abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 21:14:31 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83373395
Stoch
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 27 juni 2010 @ 21:17:11 #177
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_83373529
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef kalinhos het volgende:
Oppassen voor een team wat nog niet eens kon winnen van Nieuw-Zeeland

Ieder team uit de Hoofdklasse hier maakt Nieuw Zeeland af.
genoeg mensen *kuch trolls kuch* zouden maar al te graag beweren dat nieuw zeeland beter is dan nederland qua voetbal.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:18:14 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83373589
Voor de arbitrage, daar moeten we bang voor zijn. Voor de rest niks eigenlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_83373969
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef minutenman het volgende:

[..]

genoeg mensen *kuch trolls kuch* zouden maar al te graag beweren dat nieuw zeeland beter is dan nederland qua voetbal.
Ze zijn ook beter.
pi_83374030
Op hun portemonnee
pi_83374251
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef popolon het volgende:
wilde ik ook net zeggen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 27 juni 2010 @ 21:30:36 #182
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_83374284
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef popolon het volgende:
pi_83374538
nergens voor
eerste helft voorkomen met 2-0 en er is niks aan de hand
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_83375294
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onderschatting...

Hoewel Italie dan wel niet goed voetbalde, voetbalde Slowakije gewoon erg goed. En ze zijn niet voor niets zover gekomen. We zitten nu in een fase in het toernooi waar een bal, een goal, een actie genoeg kan zijn. Nederland kan zijn dag niet hebben, Slowakije kan geluk hebben ; of zeer goed presteren...alles is mogelijk. Maar als de spelers net als de meesten hier de Slowaken gaan onderschatten dan is de halve wedstrijd al gespeeld. Nederland staat wel onder druk nu ; waar Slowakije gewoon rustig kan gaan voetballen om te zien waar het schip eindigt. Slowakije doet t gewoon goed voor een debutant, dat kan niemand ontkennen, ongeacht de tegenstanders die ze hebben getrotseerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof ook niet dat er ook maar iemand is die ze onderschat, maar je moet ook Nederland niet onderschatten. Op iedere positie in het veld, en op de bank, heeft Nederland een betere speler. Nederland is ook een beter team. Kan er nog niet helemaal uit zijn gekomen op dit WK, maar 2 jaar terug heeft aangetoond dat het er wel ín zit. 2 jaar terug heeft ook aangetoond dat onderschatting dodelijk kan zijn. Daarom denk ik, juist omdat dit dezelfde groep spelers is, dat ze dit niet nog een keer laten gebeuren.

Die gasten zouden best kunnen voetballen, want ze zitten bij de laatste 16. Maar het is wel een van de zwakste landen van die 16.

En over je spoiler. Er waren geloofk maar weinig mensen 2 jaar terug die het onterecht vonden dat Rusland door ging die dag hoor. Ze waren beter.
Zo goed zijn ze daarna ook nóóóit meer geworden, maar dat is een ander verhaal
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 27 juni 2010 @ 22:11:49 #185
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83376511
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef sjeppert het volgende:
nergens voor
eerste helft voorkomen met 2-0 en er is niks aan de hand
nou de arbritage lijkt me wel iets om voor op te passen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_83376738
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:27 schreef Equites het volgende:
Ik verwacht helemaal niks van NL. Die klap met Rusland wil ik niet nog een keer ervaren.
Als dat gebeurt lig ik weken in een depressie...
pi_83376752
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Als dat gebeurt lig ik weken in een depressie...
Ik ook.
Noot noot.
pi_83381077
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat er ook maar iemand is die ze onderschat, maar je moet ook Nederland niet onderschatten. Op iedere positie in het veld, en op de bank, heeft Nederland een betere speler. Nederland is ook een beter team. Kan er nog niet helemaal uit zijn gekomen op dit WK, maar 2 jaar terug heeft aangetoond dat het er wel ín zit. 2 jaar terug heeft ook aangetoond dat onderschatting dodelijk kan zijn. Daarom denk ik, juist omdat dit dezelfde groep spelers is, dat ze dit niet nog een keer laten gebeuren.

Die gasten zouden best kunnen voetballen, want ze zitten bij de laatste 16. Maar het is wel een van de zwakste landen van die 16.

En over je spoiler. Er waren geloofk maar weinig mensen 2 jaar terug die het onterecht vonden dat Rusland door ging die dag hoor. Ze waren beter.
Zo goed zijn ze daarna ook nóóóit meer geworden, maar dat is een ander verhaal
We zullen zien! Ik hoop dat ik ongelijk krijg
  zondag 27 juni 2010 @ 23:50:25 #189
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83381245
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onderschatting...

Hoewel Italie dan wel niet goed voetbalde, voetbalde Slowakije gewoon erg goed. En ze zijn niet voor niets zover gekomen. We zitten nu in een fase in het toernooi waar een bal, een goal, een actie genoeg kan zijn. Nederland kan zijn dag niet hebben, Slowakije kan geluk hebben ; of zeer goed presteren...alles is mogelijk. Maar als de spelers net als de meesten hier de Slowaken gaan onderschatten dan is de halve wedstrijd al gespeeld. Nederland staat wel onder druk nu ; waar Slowakije gewoon rustig kan gaan voetballen om te zien waar het schip eindigt. Slowakije doet t gewoon goed voor een debutant, dat kan niemand ontkennen, ongeacht de tegenstanders die ze hebben getrotseerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, als je alles hier zo leest is overschatting wellicht een groter gevaar. De Slowaken is een moetje, ze voetbalden niet 'erg goed' tegen Italië, Italië speelde (alle wedstrijden zelfs) uitzonderlijk slecht. Het kan altijd gebeuren dat Nederland een kutdag heeft en Slowakije een goede dag, maar wat Slowakije liet zien tegen Italië was al boven haar normale kunnen en nog steeds veel slechter dan Nederland.
De angst zit er enkel in vanwege 2 jaar terug, maar zo gewiekst als Rusland is Slowakije niet, Nederland is nu ook volwassener en bovendien fitter.

Voetbal blijft een spel, maar Slowakije omhoog praten is echt te veel eer.

Waarbij ik wil toevoegen dat de arbitrage idd een risico is, maar dat ik verwacht dat Nederland daar nu slimmer mee omgaat en bovendien misschien wel gebruik van gaat maken (door overtredingen uit te lokken).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_83382599
Voor een nederlaag....
pi_83382718
kingmob, onzin. Nederland heeft tot nu toe verre van overtuigd gespeeld.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83382724
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Mr.Chandon het volgende:
Voor een nederlaag....
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  maandag 28 juni 2010 @ 00:28:22 #193
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83382806
Van der Vaart kan in ieder geval niet met zijn handje aan de bal zitten.
pi_83383194
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Nobu het volgende:
Van der Vaart kan in ieder geval niet met zijn handje aan de bal zitten.
Kut dat Van der Vaart niet mee kan doen. Een aderlating voor Nederland.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:47:38 #195
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83383545
Dat Nederland zich maar niet blameert morgen.
Life is what you make it.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:47:49 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_83383555
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Kut dat Van der Vaart niet mee kan doen. Een aderlating voor Nederland.
Is nog helemaal niet zeker, maar het zou wel goed uitkomen.
Kan hij Sneijder niet voor de voeten lopen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83383605
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef APK het volgende:

[..]

Is nog helemaal niet zeker, maar het zou wel goed uitkomen.
Kan hij Sneijder niet voor de voeten lopen.
Ah, het ligt aan Van der Vaart dat Sneijder kut speelt. Ach ja, als het erop aankomt, zie je die Sneijder niet.... Ja, klagen bij de scheids.
pi_83383724
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef Compatibel het volgende:
Hiervoor:

[ afbeelding ]
Mwa, 0 kaarten in zijn 2e WK wedstrijd.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:53:25 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_83383729
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

Ach ja, als het erop aankomt, zie je die Sneijder niet.... Ja, klagen bij de scheids.
Hij doet het best aardig hoor, met een assist en een goal volgens mij.
Kan alleen nog iets beter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83384127
Alberto Undiano Mallenco is de scheids. Iemand enig idee of hij redelijk is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')