abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:06:18 #76
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83255486
Wat voor kwartels heb je trouwens?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_83255523
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef opastokvis het volgende:
Wat voor kwartels heb je trouwens?
chinese dwergkwartels
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:07:30 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_83255541
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
Het is de schuld van een klein kind dat zo'n barbaars pauperbeest zich niet in kan houden?
Het recht van de sterkste hè. Don't fuck with that.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:09:20 #79
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83255608
roedelgedrag.
heb je met kwartels ook trouwens
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_83255648
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef opastokvis het volgende:
roedelgedrag.
hopelijk niet dat ze mij zo opeten als ik voer moet brengen dan
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_83255723
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef opastokvis het volgende:
roedelgedrag.
Ik zie de krantenkoppen al voor me
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:13:10 #82
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83255739
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Het is de schuld van een klein kind dat zo'n barbaars pauperbeest zich niet in kan houden?
T kind is 8 volgens TS, dus ja, eigen schuld dikke bult. Is het niet het kind zelf, dan hebben de ouders een énorme steek laten vallen.... Sorry hoor, maar een hond handelt slechts vanuit zijn instinct. Een kind (ook die van 8 ja) kunnen nadenken...
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:13:15 #83
285558 EchteZwareVanNelle
Roken is schadelijk
pi_83255744
Gewoon dat beest een paar flinke trappen tegen z'n kop, helpt vaak wel. Je hebt trouwens geluk gehad dat die hond het kind niet vast had, dan had je het kind niet losgekregen zonder bijl.
Heeft mijn vader ook gehad, alleen dan met een andere kleine hond, grote kuthond had het kleine hondje gewoon doodgebeten. Zelfs na een paar flinke trappen met werkschoenen aan liet hij nog niet los. Toen is zijn bek maar opengetrokken. Ze willen je op het politiebureau geen eens aangifte laten doen.
Ebony Day O+
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:14:33 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_83255782
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:55 schreef Broder het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoe ze lekker met haar armpje tegen haar geile tietje aan gaatr
pi_83255871
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:39 schreef WhiteTiger1 het volgende:
De hond is 8 jaar en een border collie het kind wou spelen met de hond.
De hond wil alleen maar naar de kwartels kijken (ik heb een voilere) en snapt naar het kind

ff sorry voor mn spelfouten maar haastig geschreven is net gebeurt
iemand een tipje
Klacht hond bijt bijna een meisje door kwartels ben einde raad
PS is niet MIJN DOCHTER
ben geen moeder
bijna gebeten.

move along people nothing to see here
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]
pi_83255917
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Lekker hoe ze lekker met haar armpje tegen haar geile tietje aan gaatr
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:28:33 #87
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_83256393
Maar die hond beet dus een bijna kind, zie ik in de TT. Wat was dat dan, een foetus?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:42:20 #88
306344 Wruijff
Then who was phone?
pi_83256933
Terechte hond, vervelende kinderen ook altijd.
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:04:32 #89
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_83257795
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef Djeez het volgende:
De hond een snoeiharde trap in zijn ballen geven, met puntlaarzen en al. Laat het beest maar janken. Als je ervan af wilt, werkt een lap vlees met rattengif ook altijd goed. Veel sterkte TS, honden zijn echt rotbeesten!

Dom figuur. Je zal niet de eerste zijn die ik een stomp geef omdat ze ongevraagd aan een van de honden zitten. En die ouders van dat kind zijn natuurlijk van die softe beatniks die hun kinderen niet hebben geleerd om zomaar aan honden te zitten.
Als je gebeten word door een hond dan is het 99% eigen schuld dikke bult.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:05:50 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83272815
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
heel veel raar genoeg wastoen meestal dol op kinderen
Ja maar het gaat niet om het kind! De hond was bezig met die vogels en vond de interruptie van het kind een bedreiging.

Dat de hond normaliter goed met kinderen kan omgaan staat hier buiten, hij zal ook weer als vanouds met kinderen omgaan, zelfs met dit kind.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_83273600
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:39 schreef WhiteTiger1 het volgende:
De hond is 8 jaar en een border collie het kind wou spelen met de hond.
De hond wil alleen maar naar de kwartels kijken (ik heb een voilere) en snapt naar het kind

ff sorry voor mn spelfouten maar haastig geschreven is net gebeurt
iemand een tipje
Klacht hond bijt bijna een meisje door kwartels ben einde raad
PS is niet MIJN DOCHTER
ben geen moeder
De hond is dus geen kinderen gewend?
Wat wordt er gedaan met de hond, het is een border, dus die hebben veel nodig, kan deze ook zijn ei kwijt, lekker drijven enzo op een positieve manier(dus niet zelf verzonnen, maar onder commando)?

Je kan verschillende dingen doen, maar 1 van de eerste en belangerijkste is zorgen dat je dit soort situatie's vermijd, houdt de hond aan de lijn als er een kind in huis is, of als het kind er is zeg het dan van de hond af te blijven(en zorg dat dat ook gebeurd, hond op plaats bv!).

Wil je graag dat ze met elkaar leren opschieten geef dan het kind een hondenkoekje bij binnenkomst, blijf ernaast staan, laat het kind de hond op zit of beter nog op af zetten en dan koekje geven.
Blijf er echt bij en laat ze samen spelen, geen trekspelletjes, geen stoeipartijtjes, maar bv een balletje gooien en ophalen, allemaal netjes, met zit en los en presies zoals het hoort.
Neem het kind mee op een wandeling en laat ook buiten weer positieve spelletjes doen, luister spelletjes, onder directe begeleiding zodat je commando's kan bevestigen.

Dingen die je NIET moet doen:
*NIET alleen laten met elkaar
*NIET samen zetten voor de kwartelkooi waarbij de hond dolgraag eens die kwartels zou willen jagen, dat roept al extra felheid op.
*GEEN wilde spelletjes, geen trekspelletjes, geen stoeipartijen.
*NIET zonder dat je er echt bewust bij bent met elkaar laten omgaan, hond op plaats of aan de lijn, alleen als je er echt heel bewust aandacht aan wil besteden dat die 2 beter door een deur kunnen samen wat laten doen onder directe begeleiding.

Misschien dat het later, na veel gedoe onder directe begeleiding beter gaat, maar tot die tijd geen enkel risiko nemen, kind en hond uit elkaar houden, maar geen paniek schoppen erover, netjes zitten en koekje krijgen bij binnenkomst altijd doen, zorgen dat er geen nog negatievere associatie ontstaat bij de hond over kinderen!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_83273769
Broder collies hebben een drijfinstinct. Dat houd in dat als ze een ander dier zien dat ze willen bepalen waar deze heen moeten. Als iemand daar bij in de weg gaan staan dan kan het zijn dat hij het daar niet mee eens is en lelijk gaat doen. Daarbij moet je als baasje goed laten zien dat jij ook echt de baas bent. Bijvoorbeeld als de hond net is uitgelaten gaat eerst het baasje naar binnen toe en daarna de hond pas. Zo voorkom je dat een hond te dominant wordt en daardoor vals word
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:00:27 #93
303028 Broder
kevinsangel
pi_83276721
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:41 schreef inge1506 het volgende:
Broder collies hebben een drijfinstinct. Dat houd in dat als ze een ander dier zien dat ze willen bepalen waar deze heen moeten. Als iemand daar bij in de weg gaan staan dan kan het zijn dat hij het daar niet mee eens is en lelijk gaat doen. Daarbij moet je als baasje goed laten zien dat jij ook echt de baas bent. Bijvoorbeeld als de hond net is uitgelaten gaat eerst het baasje naar binnen toe en daarna de hond pas. Zo voorkom je dat een hond te dominant wordt en daardoor vals word

woef woef
team is eng ready for whatever als het moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')