abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83320422
Iemand die laatste 15 min gezien van Italie - Slowakije ? Toen zag je pas hoe zwak slowakije onder druk is. Nederland gaat deze kansen echt niet missen zoals Italie deed. En we hebben Robben als redder in nood
pi_83320607
Er is geen Nederlandse coach bij de tegenstander en Nederland wordt niet als torenhoog favoriet gezien omdat ze niet van (alleen op papier) absolute toplanden wonnen, zoals in de poule van EK 08.
Denk zelf dat het een nipte winst voor Nederland zal worden, net zoals de wedstrijden in de poulefase.
Neil LOVES Carrots!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:52:55 #128
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83320677
Het wordt echt een drama voor slowakije. 3 keer persie en 3 keer robben.
pi_83323194
Het voornaamste gevaar is dat we Robben te lang moeten opstellen. Hopelijk een doelpunt in de eerste helft voor Oranje zodat we niet teveel moeten forceren

Robben's hele wedstrijd en de grote finale is de kwartfinale tegen Brazilië
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:59:05 #130
291997 Schiphol
Gaarne profiel verwijderen
pi_83324316
Begin dit jaar een discussie met een Slowaak gehad. Hij vond/vindt dat Slowakije voornamelijk om Skrtel, Vittek en Hamsik draait. Sindsdien ben ik op ze gaan letten, ook omdat ze als eerste in de Europese WK-kwalificatiepoule eindigde, en ik moet zeggen dat hij er kijk op heeft ...

Maar om eerlijk te zijn moet Nederland zichzelf zijn en realistisch voetbal spelen. Als ze als team spelen dan moeten ze de bovengenoemde spelers plus de rest aankunnen. Dus geen arrogantie, overschatting en wat voor lulkoek ook. Graag de wedstrijd serieus benaderen.
Gaarne profiel verwijderen
pi_83331058
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Schiphol het volgende:
Begin dit jaar een discussie met een Slowaak gehad. Hij vond/vindt dat Slowakije voornamelijk om Skrtel, Vittek en Hamsik draait. Sindsdien ben ik op ze gaan letten, ook omdat ze als eerste in de Europese WK-kwalificatiepoule eindigde, en ik moet zeggen dat hij er kijk op heeft ...
Zoals ik ook al eerder zei:
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Topgozert het volgende:
Ik snap de onderschatting van Slowakije echt niet. Ze hebben een ijzersterk collectief gecombineerd met een monsterlijke conditie. Dit team wil presteren, zoveel is duidelijk. Nederland zal zich stuklopen op de verdediging en vervolgens ten prooi vallen aan de dodelijk counters. Ze zullen de ruimtes dichthouden waardoor onze aanvallers niks kunnen uitrichten, vervolgens scoren ze 1 of 2 goals door middel van een snelle counter. Gevaarlijke mannen aan Slowaakse zijde: Robert Vittek, Marek Hamsik en Martin Skrtel.
Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden. Slowakije gaat Nederland verslaan, mark my words.
pi_83331860
Ze jatten je shampoo!!

Ze douchen de boilert leeg
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_83332404
vittek, hamsik en skrtel gaan wat spelers met namen die thuishoren in een brochure van IKEA nederland verslaan? nederland wint dit gewoon om de strijd aan te gaan met brazilië.
pi_83332871
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 07:45 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mee eens Vooral sneijder kan niet imponeren... Robben is echter wel degelijk een super speler!

Ik verwacht een zege voor de Slowaken uiteindelijk... 2-0
Sneijder kan (nog) niet imponeren. Heeft Inter bijna persoonlijk aan de triple geholpen. Hoeveel spelers van Slowakije waren afgelopen seizoen net zo bepalend als hij? En als Robben, als Vd Vaart, als van Bommel, als Stekelenburg, etc.

Nederland heeft op íedere positie een betere speler rondlopen dan Slowakije. Het enige wat ozu kunnen gebeuren is net als 2 jaar geleden, dat die gasten ineens allemaal 8 niveaus boven hun eigen kunnen uitstijgen en de wedstrijd van hun leven spelen. Maar ik heb het idee dat ze dat al deden tegen Italië, en dat ze toen ook nog geluk hebben gehad dat Italie niet 4 minuten eerder begon met aanvallen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83333000
Hun keeper is ook één drama trouewns. Die 3-2 van Italië, leuke stift allemaal, maar elke normale keeper had die bal gehad hoor. Tis nou niet dat het een stiffie á la Bergkamp was die er précies inpaste ofzo,
Die gasten kunnen niet al te veel. Nederlands' centrum is geen partij voor een Vittek (knap hoor, een goal tegen Nieuwzeeland en 2 tegen een dramatisch italie) en Vd Wiel eet Stoch gewoon op.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83333515
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef Topgozert het volgende:

[..]

Zoals ik ook al eerder zei:
[..]

Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden. Slowakije gaat Nederland verslaan, mark my words.
Zeg dan gewoon niks.
pi_83334177
Skrtel is een verdediger, hoef je niet bang voor te zijn. Vitek is gewoon een degelijke spits, omdat ie der een paar heb gescoord is het ineens een moordenaar? Hamsik is zeker een begaafde speler, maar met Bommel en De Jong zal hij 't moeilijk zat krijgen. Komop mensen, we moeten ze natuurlijk niet onderschatten, maar wat doen we ingodsnaam op een WK als we niet van Slowakije winnen?
pi_83334289
Als we verliezen kunnen we het Nederlandse voetbal beter opdoeken.
pi_83334308
Ik kijk nu WK Journaal, Nederland staat op 4e plek in de bet-dingen om nu het WK te winnen. 1 euro krijg je 6,50 voor terug.
Slowakije staat 16e, 1-200 euro.

Maar ze zullen allicht van Nederland winnen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:08:13 #140
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_83337150
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef Topgozert het volgende:

Maar goed, hier denken ze dat wij wel weer even kampioen worden.
Reageer eens op "Nederland gaat Slowakije echt niet zoveel kansen geven als Italië dat deed", wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:09:07 #141
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83337178
Vittek, ons verdediging is erg zwak zoals ik het heb gezien tegen Kameroen
pi_83338382
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Reageer eens op "Nederland gaat Slowakije echt niet zoveel kansen geven als Italië dat deed", wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken.
De verdediging van Nederland is zwakker dan die van Italië. Slome Heitinga en Van Bronckhorst zullen maandag door de mand vallen. Het zal een demasqué worden van het NL elftal. Denk maar aan mijn woorden komende maandag.
pi_83338439
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Nystiq het volgende:
Vittek, ons verdediging is erg zwak zoals ik het heb gezien tegen Kameroen
Inderdaad. Met het gemak hoe Kameroen door onze verdediging sneed kreeg je al een voorproefje van wat er komende maandag gebeuren gaat.
pi_83338521
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef Topgozert het volgende:

[..]

De verdediging van Nederland is zwakker dan die van Italië. Slome Heitinga en Van Bronckhorst zullen maandag door de mand vallen. Het zal een demasqué worden van het NL elftal. Denk maar aan mijn woorden komende maandag.
Nee. Italië heeft altijd een sterke verdediging gehad en nu nog steeds, althans qua spelers.
Alleen wat ze tegen Slowakije deden was erg zwak. Nederlandse verdediging is op dit moment gewoon beter.
  zondag 27 juni 2010 @ 00:58:50 #145
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_83345895
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:43 schreef Topgozert het volgende:

[..]

Inderdaad. Met het gemak hoe Kameroen door onze verdediging sneed kreeg je al een voorproefje van wat er komende maandag gebeuren gaat.
de verdediging van slowakije is inmiddels meerdere keren besneden, en de enige tegengoal die nederland tot nu heeft geïncasseerd is een penalty; als je dan kijkt naar die blunders die andere landen maken kun je niet zeggen dat de verdediging van nederland erg zwak is. tot nu heeft nederland ook beter gepresteerd dan slowakije, dus ik ga toch voor nederland.

ga jij ook weer een nieuw troll-account maken nadat slowakije uitgeschakeld is?
pi_83346861
zucht laat die vervelende troll toch...

NL moet oppassen dat we geen rare gele/rode kaarten en/of blessures oplopen tegen die houthakkers.
  zondag 27 juni 2010 @ 01:45:02 #147
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83347040
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef Halve_Maen het volgende:
zucht laat die vervelende troll toch...

NL moet oppassen dat we geen rare gele/rode kaarten en/of blessures oplopen tegen die houthakkers.
Ik wou net zeggen, laat die stumper toch.

Als hij denkt dat Nederland van de mat gespeeld gaat worden door het oppermachtige Slowakije, so be it.

Ik mis in dit soort discussies een optie om een FOK! User te ignoren.
pi_83347766
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:45 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, laat die stumper toch.

Als hij denkt dat Nederland van de mat gespeeld gaat worden door het oppermachtige Slowakije, so be it.

Ik mis in dit soort discussies een optie om een FOK! User te ignoren.
Moet je een abbo nemen, dan kan dat.
pi_83348231
Geen kaarten pakken, tegen Brazilië is de beste formatie nodig.
  zondag 27 juni 2010 @ 03:27:28 #150
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_83348244
Ik verwacht helemaal niks van NL. Die klap met Rusland wil ik niet nog een keer ervaren.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')