Daar ben ik het mee eens, maar GTST is -gek genoeg- ook ooit, 20 jaar geleden, als jongerensoap begonnen. Niet dat dat erg was, want je kon je met die jongeren (Arnie, Peter, Linda, Annette, Rien, Jan, Petra, Emile, Myriam, Mickey, John etc) best identificeren. Tegenwoordig kan dat gewoonweg niet meer, karkaters lijken teveel op elkaar. In het begin was het trouwens ook zo dat als het ene type wegging, er een soortgelijk type voor in de plaats kwam:quote:Ze willen er een levenloze jongerensoap van maken.
Mickey was juist iemand die op de eerste indruk overkwam als een nerd, maar keer op keer bewees dat ie heel wat in zijn mars had, ook was hij als het erop aankwam totaal niet bang uitgevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Micky was een beetje de brilsmurf van GTST
Heeft ze vast van GTST geleerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef MissJ het volgende:
whehe, ik was vannochtend op de tram aan het wachten en toen stond daar ook een hoogzwangere vrouw.. en zij heeft echt de hele tijd net zoals Sjors staan wrijven over haar buik. Ik had echt zoiets van![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mickey was juist iemand die op de eerste indruk overkwam als een nerd, maar keer op keer bewees dat ie heel wat in zijn mars had, ook was hij als het erop aankwam totaal niet bang uitgevallen.![]()
Later tijdens die comebacks toen Rik er ook al was, toen was ie inderdaad stervensirritant
Ja, Dallas heb ik een half jaar geleden op DVD besteld. In het begin was het tempo even wennen, maar als je in het verhaal zit is het geweldig. Vooral de aartsschurk Jeremy Wendell in zijn limo kan mijn goedkeuring wegdragen. Het oude GTST, afgeleid van The Restless Years, had veel van deze glamoreuze trekjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Zoals jou keek ik GTST ooit voor dezelfde reden als ik Dallas keek. Zakenleven en georganiseerde misdaad bedreven door chique zakenlieden, die met hun miljardenbedrijven de concurrentie aangingen voor de absolute macht. Dat levert prachtig mooie televisie op.
Ik kan niet wachten. Dank aan iedereen die meewerkt om die fragmenten online te krijgen. Al die fragmenten en afleveringen zijn goud.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ja, we doen ons best om zoveel mogelijk oud van Houten/Hoogendoorn materiaal on te krijgen. Maar ook Wassenaar, Hafkamp, Pavese en begin Sanders met van Houten connectie komt on ter aanvulling. Krediet naar Lucas, Lucas15 op dit forum voor deze uploads.
Dat is echt de slechtste actrice die er in de serie zitquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Maartel het volgende:
Rosa kan zo mooi dramatisch de telefoon heeeeel langzaam bij haar oor weghalen en 'geschrokken' kijken
Ach Rosa hoort bij het meubilairquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste actrice die er in de serie zitMaar ze is wel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dallas, Leuke serie he? Ik zelf heb ze ook bekeken. Het was even wennen bij het begin want dit stamt uit de jaren 80/90. De schrijvers mogen van mijn part eens de serie bekijken misschien krijgen ze dan inspiratie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, Dallas heb ik een half jaar geleden op DVD besteld. In het begin was het tempo even wennen, maar als je in het verhaal zit is het geweldig. Vooral de aartsschurk Jeremy Wendell in zijn limo kan mijn goedkeuring wegdragen. Het oude GTST, afgeleid van The Restless Years, had veel van deze glamoreuze trekjes.
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Frey het volgende:o.o ik heb een paar afleveringen gemist denk ik. Wat is er met Maxime gebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA nu je het zegt..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef mirelia het volgende:
Valt het jullie ook op dat als er iemand van GTST in het ziekenhuis ligt ze steeds in dezelfde kamer liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |