Ze denkt misschien dat ze zwanger is van Aladdin's lamp?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Dat begint irritant te worden, Sjors die maar blijft wrijven..
Ach, sorry, ik wist het, ik doe het niet helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, sorry, ik wist het, ik doe het niet helemaal goed
Als het maar geen nare gevolgen heeft voorhet kindje
IJdele hoop...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Exact, het is erg jammer dat hij nooit meer genoemd wordt. Als er inderdaad een jubileum-DVD zou verschijnen nu GTST 20 jaar bestaat dan zal hij er wel niet op staan. Het is jammer dat we alleen verhaallijnen en personages zien uit het recente verleden.
Frits van Houten, Martine Hafkamp en Herman Hogendoorn verdienen meer erkenning. Het waren de schurken van weleer die de serie mede zo populair maakten. Ik vind het personage van Ludo Sanders erg intrigerend, maar het is jammer dat ze hem nu betitelen als de grootste schurk van GTST. Dat komt vooral omdat nieuwe generaties geen idee hebben wie Herman Hogendoorn is.
Klopt die eerste filmpje van "vervolg cliff 2" is opgenomen uit GTST quiz! De tweede filmpje komt uit CD-Rom!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
Kijk, en dít zijn nou leuke beelden:
De beruchte cliffhanger met Van Houten/Hogendoorn VS. Hafkamp. Overigens is er een klein stukje uitgemonteerd, namelijk de eerste paar seconden van dit filmpje:
Ze is laatst ongesteld geworden en dus vruchtbaar. Ome Danny kon zich niet inhouden.quote:
Jack was goed vandaag!!!quote:
Dit dus idd!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
En dan is Wiet de enige die hem nog steunt, blablabla, kus kus..![]()
(solliciteert bij GTST)
vergeet de thee niet, iets anders zie je haar niet doen, over die bult wrijven en thee zetten/drinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 04:13 schreef Perico het volgende:
Hoe het ook zij, het kan niet erger dan Sjors die als een waarzegger over haar bol over "het kindjse" wrijft, en dat er een hele aflevering gewijd wordt aan "het inrichten van de commode.. belangrijk!".
Ik blijf het een wonder vinden dat er nog geen slijtplekken in haar kleding verschijnen met al dat wrijven wat ze doetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
vergeet de thee niet, iets anders zie je haar niet doen, over die bult wrijven en thee zetten/drinken![]()
![]()
Wat ondankbaar om zo´n kuttige rol te krijgen. Sjors verdient toch beter dan altijd als een übertuttige theeleut rond te lopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
vergeet de thee niet, iets anders zie je haar niet doen, over die bult wrijven en thee zetten/drinken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik blijf het een wonder vinden dat er nog geen slijtplekken in haar kleding verschijnen met al dat wrijven wat ze doet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik blijf het een wonder vinden dat er nog geen slijtplekken in haar kleding verschijnen met al dat wrijven wat ze doet
2 juliquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef MissJ het volgende:
trouwens, wanneer is eigenlijk de laatste aflevering van dit seizoen?
Geweldige cast toen ook nog. Zelfs Ludo die gewoon meehelpt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Wéér zo'n voorbeeld waarbij je kunt zien dat het vroeger gewoonweg veel beter/leuker was om naar te kijken. Volgens mij staat daar de gehele cast om Linda uit te zwaaien. Als Jef of Laura weg zouden gaan zou daar nog geeneens de helft van de cast er staan.
Zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
Toen ze net zwanger was studeerde ze in ieder geval nog steeds. En sindsdien is ze dat kind een kale plek op z'n hoofd aan het wrijven ipv naar college te gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef masja2010 het volgende:
Dat gewrijf van Sjors word ik ook wel zat ja, heeft ze onderhand haar studie rechten al afgerond
? Onee, ze heeft het te druk met thee zetten en over haar buik wrijven
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef masja2010 het volgende:
Dat gewrijf van Sjors word ik ook wel zat ja, heeft ze onderhand haar studie rechten al afgerond
dat zat ik me ook al te bedenkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 07:55 schreef sherezade het volgende:
zal me niks verbazen als charlie en danny nog een keer samen in bed belanden
Alsof zij daar wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef masja2010 het volgende:
Of niet natuurlijk.. Is wel lekker makkelijk geld verdienen zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof zij daar wat aan kan doen.Ze zal het script zelf onderhand ook wel zat zijn.
Wat moeten we dán toch gaan doen, als t zomerstop is??quote:
weer van voren af aan beginnen te kijken vanaf seizoen 1quote:Op zondag 27 juni 2010 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat moeten we dán toch gaan doen, als t zomerstop is??
Ik hoop dat er eens andere schrijvers komen, zij zijn degene die gtst willen beperken tot liefdes zeiklijntjesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Lucas15 het volgende:
Ik hoop dat er ooit een oudere man zoals Hermande serie inwandelt en Ludo tegen het lijf aanlooptEn dat Frits van Houten ooit nog eens terug komt!
Hopelijk komt mijn wensen ooit uit
Dat er mensen zijn die denken dat je meteen geen leven hebt als je naar gtst kijkt en/of in dit topic post, niks is zwart-witquote:Op zondag 27 juni 2010 11:28 schreef mirelia het volgende:
Ehhhh een leven opbouwen?? ;-)
Misschien rijdt-ie nog weleens de sloot in van alle ellende. Het losertje van Meerdijkquote:
Dat vind ik juist wel mooi, dat zijn goede kant eindelijk eens kan triomferen, een bad guy ala Frits, Martine en Herman is ie nadat hij Nina kreeg nooit meer geweest. Hij deed sindsdien alleen maar slecht ter verdediging of ter vergelding. Niet zoals de oudere slechteriken slecht waren om het slecht zijn, wat vaak werd ondersteund door een pesterige lach.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef Wittekonijn het volgende:
En verder vind ik het jammer Ludo zijn geweten weer terug heeft, namelijk Janine. Elke keer als Ludo iets impusiefs wil doen, staat Janine er weer met: "Maar Ludo, denk er eens rustig over na... misschien.. blabla". Tijd dus voor een nieuwe bad-guy ja!!!
Eens. ik heb niet zoveel met mensen die in en in bad zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel mooi, dat zijn goede kant eindelijk eens kan triomferen, een bad guy ala Frits, Martine en Herman is ie nadat hij Nina kreeg nooit meer geweest. Hij deed sindsdien alleen maar slecht ter verdediging of ter vergelding. Niet zoals de oudere slechteriken slecht waren om het slecht zijn, wat vaak werd ondersteund door een pesterige lach.
Dus als Ludo toch niet meer echt slecht wordt, heb ik liever dat ie niet de hele tijd de schuld krijgt van dingen die hij doet met aanvankelijk goede intenties.
Dat roep ik al jaren! Niets tegen Erik de Vogel, maar Ludo had gewoon dood moeten gaan toen-ie werd neergeschoten door Janine.quote:Tijd dus voor een nieuwe bad-guy ja!!!
Er mag van mij best een nieuwe vaste slechterik komen, maar dit moet niet Ludo zijn en dit moet ook niet iemand zijn die het van Ludo wint, gewoon 2 machtige personen die elkaar in evenwicht houden en die zeker geen vrienden van elkaar proberen te worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens. ik heb niet zoveel met mensen die in en in bad zijn.
Er zal vast een balans komen tussen die twee (hoop ik) Jeanine een beetje bad en hij bad met een nice randje.
Ja, zolang Ludo van hem wint.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er mag van mij best een nieuwe vaste slechterik komen, maar dit moet niet Ludo zijn en dit moet ook niet iemand zijn die het van Ludo wint, gewoon 2 machtige personen die elkaar in evenwicht houden en die zeker geen vrienden van elkaar proberen te worden.
een hele grote inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef James1988 het volgende:
"Nee, je kan niet naar de wc, daar zit een hele grote kakkerlak"
Juist iemand die sterker is dan Ludo. Iemand als Herman of Frits. Ludo is het tegenover gestelde van Frits op dit moment in principe. Frits maakte Cillia kapot om voogd te worden van zijn dochter! Dit geld ook voor Jack en Sjors. Sjors moeder is een grote bitch en voor Jack geld hetzelfde; Frits de grote schurk die men vreeste! Sjors zou wellicht zo kunnen blijven maar van Jack had ik meer verwacht aangezien hij is opgevoed door The Godfather van GTST - Herman Hoogendoorn.quote:
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo is een heel ander type slechterik dan Frits, Herman of Martine, allereerst hadden deze 3 geen kleine kinderen in de nabijheid of een levenspartner die 'goed' was. Hierdoor konden ze ongestoord slecht blijven doen. Ten tweede hadden ze nauwelijks een band met de 'goede karakters', Frits had geen vrienden, net zo min als Herman, Martine had alleen Daniël als vriend. Ludo is momenteel verweven tussen de goede karakters en is inmiddels meer een gezinsman geworden dan een slechterik. En ik vind dat wel best zo, Ludo slecht maken, zorgt ervoor dat ie steeds alles verliest wat hem dierbaar is (Janine, Nina, andere familieleden). Dan maar liever een nieuwe slechterik die zich meer kan permiteren en tegen wie Ludo zich kan verdedigen, hij kan dan van zijn oude truckjes gebruik maken zonder gezanik te krijgen.![]()
En als er een nieuwe slechterik komt, hoeft Ludo helemaal niet steeds van hem te winnen, wat mij betreft, gewoon iemand die voldoende tegenwicht biedt. De ene keer wint die nieuwe slechterik een slag, dan weer Ludo, ze houden elkaar in evenwicht. Als de een de ander bij een grote confrontatie verslaat (het moet wel een beetje spannend blijven), dan hoeft de verliezer niet direct in de goot te liggen en alles kwijt te zijn. Neem als voorbeeld de cliff tussen Herman en Frits versus Martine, een bloedstollende confrontatie, maar alle slechteriken bleven daarna stevig in hun criminele machtige zadel zitten.
Die was wel goed idd.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef James1988 het volgende:
"Nee, je kan niet naar de wc, daar zit een hele grote kakkerlak"
Nope, Ludo is the Godfather van GTST.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:42 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Juist iemand die sterker is dan Ludo. Iemand als Herman of Frits. Ludo is het tegenover gestelde van Frits op dit moment in principe. Frits maakte Cillia kapot om voogd te worden van zijn dochter! Dit geld ook voor Jack en Sjors. Sjors moeder is een grote bitch en voor Jack geld hetzelfde; Frits de grote schurk die men vreeste! Sjors zou wellicht zo kunnen blijven maar van Jack had ik meer verwacht aangezien hij is opgevoed door The Godfather van GTST - Herman Hoogendoorn.
Ludo mag ook wel eens slecht zijn :
Nu wel. Maar vroeger was dat Herman Hoogendoorn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope, Ludo is the Godfather van GTST.
Best als er andere bad guys komen, maar Ludo is GTST. Of is het andersom? Nevermind.... any which way.
Nee, bij mij doet ie het normaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kan op de gtst site het scherm niet groot krijgen, ligt dit aan mijn computer of hebben jullie dit ook?
Altijd dat gedonder met dingen online terugkijken
daar zal het wel op uitdraaienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gaat het weer zo cliché worden dat Isabella NET NIET kan zeggen wat ze wil zeggen??
Hopelijk hebben de scriptschrijvers wel bedacht dat dat niet meer leuk isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gaat het weer zo cliché worden dat Isabella NET NIET kan zeggen wat ze wil zeggen??
of ze maakt Charlie voogd, en voordat ze Ludo als vader kan erkennen gaat ze doodquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk hebben de scriptschrijvers wel bedacht dat dat niet meer leuk is
Ludo Sanders is de zwarte ridder van het verhaal. Ik kan hem niet “The Godfather” noemen in de klassieke betekenis van de straatterm. Een ”Godfather” is een échte slechterik. Iemand die bewust zijn macht en respect verdient met criminele sporen, en daarmee een onaantastbare misdaadorganisatie/familie leidt. En dat waren toch echt Herman Hoogendoorn en Frits van Houten, aldus de van Houten/Hoogendoorn dynastie. Ludo is in eerste instantie iemand die goed wil doen, maar door zijn duistere achtergrond in een slecht patroon valt. Veelal ter verdediging van zijn verworven positie in de maatschappij. Hij zette zich juist af tegen dit soort praktijken, keurde het af. Toch heeft hij er wat van meegekregen, zo heeft hij zich kapitaalkrachtig weten te maken. Hij stal het geld van zowel zijn vader als van Frits van Houten, richtte daarmee zijn bedrijvigheid op. Het karakter balanceert op de middellijn tussen goed en kwaad, waarmee hij sinds eind jaren 90 de baas van GTST is. Betekent echter niet dat hij superieur aan alles en iedereen is. Of dat GTST zonder hem niet zou zijn. Dat is puur subjectief, en gaat meer over of een personage je aanspreekt. Objectief bekeken functioneerde GTST prima van seizoen 1 t/m 6. Neemt niet weg dat ook Ludo Sanders zijn plek verdient bij de schurken van weleer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope, Ludo is the Godfather van GTST.
Best als er andere bad guys komen, maar Ludo is GTST. Of is het andersom? Nevermind.... any which way.
Precies. Zijn intenties zijn goed, maar zijn verleden in Italië maakt hem hard. Op de een of andere manier denk ik dat hij wraak wil nemen op het verleden, niet op de mensen die tegenover hem staan. Aan de andere kant zorgt zijn familie (Janine, Nina) ervoor dat hij enigzins week wordt.quote:Ludo Sanders is de zwarte ridder van het verhaal. Ik kan hem niet “The Godfather” noemen in de klassieke betekenis van de straatterm. Een ”Godfather” is een échte slechterik. Iemand die bewust zijn macht en respect verdient met criminele sporen, en daarmee een onaantastbare misdaadorganisatie/familie leidt. En dat waren toch echt Herman Hoogendoorn en Frits van Houten, aldus de van Houten/Hoogendoorn dynastie. Ludo is in eerste instantie iemand die goed wil doen, maar door zijn duistere achtergrond in een slecht patroon valt. Veelal ter verdediging van zijn verworven positie in de maatschappij. Hij zette zich juist af tegen dit soort praktijken, keurde het af. Toch heeft hij er wat van meegekregen, zo heeft hij zich kapitaalkrachtig weten te maken. Hij stal het geld van zowel zijn vader als van Frits van Houten, richtte daarmee zijn bedrijvigheid op. Het karakter balanceert op de middellijn tussen goed en kwaad, waarmee hij sinds eind jaren 90 de baas van GTST is. Betekent echter niet dat hij superieur aan alles en iedereen is. Of dat GTST zonder hem niet zou zijn. Dat is puur subjectief, en gaat meer over of een personage je aanspreekt. Objectief bekeken functioneerde GTST prima van seizoen 1 t/m 6. Neemt niet weg dat ook Ludo Sanders zijn plek verdient bij de schurken van weleer.
Ik de ruimste zin des woords misschien wel, maar een Godfather is de pater familias en waakt over zijn kinderen als een tijger, dat is dan wel weer wel van toepassing.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ludo Sanders is de zwarte ridder van het verhaal. Ik kan hem niet “The Godfather” noemen in de klassieke betekenis van de straatterm. Een ”Godfather” is een échte slechterik. Iemand die bewust zijn macht en respect verdient met criminele sporen, en daarmee een onaantastbare misdaadorganisatie/familie leidt. En dat waren toch echt Herman Hoogendoorn en Frits van Houten, aldus de van Houten/Hoogendoorn dynastie. Ludo is in eerste instantie iemand die goed wil doen, maar door zijn duistere achtergrond in een slecht patroon valt. Veelal ter verdediging van zijn verworven positie in de maatschappij. Hij zette zich juist af tegen dit soort praktijken, keurde het af. Toch heeft hij er wat van meegekregen, zo heeft hij zich kapitaalkrachtig weten te maken. Hij stal het geld van zowel zijn vader als van Frits van Houten, richtte daarmee zijn bedrijvigheid op. Het karakter balanceert op de middellijn tussen goed en kwaad, waarmee hij sinds eind jaren 90 de baas van GTST is. Betekent echter niet dat hij superieur aan alles en iedereen is. Of dat GTST zonder hem niet zou zijn. Dat is puur subjectief, en gaat meer over of een personage je aanspreekt. Objectief bekeken functioneerde GTST prima van seizoen 1 t/m 6. Neemt niet weg dat ook Ludo Sanders zijn plek verdient bij de schurken van weleer.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies. Zijn intenties zijn goed, maar zijn verleden in Italië maakt hem hard. Op de een of andere manier denk ik dat hij wraak wil nemen op het verleden, niet op de mensen die tegenover hem staan. Aan de andere kant zorgt zijn familie (Janine, Nina) ervoor dat hij enigzins week wordt.
Een nieuwe badguy zou de serie, naar mijn mening, de boel omhooghalen. Er is niks mis met Ludo, maar écht slecht wordt-ie niet. Wat de serie nodig heeft is een karakter dat iemand kan doden en toch kan blijven glimlachen en niet wordt gestraft voor zijn daden. Ludo kan niemand doden, dat is iets wat Erik de Vogel zelf heeft aangegeven. Hidde Maas kan zo'n type ala Herman Hogendoorn wel op zich nemen. Desnoods is hij een broer van Herman, haal je daarmee meteen de Hogendoorn-dynastie mee terug. En het brengt Jack in dilemma: hij weet dat zijn oudoom in en in slecht is, maar hij wil hem toch beschermen. Dat geeft weer een mooie verhaallijn. En het werpt een nieuw licht op de Van Houten/Hogendoorn-dynastie.
Please!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:02 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^^ Zou geweldig zijn! Als hij een gelijksoort als Herman zou kunnen worden!Maar GTST zelf denkt er anders over. Zij denken te scoren met dit soort puberverhaallijnen!
Overigens vind ik Ludo Sanders een bijzonder goed personage! Van mij moet hij dus de serie inblijven! Maar een echt slechterik is hij niet! Bedrijfsleven is er niet meer. Dus hoe meer oudere "zakenmannen" hoe beter
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat Ludo bang is dat Isabella dood gaat, omdat hij Amy dan kwijt raakt.
Dat slaat toch helemaal nergens op, natuurlijk raakt hij Amy dan niet kwijt. Die zal dan bij haar vader willen zijn en dan kunnen ze makkelijk een vaderschapstest aanvragen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is maar 1 DNA test nodig, ik snap niet waar Ludo zich eigenlijk druk om maakt...
quote:^^ Zou geweldig zijn! Als hij een gelijksoort als Herman zou kunnen worden!
Ha, mijn idee wordt dus wel leuk gevonden, begrijp ik! Ik ben op dit moment bezig met een mail voor Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk, ik zal dit idee erin verwerken (niet dat ze er wat mee zullen doen, maar goed).quote:Ik roep al jaren om Hidde Maas.
Hoewel ik de serie totaal niet ken, krijg ik toch altijd kippenvel bij dit filmpje. Leek me echt een machtige zomercliff zonder dat er overdreven dingen gebeurden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Het is dan wel van ONM, maar die cliff was ijzersterk, evenals Hidde Maas!
Ja, dit was twee families recht tegenover elkaar. Van Walsum vs. Couwenberg.quote:Hoewel ik de serie totaal niet ken, krijg ik toch altijd kippenvel bij dit filmpje. Leek me echt een machtige zomercliff zonder dat er overdreven dingen gebeurden.
same herequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoewel ik de serie totaal niet ken, krijg ik toch altijd kippenvel bij dit filmpje. Leek me echt een machtige zomercliff zonder dat er overdreven dingen gebeurden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |