abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:14:34 #126
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83492178
Ik vind het in ieder geval aardig dat ik nu iedere aflevering ook gewoon op YouTube kan kijken. Meteen upgeload, dat is beter dan RTL Gemist, en die gare Media Player en foutmeldingen. Plus, je kunt nog eens commentaar leveren.

We moeten dus nu sidderen en beven dat Sjors een pistool op haar gezicht gericht ziet? Woah, whatever ... Paniek om het kindsje, what's new.

Ben denkelijk 1 van de weinigen die dat Gladiatorenfeest, de boot, en dat kasteel in Schotland, of Dian en die psychopaat wel aardige ontknopingen vond. Het was tenminste spannend en onalledaags, met mooie sets.

Of Sjors te vroeg moet werpen en of RoboBing of Danny de Behanger de vader is... wat maakt mij het uit! Waarschijnlijk wil Sjors dalijk niet eens meer weten wie de vader is en "weet ze het dankzij God."
pi_83492985
quote:
Ze willen er een levenloze jongerensoap van maken.
Daar ben ik het mee eens, maar GTST is -gek genoeg- ook ooit, 20 jaar geleden, als jongerensoap begonnen. Niet dat dat erg was, want je kon je met die jongeren (Arnie, Peter, Linda, Annette, Rien, Jan, Petra, Emile, Myriam, Mickey, John etc) best identificeren. Tegenwoordig kan dat gewoonweg niet meer, karkaters lijken teveel op elkaar. In het begin was het trouwens ook zo dat als het ene type wegging, er een soortgelijk type voor in de plaats kwam:

Emile -> John
Myriam -> Marieke
Peter -> Stan -> Rik

Ook werden de jongere karakters verweven in de spannende lijnen. Annette bij de moord op Marc, Arnie, Suzanne en Annette bij Maurice, Arnie bij de juwelenzwendel met Frits, Peter bij de zaakjes van Martine en Rolf, Mickey bij de giflozingen etc.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_83496938
haha ja micky dat was echt een nerdje....sorry hem mis ik ook echt niet.., niet als rol maar zeer zeker niet als acteur
of ben ik soms een van de weinige?
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:30:20 #129
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_83500129
Micky was een beetje de brilsmurf van GTST
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_83502379
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Micky was een beetje de brilsmurf van GTST
Mickey was juist iemand die op de eerste indruk overkwam als een nerd, maar keer op keer bewees dat ie heel wat in zijn mars had, ook was hij als het erop aankwam totaal niet bang uitgevallen.
Later tijdens die comebacks toen Rik er ook al was, toen was ie inderdaad stervensirritant
Een heer met stijl
pi_83502690
whehe, ik was vannochtend op de tram aan het wachten en toen stond daar ook een hoogzwangere vrouw.. en zij heeft echt de hele tijd net zoals Sjors staan wrijven over haar buik. Ik had echt zoiets van
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_83502771
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef MissJ het volgende:
whehe, ik was vannochtend op de tram aan het wachten en toen stond daar ook een hoogzwangere vrouw.. en zij heeft echt de hele tijd net zoals Sjors staan wrijven over haar buik. Ik had echt zoiets van
Heeft ze vast van GTST geleerd

(of GTST heeft het zwangere vrouwen gedrag nog niet eens zo raar ingeschat)
pi_83504174
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mickey was juist iemand die op de eerste indruk overkwam als een nerd, maar keer op keer bewees dat ie heel wat in zijn mars had, ook was hij als het erop aankwam totaal niet bang uitgevallen.
Later tijdens die comebacks toen Rik er ook al was, toen was ie inderdaad stervensirritant

Rik heeft nu ookt een saaie rol, best jammer...vroeger was zijn rol stukken leuker...
maarja wellicht dat komend nieuwe seizoen weer wat nieuws brengt
pi_83504388
Daar had weer iemand een figurantenrol gewonnen
pi_83504756
Gaap
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:12:43 #136
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83504853
Lekker doorzichtig weer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83505019
Nou 't is wel duidelijk dat alleen Isabella het volgende seizoen niet gaat halen (en mogelijk 'het kindje')
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:21:02 #138
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_83505316
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Zoals jou keek ik GTST ooit voor dezelfde reden als ik Dallas keek. Zakenleven en georganiseerde misdaad bedreven door chique zakenlieden, die met hun miljardenbedrijven de concurrentie aangingen voor de absolute macht. Dat levert prachtig mooie televisie op.
Ja, Dallas heb ik een half jaar geleden op DVD besteld. In het begin was het tempo even wennen, maar als je in het verhaal zit is het geweldig. Vooral de aartsschurk Jeremy Wendell in zijn limo kan mijn goedkeuring wegdragen. Het oude GTST, afgeleid van The Restless Years, had veel van deze glamoreuze trekjes.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Ja, we doen ons best om zoveel mogelijk oud van Houten/Hoogendoorn materiaal on te krijgen. Maar ook Wassenaar, Hafkamp, Pavese en begin Sanders met van Houten connectie komt on ter aanvulling. Krediet naar Lucas, Lucas15 op dit forum voor deze uploads.
Ik kan niet wachten. Dank aan iedereen die meewerkt om die fragmenten online te krijgen. Al die fragmenten en afleveringen zijn goud.

Ikzelf heb nog fragmenten van Pete Jenssens die zaken doet met Ludo en Jef die Pete met een pistool bedreigt, wat verkeerd afloopt. Ik kan het voor je op DVD zetten en toesturen, aangezien ik zelf geen middelen en de tijd heb om het in elkaar te monteren en online te gooien.
"U hoort nog van me!"
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:24:04 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_83505475
Rosa en Jeff
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_83505596
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa en Jeff

ja wanneer gaan die 2 eens van bil
pi_83505624
Rosa kan zo mooi dramatisch de telefoon heeeeel langzaam bij haar oor weghalen en 'geschrokken' kijken
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:28:34 #142
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83505696
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Maartel het volgende:
Rosa kan zo mooi dramatisch de telefoon heeeeel langzaam bij haar oor weghalen en 'geschrokken' kijken
Dat is echt de slechtste actrice die er in de serie zit Maar ze is wel schattig
pi_83506079
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat is echt de slechtste actrice die er in de serie zit Maar ze is wel schattig
Ach Rosa hoort bij het meubilair
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:39:01 #144
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_83506225
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_83506600
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ja, Dallas heb ik een half jaar geleden op DVD besteld. In het begin was het tempo even wennen, maar als je in het verhaal zit is het geweldig. Vooral de aartsschurk Jeremy Wendell in zijn limo kan mijn goedkeuring wegdragen. Het oude GTST, afgeleid van The Restless Years, had veel van deze glamoreuze trekjes.
[..]
Dallas, Leuke serie he? Ik zelf heb ze ook bekeken. Het was even wennen bij het begin want dit stamt uit de jaren 80/90. De schrijvers mogen van mijn part eens de serie bekijken misschien krijgen ze dan inspiratie!
pi_83506936
De cliffhanger wordt overduidelijk:

Isabella die (bijna) dood gaat
Sjors die bijna dood gaat tijdens de bevallen (daar hadden ze het nog over)
Lorena die ook met de dood wordt bedreigd nogmaals, omdat die meid weet waar ze nu zit

Verder verwacht ik niet veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 30-06-2010 22:11:18 ]
pi_83507639
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o.o ik heb een paar afleveringen gemist denk ik. Wat is er met Maxime gebeurt?
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:15:29 #148
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_83507891
Valt het jullie ook op dat als er iemand van GTST in het ziekenhuis ligt ze steeds in dezelfde kamer liggen?
Shuffle up and deal!!!
pi_83508831
Ik hoop dat Ludo Sanders een aanslag laat plegen op Maxime!
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:01:19 #150
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_83510052
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef mirelia het volgende:
Valt het jullie ook op dat als er iemand van GTST in het ziekenhuis ligt ze steeds in dezelfde kamer liggen?
HAHA nu je het zegt..
Ze hadden op z'n minst the camerahoek kunnen veranderen
Was Isabella eigenlijk al zat.. Vindt het niet erg dat ze eruit gaat.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')