Zoals ik ook al eerder zei:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Schiphol het volgende:
Begin dit jaar een discussie met een Slowaak gehad. Hij vond/vindt dat Slowakije voornamelijk om Skrtel, Vittek en Hamsik draait. Sindsdien ben ik op ze gaan letten, ook omdat ze als eerste in de Europese WK-kwalificatiepoule eindigde, en ik moet zeggen dat hij er kijk op heeft...
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Topgozert het volgende:
Ik snap de onderschatting van Slowakije echt niet. Ze hebben een ijzersterk collectief gecombineerd met een monsterlijke conditie. Dit team wil presteren, zoveel is duidelijk. Nederland zal zich stuklopen op de verdediging en vervolgens ten prooi vallen aan de dodelijk counters. Ze zullen de ruimtes dichthouden waardoor onze aanvallers niks kunnen uitrichten, vervolgens scoren ze 1 of 2 goals door middel van een snelle counter. Gevaarlijke mannen aan Slowaakse zijde: Robert Vittek, Marek Hamsik en Martin Skrtel.
Sneijder kan (nog) niet imponeren. Heeft Inter bijna persoonlijk aan de triple geholpen. Hoeveel spelers van Slowakije waren afgelopen seizoen net zo bepalend als hij? En als Robben, als Vd Vaart, als van Bommel, als Stekelenburg, etc.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 07:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mee eensVooral sneijder kan niet imponeren... Robben is echter wel degelijk een super speler!
Ik verwacht een zege voor de Slowaken uiteindelijk... 2-0
Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Zoals ik ook al eerder zei:
[..]
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.Slowakije gaat Nederland verslaan, mark my words.
![]()
Reageer eens op "Nederland gaat Slowakije echt niet zoveel kansen geven als Italië dat deed", wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef Topgozert het volgende:
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.
De verdediging van Nederland is zwakker dan die van Italië. Slome Heitinga en Van Bronckhorst zullen maandag door de mand vallen. Het zal een demasqué worden van het NL elftal. Denk maar aan mijn woorden komende maandag.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Reageer eens op "Nederland gaat Slowakije echt niet zoveel kansen geven als Italië dat deed", wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken.
Inderdaad. Met het gemak hoe Kameroen door onze verdediging sneed kreeg je al een voorproefje van wat er komende maandag gebeuren gaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Nystiq het volgende:
Vittek, ons verdediging is erg zwak zoals ik het heb gezien tegen Kameroen
Nee. Italië heeft altijd een sterke verdediging gehad en nu nog steeds, althans qua spelers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef Topgozert het volgende:
[..]
De verdediging van Nederland is zwakker dan die van Italië. Slome Heitinga en Van Bronckhorst zullen maandag door de mand vallen. Het zal een demasqué worden van het NL elftal. Denk maar aan mijn woorden komende maandag.
de verdediging van slowakije is inmiddels meerdere keren besneden, en de enige tegengoal die nederland tot nu heeft geïncasseerd is een penalty; als je dan kijkt naar die blunders die andere landen maken kun je niet zeggen dat de verdediging van nederland erg zwak is. tot nu heeft nederland ook beter gepresteerd dan slowakije, dus ik ga toch voor nederland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:43 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Inderdaad. Met het gemak hoe Kameroen door onze verdediging sneed kreeg je al een voorproefje van wat er komende maandag gebeuren gaat.
Ik wou net zeggen, laat die stumper toch.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Halve_Maen het volgende:
zucht laat die vervelende troll toch...
NL moet oppassen dat we geen rare gele/rode kaarten en/of blessures oplopen tegen die houthakkers.
Moet je een abbo nemen, dan kan dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, laat die stumper toch.
Als hij denkt dat Nederland van de mat gespeeld gaat worden door het oppermachtige Slowakije, so be it.
Ik mis in dit soort discussies een optie om een FOK! User te ignoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |