeds vaker tijd. Lijkt zich geen zorgen meer te maken en alles op het gemak te doen. Vandaag weer 3.35 verloren op Mende. Doet hij het expres om energie te sparen of is hij een oude man geworden? Kan hij nog vlammen in de Pyreneeën en een rit pakken?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84146008
't zal 'm allemaal nog weinig interesseren en misschien hoopt 'ie idd dat 'ie in een etappe nog eens de ruimte krijgt.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 22:20:46 #182
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84151685
eigenlijk nog goed dat hij zoveel achterstand opliep, het gaat nu niet meer voortdurend over armstrong in de media en ook die domme kop van bruyneel zien we niet constant op tv zoals vorig jaar, maar het gaat nu om de echte toppers.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 22:23:05 #183
262414 Menchov
I feel good, No
pi_84151814
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong verliest de laatste dagen steeds vaker tijd. Lijkt zich geen zorgen meer te maken en alles op het gemak te doen. Vandaag weer 3.35 verloren op Mende. Doet hij het expres om energie te sparen of is hij een oude man geworden? Kan hij nog vlammen in de Pyreneeën en een rit pakken?
Volgens jou wint hij toch bovenop de Tourmalet?
pi_84151929
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef Menchov het volgende:

[..]

Volgens jou wint hij toch bovenop de Tourmalet?
Ik vermoed dat hij nu toneel speelt ja maar ook ik twijfel wel eens. Ik heb hem nog getwitterd of hij echt zo slecht is of dat hij zich spaart maar hij reageert niet
pi_84152557
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij nu toneel speelt ja maar ook ik twijfel wel eens. Ik heb hem nog getwitterd of hij echt zo slecht is of dat hij zich spaart maar hij reageert niet
Hey Lance. Do you really suck this hard or are you acting? Greets Johnddd #iamyourbiggestfan
pi_84152705
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef Beregd het volgende:
eigenlijk nog goed dat hij zoveel achterstand opliep, het gaat nu niet meer voortdurend over armstrong in de media en ook die domme kop van bruyneel zien we niet constant op tv zoals vorig jaar, maar het gaat nu om de echte toppers.
Het enige irritante is dat je 'm elke keer als 'ie lost weer een minuut in beeld krijgt terwijl er elders interessantere dingen gebeuren.
pi_84153381
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het enige irritante is dat je 'm elke keer als 'ie lost weer een minuut in beeld krijgt terwijl er elders interessantere dingen gebeuren.
Eén van de velen punten waarop de Franse regie faalt.
pi_84153957
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:36 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Hey Lance. Do you really suck this hard or are you acting? Greets Johnddd #iamyourbiggestfan
Nee iets van:

Lance, just a quick question. Are you really this bad or are you saving yourself for Pyrenees?
pi_84154400
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee iets van:

Lance, just a quick question. Are you really this bad or are you saving yourself for Pyrenees?
Moet wel kloten voor hem zijn als hij echt zo slecht is.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:33:26 #190
262414 Menchov
I feel good, No
pi_84155274
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Moet wel kloten voor hem zijn als hij echt zo slecht is.
Hij zal iets beter zijn dan dat hij vandaag liet zien. Maar het is wel duidelijk dat hij lang niet goed genoeg is om met de beste mee te gaan bergop.

Contador zal toch ook wel heel erg graag nog minstens 1 etappe willen winnen, zijn voorkeur zal vast liggen bij de rit met finish op de tourmalet. Maar ook de rit van zondag zal hij als een kans zien. Ik denk dus dat het erg moeilijk zal worden voor Armstrong.

Waarschijnlijk zullen zijn enige kansen liggen in een ontsnapping op maandag of dinsdag. Probeert hij het toch in de rit van zondag of donderdag, dan voorzie ik een roemloos einde
pi_84155357
Zo slecht was 'ie afgelopen zondag anders niet.
pi_84155671
Ik vertrouw erop dat we nog één keertje de echte boss te zien krijgen in 'zijn' Pyreneeen
pi_84155820
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Wombcat het volgende:
Zo slecht was 'ie afgelopen zondag anders niet.
Klopt, maar ook lang niet sterk genoeg om mee te doen voor de overwinning. Vandaag liet hij overduidelijk lopen.
pi_84156949
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef IceCreamm het volgende:
Ik vertrouw erop dat we nog één keertje de echte boss te zien krijgen in 'zijn' Pyreneeen
En anders krijgt hij die ruimte wel denk ik. Een laatste etappe gunt iedereen hem wel, en hij is totaal niet gevaarlijk voor het klassement.
pi_84157274
Denk dat iedereen Armstrong die bergetappe wel gunt in zijn laatste Tour.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:24:16 #196
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_84157353
Vandaag reed hij ook duidelijk op zn gemakje omhoog. Wel cool, Armstrong in een kopgroep. There's something new!
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_84157411
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Vandaag reed hij ook duidelijk op zn gemakje omhoog. Wel cool, Armstrong in een kopgroep. There's something new!
Dit is puur een publicitaire tour voor zn stichting volgens mij. Waar Lance is, is aandacht, veel aandacht!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:26:15 #198
40566 Ericr
Livewrong
pi_84157432
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat iedereen Armstrong die bergetappe wel gunt in zijn laatste Tour.
Denk dat het tegen gaat vallen, hij heeft toch al genoeg ritoverwinningen binnen en de renners die in een groepje met hem vooruit raken zullen hem echt niet zomaar laten rijden. De klassementsrijders laten hem misschien gaan maar halen hem net zo goed weer in als ze zelf ook nog verschil willen maken.
pi_84157535
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef Ericr het volgende:

[..]

Denk dat het tegen gaat vallen, hij heeft toch al genoeg ritoverwinningen binnen en de renners die in een groepje met hem vooruit raken zullen hem echt niet zomaar laten rijden. De klassementsrijders laten hem misschien gaan maar halen hem net zo goed weer in als ze zelf ook nog verschil willen maken.
Hoezo groepje, laten rijden? Ik denk dat hij op Ax-3-Domaines of de Tourmalet gewoon bij de favorieten blijft en dan na een splijtende demarrage wint. Zijn niveau is echt zo slecht niet, dat hebben we in de proloog wel gezien. Zijn testresultaten waren uitermate goed voor de Tour. Als hij hersteld is van zijn val gaat hij met de besten mee omhoog kunnen. Denk dat hij het zondag probeert gewoon vanuit het peloton op Ax-3 en als dat niet lukt daarna op de Tourmalet.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:34:01 #200
40566 Ericr
Livewrong
pi_84157685
Dream on, John. Armstrong is over. Alles staat nog veel te kort op elkaar en Armstrong is momenteel zeker niet de beste klimmer van het peleton. In het geweld van de komende bergritten zal hij misschien wel overeind blijven maar meedoen om de prijzen betekent het niveau van Contador of Schleck halen. Dat heeft Armstrong niet. Hij zal zelfs moeten passen als een Menchov, Sanchez of Gesink aangaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')