Mee eensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:17 schreef minutenman het volgende:
thegreathoo (USA)
Holland is very beatable. I think it will be a good match. Slovakia has better offense than Holland. Van Persie, Sneijder, and Robben do not scare anyone. Go Slovensko!
van de slovaakse fifa-pagina dus.
quote:Voor de rest, niet die losers onderschatten, volgens mij zitten ze allemaal op voetbal!!
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja, 't is te makkelijk eigenlijk: Je neemt een kloon, opent een trollerig topic en komt terug als het fout gaat met NL. En anders niet.
Held op sokken.
Okee, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Topgozert het volgende:
Ik zal dit topic dan ook ophalen die dag nog zodat jullie kunnen zien dat ik gelijk had.
Nu ga je er van uit dat Slowakije beter is dan Italie. OK, die geef ik je en doe ik niet eens moeite voor om te gaan bedenken waarom je daar al fout zit (is namelijk een incident ...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:09 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Zou als we tegen Italië zouden spelen mensen roepen dat we Italië niet moeten onderschatten? Neen. En dat terwijl Slowakije beter is dan Italië. Slowakije heeft een sterkere verdediging, sterker collectief en een effectievere aanval dan Italië. Een counterploeg waar Nederland het klassiek heel moeilijk tegen heeft. Vooral dit elftal met de langzame Bronckhorst en Heitinga.
Ha-haquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:48 schreef Perox het volgende:Voor kaarten natuurlijk, die met die kleurtjes erop.. Oh, en eentje meer scoren dan hunnie! Oh, en opletten dat je elkaar wel netjes feliciteert na een goal, niet zoals Huntelaar en Robben dus.. Droog veld Stroeve bal Dorst Taaie tegenstanders Vogelenpoep op de baan De bel voor de laatste ronde En de pingels, nu alvast een hoek kiezen, anders horen je zometeen hardop denken, Nigel!
Voor de rest, niet die losers onderschatten, volgens mij zitten ze allemaal op voetbal!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:35 schreef betyar het volgende:
Ze moeten oppassen dat van Persie, van der Vaart en Kuyt er niet in staan die lopen alleen maar in de weg in het midden van het veld. Ze vertikken het om een sprint te trekken en Kuyt is gewoon bagger.
Dat dus. Het moet kunnen, zolang ze niet denken dat ze de klus "wel effe klaren".quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef Jane het volgende:
Uiteraard onderschatting.
Verder kreeg ik het idee dat de Slowaken de grootste moeite hadden het de hele wedstrijd vol te houden. Speelden ergens vandaag al de wedstrijd van hun leven, natuurlijk.
Ik hoop dat Nederland het hoofd koel houdt en er desnoods maar net zo'n saaie 'lelijke' wedstrijd van maakt als de eerste 2 wedstrijden.
Zoals ik ook al eerder zei:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Schiphol het volgende:
Begin dit jaar een discussie met een Slowaak gehad. Hij vond/vindt dat Slowakije voornamelijk om Skrtel, Vittek en Hamsik draait. Sindsdien ben ik op ze gaan letten, ook omdat ze als eerste in de Europese WK-kwalificatiepoule eindigde, en ik moet zeggen dat hij er kijk op heeft...
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Topgozert het volgende:
Ik snap de onderschatting van Slowakije echt niet. Ze hebben een ijzersterk collectief gecombineerd met een monsterlijke conditie. Dit team wil presteren, zoveel is duidelijk. Nederland zal zich stuklopen op de verdediging en vervolgens ten prooi vallen aan de dodelijk counters. Ze zullen de ruimtes dichthouden waardoor onze aanvallers niks kunnen uitrichten, vervolgens scoren ze 1 of 2 goals door middel van een snelle counter. Gevaarlijke mannen aan Slowaakse zijde: Robert Vittek, Marek Hamsik en Martin Skrtel.
Sneijder kan (nog) niet imponeren. Heeft Inter bijna persoonlijk aan de triple geholpen. Hoeveel spelers van Slowakije waren afgelopen seizoen net zo bepalend als hij? En als Robben, als Vd Vaart, als van Bommel, als Stekelenburg, etc.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 07:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mee eensVooral sneijder kan niet imponeren... Robben is echter wel degelijk een super speler!
Ik verwacht een zege voor de Slowaken uiteindelijk... 2-0
Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Zoals ik ook al eerder zei:
[..]
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.Slowakije gaat Nederland verslaan, mark my words.
![]()
Reageer eens op "Nederland gaat Slowakije echt niet zoveel kansen geven als Italië dat deed", wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef Topgozert het volgende:
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.
De verdediging van Nederland is zwakker dan die van Italië. Slome Heitinga en Van Bronckhorst zullen maandag door de mand vallen. Het zal een demasqué worden van het NL elftal. Denk maar aan mijn woorden komende maandag.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Reageer eens op "Nederland gaat Slowakije echt niet zoveel kansen geven als Italië dat deed", wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken.
Inderdaad. Met het gemak hoe Kameroen door onze verdediging sneed kreeg je al een voorproefje van wat er komende maandag gebeuren gaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Nystiq het volgende:
Vittek, ons verdediging is erg zwak zoals ik het heb gezien tegen Kameroen
Nee. Italië heeft altijd een sterke verdediging gehad en nu nog steeds, althans qua spelers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef Topgozert het volgende:
[..]
De verdediging van Nederland is zwakker dan die van Italië. Slome Heitinga en Van Bronckhorst zullen maandag door de mand vallen. Het zal een demasqué worden van het NL elftal. Denk maar aan mijn woorden komende maandag.
de verdediging van slowakije is inmiddels meerdere keren besneden, en de enige tegengoal die nederland tot nu heeft geïncasseerd is een penalty; als je dan kijkt naar die blunders die andere landen maken kun je niet zeggen dat de verdediging van nederland erg zwak is. tot nu heeft nederland ook beter gepresteerd dan slowakije, dus ik ga toch voor nederland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:43 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Inderdaad. Met het gemak hoe Kameroen door onze verdediging sneed kreeg je al een voorproefje van wat er komende maandag gebeuren gaat.
Ik wou net zeggen, laat die stumper toch.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Halve_Maen het volgende:
zucht laat die vervelende troll toch...
NL moet oppassen dat we geen rare gele/rode kaarten en/of blessures oplopen tegen die houthakkers.
Moet je een abbo nemen, dan kan dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, laat die stumper toch.
Als hij denkt dat Nederland van de mat gespeeld gaat worden door het oppermachtige Slowakije, so be it.
Ik mis in dit soort discussies een optie om een FOK! User te ignoren.
Voor de spelers was die klap natuurlijk het hardst, ik denk niet dat ze zich nog een keer zo zullen laten inpakken. Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Ik heb begrepen (NOS Sportzomer) dat er nogal een slechte scheids is toegewezen die heel veel kaarten trekt, dat is slecht nieuws voor Nederland met al die goede spelers die op scherp staan.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:27 schreef Equites het volgende:
Ik verwacht helemaal niks van NL. Die klap met Rusland wil ik niet nog een keer ervaren.
Is dat mógelijk!?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:58 schreef minutenman het volgende:
[..]
de verdediging van slowakije is inmiddels meerdere keren besneden
Ik ben 2 keer besnedenquote:
Een Ivanovje?quote:Op zondag 27 juni 2010 03:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor de spelers was die klap natuurlijk het hardst, ik denk niet dat ze zich nog een keer zo zullen laten inpakken. Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Ik heb begrepen (NOS Sportzomer) dat er nogal een slechte scheids is toegewezen die heel veel kaarten trekt, dat is slecht nieuws voor Nederland met al die goede spelers die op scherp staan.
Nee, elke mongool kan zien dat ie als een makreel daar stond te ploeterenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die Stoch ontzettend slecht vond tegen Italie...
Ach doe normaal, we winnen gewoon eenvoudig morgen. Die Slowaken kunnen er toch helemaal niks van. 't Is gewoon een beetje interessant doenerij om te zeggen dat we gaan verliezen, maar als Nederland tien keer tegen Slowakije speelt winnen we er 9.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:19 schreef Flammie het volgende:
Nederland kan nog wel eens van een koude kermis thuiskomen morgen.... Sowieso... er is nu druk en de slowaken hebben die druk niet... die gaan gewoon lekker ballen en zien wel hoe het gaat lopen...
Ik denk dat Nederland met 1-3 naar huis mag vliegen na morgen....
En als Nederland al wint dan gaan ze veel spelers missen tegen brazilie en zullen we het moeten doen met Braafheid, Schaars, Babel etc...
Helaas maar goed
Morgen lach ik je uit rondom deze tijdquote:Op zondag 27 juni 2010 19:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Ach doe normaal, we winnen gewoon eenvoudig morgen. Die Slowaken kunnen er toch helemaal niks van. 't Is gewoon een beetje interessant doenerij om te zeggen dat we gaan verliezen, maar als Nederland tien keer tegen Slowakije speelt winnen we er 9.
Ik ga voor 3-0
Zou je dan eindelijk een keer gelijk krijgen met je pessimistische bullshitquote:Op zondag 27 juni 2010 19:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Morgen lach ik je uit rondom deze tijd
Daarom maakte je ook al die topics aan waarin je ons vertelde dat Nederland geen schijn van kans zou hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:26 schreef Flammie het volgende:
Ik heb de hele tijd al gelijk... ik wist al van te voren dat Nld met 2-0 van dnm zou winnen, 1-0 van jap en 2-1 vs cameroon.... ik ga morgen ook gewoon weer gelijk krijgen
ik dacht al, waar bleef jequote:Op zondag 27 juni 2010 19:26 schreef Flammie het volgende:
Ik heb de hele tijd al gelijk... ik wist al van te voren dat Nld met 2-0 van dnm zou winnen, 1-0 van jap en 2-1 vs cameroon.... ik ga morgen ook gewoon weer gelijk krijgen
quote:
Terwijl italie gewoon al jaren meer prijzen pakt en al jaren meer succesvol is dan Nederland.. Trieste gedachte inderdaad.. onze spelers mogen nog niet in de schaduw lopen van de spelers die bij italie rondlopen... Ze hadden gewoon hun dagen niet maar normaliter walsen ze zo over NLD heenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:56 schreef minutenman het volgende:
hopelijk gaat slowakije na hun overwinning op italië gewoon denken dat ze alles aan kunnen (als ik hun interviews mag geloven waren ze onder de indruk dat italië een grote kanshebber was dit jaar) en ook gewoon volop gaan aanvallen; ze vergelijken italië met nederland.easy
ik hoopte al dat je haptequote:Op zondag 27 juni 2010 19:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Terwijl italie gewoon al jaren meer prijzen pakt en al jaren meer succesvol is dan Nederland.. Trieste gedachte inderdaad.. onze spelers mogen nog niet in de schaduw lopen van de spelers die bij italie rondlopen... Ze hadden gewoon hun dagen niet maar normaliter walsen ze zo over NLD heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg mensen *kuch trolls kuch* zouden maar al te graag beweren dat nieuw zeeland beter is dan nederland qua voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef kalinhos het volgende:
Oppassen voor een team wat nog niet eens kon winnen van Nieuw-Zeeland
Ieder team uit de Hoofdklasse hier maakt Nieuw Zeeland af.
Ze zijn ook beter.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef minutenman het volgende:
[..]
genoeg mensen *kuch trolls kuch* zouden maar al te graag beweren dat nieuw zeeland beter is dan nederland qua voetbal.
wilde ik ook net zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef popolon het volgende:
Voor de arbitrage, daar moeten we bang voor zijn. Voor de rest niks eigenlijk.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef popolon het volgende:
Voor de arbitrage, daar moeten we bang voor zijn. Voor de rest niks eigenlijk.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onderschatting...
Hoewel Italie dan wel niet goed voetbalde, voetbalde Slowakije gewoon erg goed. En ze zijn niet voor niets zover gekomen. We zitten nu in een fase in het toernooi waar een bal, een goal, een actie genoeg kan zijn. Nederland kan zijn dag niet hebben, Slowakije kan geluk hebben ; of zeer goed presteren...alles is mogelijk. Maar als de spelers net als de meesten hier de Slowaken gaan onderschatten dan is de halve wedstrijd al gespeeld. Nederland staat wel onder druk nu ; waar Slowakije gewoon rustig kan gaan voetballen om te zien waar het schip eindigt. Slowakije doet t gewoon goed voor een debutant, dat kan niemand ontkennen, ongeacht de tegenstanders die ze hebben getrotseerd.Ik geloof ook niet dat er ook maar iemand is die ze onderschat, maar je moet ook Nederland niet onderschatten. Op iedere positie in het veld, en op de bank, heeft Nederland een betere speler. Nederland is ook een beter team. Kan er nog niet helemaal uit zijn gekomen op dit WK, maar 2 jaar terug heeft aangetoond dat het er wel ín zit. 2 jaar terug heeft ook aangetoond dat onderschatting dodelijk kan zijn. Daarom denk ik, juist omdat dit dezelfde groep spelers is, dat ze dit niet nog een keer laten gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gasten zouden best kunnen voetballen, want ze zitten bij de laatste 16. Maar het is wel een van de zwakste landen van die 16.
En over je spoiler. Er waren geloofk maar weinig mensen 2 jaar terug die het onterecht vonden dat Rusland door ging die dag hoor. Ze waren beter.
Zo goed zijn ze daarna ook nóóóit meer geworden, maar dat is een ander verhaal
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
nou de arbritage lijkt me wel iets om voor op te passenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef sjeppert het volgende:
nergens voor
eerste helft voorkomen met 2-0 en er is niks aan de hand
Als dat gebeurt lig ik weken in een depressie...quote:Op zondag 27 juni 2010 03:27 schreef Equites het volgende:
Ik verwacht helemaal niks van NL. Die klap met Rusland wil ik niet nog een keer ervaren.
Ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als dat gebeurt lig ik weken in een depressie...
We zullen zien! Ik hoop dat ik ongelijk krijgquote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er ook maar iemand is die ze onderschat, maar je moet ook Nederland niet onderschatten. Op iedere positie in het veld, en op de bank, heeft Nederland een betere speler. Nederland is ook een beter team. Kan er nog niet helemaal uit zijn gekomen op dit WK, maar 2 jaar terug heeft aangetoond dat het er wel ín zit. 2 jaar terug heeft ook aangetoond dat onderschatting dodelijk kan zijn. Daarom denk ik, juist omdat dit dezelfde groep spelers is, dat ze dit niet nog een keer laten gebeuren.
Die gasten zouden best kunnen voetballen, want ze zitten bij de laatste 16. Maar het is wel een van de zwakste landen van die 16.
En over je spoiler. Er waren geloofk maar weinig mensen 2 jaar terug die het onterecht vonden dat Rusland door ging die dag hoor. Ze waren beter.
Zo goed zijn ze daarna ook nóóóit meer geworden, maar dat is een ander verhaal![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onderschatting...
Hoewel Italie dan wel niet goed voetbalde, voetbalde Slowakije gewoon erg goed. En ze zijn niet voor niets zover gekomen. We zitten nu in een fase in het toernooi waar een bal, een goal, een actie genoeg kan zijn. Nederland kan zijn dag niet hebben, Slowakije kan geluk hebben ; of zeer goed presteren...alles is mogelijk. Maar als de spelers net als de meesten hier de Slowaken gaan onderschatten dan is de halve wedstrijd al gespeeld. Nederland staat wel onder druk nu ; waar Slowakije gewoon rustig kan gaan voetballen om te zien waar het schip eindigt. Slowakije doet t gewoon goed voor een debutant, dat kan niemand ontkennen, ongeacht de tegenstanders die ze hebben getrotseerd.Ach, als je alles hier zo leest is overschatting wellicht een groter gevaar. De Slowaken is een moetje, ze voetbalden niet 'erg goed' tegen Italië, Italië speelde (alle wedstrijden zelfs) uitzonderlijk slecht. Het kan altijd gebeuren dat Nederland een kutdag heeft en Slowakije een goede dag, maar wat Slowakije liet zien tegen Italië was al boven haar normale kunnen en nog steeds veel slechter dan Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De angst zit er enkel in vanwege 2 jaar terug, maar zo gewiekst als Rusland is Slowakije niet, Nederland is nu ook volwassener en bovendien fitter.
Voetbal blijft een spel, maar Slowakije omhoog praten is echt te veel eer.
Waarbij ik wil toevoegen dat de arbitrage idd een risico is, maar dat ik verwacht dat Nederland daar nu slimmer mee omgaat en bovendien misschien wel gebruik van gaat maken (door overtredingen uit te lokken).Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
quote:
Kut dat Van der Vaart niet mee kan doen. Een aderlating voor Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Nobu het volgende:
Van der Vaart kan in ieder geval niet met zijn handje aan de bal zitten.
Is nog helemaal niet zeker, maar het zou wel goed uitkomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kut dat Van der Vaart niet mee kan doen. Een aderlating voor Nederland.![]()
Ah, het ligt aan Van der Vaart dat Sneijder kut speelt. Ach ja, als het erop aankomt, zie je die Sneijder niet.... Ja, klagen bij de scheids.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Is nog helemaal niet zeker, maar het zou wel goed uitkomen.
Kan hij Sneijder niet voor de voeten lopen.
Hij doet het best aardig hoor, met een assist en een goal volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ach ja, als het erop aankomt, zie je die Sneijder niet.... Ja, klagen bij de scheids.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |