quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat we in de komende weken een Armstrong gaan zien die sterker is dan ooit. Een Armstrong die in de bergrit Schleck en Contador gewoon op een hoopje rijdt.
Ik heb het niet gezien, maar Armstrong was lek gereden vlak voor hij kon aansluiten bij cancelelra. Dus heel het stuk waar contador inliep was omdat Armstrong al met lekke band zat. Dus als het die beelden waren die beoordeeld werden dan zou dat zomaar even kunnen ja..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Museeuw gisteren over Armstrong tijdens de kasseienrit: "hij zag er niet goed uit, hij reed van links naar rechts en weer terug. Op de kasseien moet je gewoon rechtdoor over het midden rijden."
Op de kasseienstrook voordat Contador terug kwam, was Armstrong even in beeld in zijn groepje, en hij was aan het uitzakken.
Ik vond Contador er sterker uitzien op de kasseien dan Armstrong. Als Contador in beeld kwam, schoof hij naar voren of bleef zitten, als Armstrong in beeld kwam, zakte hij terug. Nou was de regie ook slecht tijdens die rit, want er was vrijwel nooit een goed beeld van wat er gebeurde.
Nee, was de kasseistrook daarvoor ook al.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar Armstrong was lek gereden vlak voor hij kon aansluiten bij cancelelra. Dus heel het stuk waar contador inliep was omdat Armstrong al met lekke band zat. Dus als het die beelden waren die beoordeeld werden dan zou dat zomaar even kunnen ja..
Ik moet bekennen dat dat me tijdens die etappe ook al opviel, dat hij over die kasseien reed zoals Mayo een aantal jaar geleden, van links naar rechts, zonder enige lijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Museeuw gisteren over Armstrong tijdens de kasseienrit: "hij zag er niet goed uit, hij reed van links naar rechts en weer terug. Op de kasseien moet je gewoon rechtdoor over het midden rijden."
Op de kasseienstrook voordat Contador terug kwam, was Armstrong even in beeld in zijn groepje, en hij was aan het uitzakken.
Ik vond Contador er sterker uitzien op de kasseien dan Armstrong. Als Contador in beeld kwam, schoof hij naar voren of bleef zitten, als Armstrong in beeld kwam, zakte hij terug. Nou was de regie ook slecht tijdens die rit, want er was vrijwel nooit een goed beeld van wat er gebeurde.
[..]
Al die valpartijen zijn niet volledig aan het toeval te wijten. Steels gaf al aan dat 'ie vond dat Armstrong verkrampt op zijn fiets vond zitten. Steven De Jong zei gisteren ook al zo iets.
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen.
quote:Why It's Good That Lance Armstrong's Career Is Over
Mel Gibson wasn't the only one whose career ended this weekend. During Sunday's eighth stage of the Tour De France, elderly cyclist and wristband tycoon Lance Armstrong involuntarily kissed French pavement three times, finishing 12 minutes behind the pack and declaring his chances of winning over.
"I'll just appreciate my time here," Armstrong said. "And appreciate the fact that I'm not coming back."
So will we. Assuming he doesn't change his mind next year.
Why the Lance loathing? First, nobody likes to see an athlete who doesn't know when to hang it up. There's nothing fun about watching the proverbial punch-drunk boxer climb in the ring for another beating.
Secondly, he might have cheated.
As his supporters are quick to note, Armstrong has never failed a drug test. Big deal. Barry Bonds never failed a drug test either. No one seems to have trouble believing Bonds was juiced. Armstrong could certainly be cleared of every doping charge, including the latest from Floyd Landis. But some people will nevertheless refuse to believe that he rode clean. Others, particularly in the cancer community, will never believe Lance cheated, no matter what evidence may arise. Given what he stands for within that community, choosing to believe an inspirational ideal rather than a potentially ugly truth is a perfectly understandable response.
If Armstrong didn't use performance-enhancing drugs, he not only won seven Tours, he did it against cheating athletes. Even if the doping allegations are true, though, that isn't what makes Armstrong so annoying. A big-name athlete using PED's is about as shocking as the gambling at Rick's Café Américan.
Also? Armstrong seems like a kind of a jerk. Daniel Coyle, author of Lance Armstrong's War, was asked to name the public's biggest misconception about Armstrong. Coyle said, "That he's a nice guy."
Yes, he survived cancer, and he has performed tremendous amounts of life-saving work on behalf of people fighting the disease. The embodiment of superhuman perseverance, he fought off death to win the world's toughest bike race an astonishing seven times. He bested the Europeans at their own sport, becoming an American icon and inspiring millions. But that still doesn't give you the right to be a jerk.
He left his wife for Sheryl Crow, then broke an engagement to her for flings with Ashley Olsen, Kate Hudson, and, seemingly, Matthew McConaughey.
An avowed environmentalist, he was cited by his hometown of Austin, Texas, for using more water than anyone else in the city —as much as 300,000 gallons a month. A construction project on his property polluted a swimming hole he shares with several neighbors, and they had to file complaint with the Texas Commission on Environmental Quality before Armstrong would pay for the clean-up.
But Armstrong's crimes are far greater than a little green-washing or standard celebrity selfishness. His great, unforgivable sin is dominating, and so popularizing, such a fantastically goofy sport.
Cycling fans, of course, will counter that bike-racing is the most punishing sport on earth, demanding a triathlete's stamina, a skier's grace and the tenacity of a pit-bull. All very true. But so what? Just because something is hard to do, that doesn't necessarily make it fun to watch. Reciting Hesiod in the original Greek is hard, but try getting anyone to watch you do it. Archery is hard too, but when was the last time you saw 80,000 people pack a stadium to see it?
At heart, bike-racing is about endurance. Specifically, the endurance of physical pain. Loads and loads of it, all self-inflicted. For hours on end, day after day, cyclists endure the sort of agony that makes normal people cry for their mommy in ten seconds. The Tour itself—21 days of racing across more than 2,000 miles—is a celebration of self-torture perversely set within some of the most breathtaking landscapes on earth. Marquis de Sade would love it. There is no question that pro cyclists are magnificent athletes—even without doping. There is also no question they tend to be solitary, even grim, and that there is something creepy about any sport where the best masochist wins.
Not only did Lance make watching this theater of cruelty popular in the United States, compelling otherwise sensible people to use "peloton" in casual conversation. He inspired an entire generation of new cyclists, making him almost single-handedly responsible for the vast hordes of adult men wearing skin-tight, multicolored cycling jerseys with spandex bike shorts that roam this nation like a blight upon the land. For that, Armstrong can never be forgiven.
Zo positief is het verhaal niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef JohnDDD het volgende:Waarsch geilt de schrijver gewoon op Armstrong. Doe ik ook, maar ik geef het gewoon toe.
Wat een artikel.quote:
Zijn gewoon allemaal humorloze Armstrong-fanboys die waarschijnlijk zelf van alles slikken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:46 schreef Thomas B. het volgende:
bron http://www.theatlantic.co(...)areer-is-over/59552/
Hij wordt helemaal neergesabeld in de reacties
Armstrong-fanboys.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal humorloze Armstrong-fanboys die waarschijnlijk zelf van alles slikken.
Hij schrijft gewoon een column met alle (voor)oordelen die over Armstrong bestaan en eindigt met een betoog over strakke broekjes in felle kleuren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Armstrong-fanboys.Dit forum zit er ook vol mee.
Groetjes Devpartner.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Armstrong-fanboys.Dit forum zit er ook vol mee.
Groetjes Devpartner.
Volgens jou wint hij toch bovenop de Tourmalet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong verliest de laatste dagen steeds vaker tijd. Lijkt zich geen zorgen meer te maken en alles op het gemak te doen. Vandaag weer 3.35 verloren op Mende. Doet hij het expres om energie te sparen of is hij een oude man geworden? Kan hij nog vlammen in de Pyreneeën en een rit pakken?
Ik vermoed dat hij nu toneel speelt ja maar ook ik twijfel wel eens. Ik heb hem nog getwitterd of hij echt zo slecht is of dat hij zich spaart maar hij reageert nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef Menchov het volgende:
[..]
Volgens jou wint hij toch bovenop de Tourmalet?
Hey Lance. Do you really suck this hard or are you acting? Greets Johnddd #iamyourbiggestfanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij nu toneel speelt ja maar ook ik twijfel wel eens. Ik heb hem nog getwitterd of hij echt zo slecht is of dat hij zich spaart maar hij reageert niet
Het enige irritante is dat je 'm elke keer als 'ie lost weer een minuut in beeld krijgt terwijl er elders interessantere dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef Beregd het volgende:
eigenlijk nog goed dat hij zoveel achterstand opliep, het gaat nu niet meer voortdurend over armstrong in de media en ook die domme kop van bruyneel zien we niet constant op tv zoals vorig jaar, maar het gaat nu om de echte toppers.
Eén van de velen punten waarop de Franse regie faalt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het enige irritante is dat je 'm elke keer als 'ie lost weer een minuut in beeld krijgt terwijl er elders interessantere dingen gebeuren.
Nee iets van:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:36 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Hey Lance. Do you really suck this hard or are you acting? Greets Johnddd #iamyourbiggestfan
Moet wel kloten voor hem zijn als hij echt zo slecht is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee iets van:
Lance, just a quick question. Are you really this bad or are you saving yourself for Pyrenees?
Hij zal iets beter zijn dan dat hij vandaag liet zien. Maar het is wel duidelijk dat hij lang niet goed genoeg is om met de beste mee te gaan bergop.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Moet wel kloten voor hem zijn als hij echt zo slecht is.
Klopt, maar ook lang niet sterk genoeg om mee te doen voor de overwinning. Vandaag liet hij overduidelijk lopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Wombcat het volgende:
Zo slecht was 'ie afgelopen zondag anders niet.
En anders krijgt hij die ruimte wel denk ik. Een laatste etappe gunt iedereen hem wel, en hij is totaal niet gevaarlijk voor het klassement.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef IceCreamm het volgende:
Ik vertrouw erop dat we nog één keertje de echte boss te zien krijgen in 'zijn' Pyreneeen
Dit is puur een publicitaire tour voor zn stichting volgens mij. Waar Lance is, is aandacht, veel aandacht!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Vandaag reed hij ook duidelijk op zn gemakje omhoog. Wel cool, Armstrong in een kopgroep. There's something new!
Denk dat het tegen gaat vallen, hij heeft toch al genoeg ritoverwinningen binnen en de renners die in een groepje met hem vooruit raken zullen hem echt niet zomaar laten rijden. De klassementsrijders laten hem misschien gaan maar halen hem net zo goed weer in als ze zelf ook nog verschil willen maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat iedereen Armstrong die bergetappe wel gunt in zijn laatste Tour.
Hoezo groepje, laten rijden? Ik denk dat hij op Ax-3-Domaines of de Tourmalet gewoon bij de favorieten blijft en dan na een splijtende demarrage wint. Zijn niveau is echt zo slecht niet, dat hebben we in de proloog wel gezien. Zijn testresultaten waren uitermate goed voor de Tour. Als hij hersteld is van zijn val gaat hij met de besten mee omhoog kunnen. Denk dat hij het zondag probeert gewoon vanuit het peloton op Ax-3 en als dat niet lukt daarna op de Tourmalet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk dat het tegen gaat vallen, hij heeft toch al genoeg ritoverwinningen binnen en de renners die in een groepje met hem vooruit raken zullen hem echt niet zomaar laten rijden. De klassementsrijders laten hem misschien gaan maar halen hem net zo goed weer in als ze zelf ook nog verschil willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |