haha, awesomequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef tjoptjop het volgende:
Al meer mensen die ontdekt?
Als voorbeeldje
Dat voetballetje onder bij de tijdslijn![]()
Werkt niet bij de embedded versies, dus even naar de site zelf toegaan dus
hahahahaha Super vet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef tjoptjop het volgende:
Al meer mensen die ontdekt?
Als voorbeeldje
Dat voetballetje onder bij de tijdslijn![]()
Werkt niet bij de embedded versies, dus even naar de site zelf toegaan dus
quote:
haha, kijk beter!!!111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
haha, kijk beter!!!111Ik had het ook over dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is dat in de stadions nu niet zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar ze hadden wel een wat beter sample moeten kiezen, nu zoemt het niet aan één stuk door.
daar zie ik het dus ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zo drukt zie je het niet, als je doorlinkt naar youtube zelf wel.
Neemt Youtube zichzelf wel serieus als bedrijf? Geen wonder dat ze nog nooit winst hebben gemaakt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je HOEFT niet op het knopje te drukken hoor.
gast, Google.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Neemt Youtube zichzelf wel serieus als bedrijf? Geen wonder dat ze nog nooit winst hebben gemaakt.
Ik vind het eigenlijk wel een typische Google. Doen ze op de zoekmachine ook, wat grapjes. En hun logo in verschillende thema'squote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Neemt Youtube zichzelf wel serieus als bedrijf? Geen wonder dat ze nog nooit winst hebben gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
Niet alleen YouTube, ga eens met google maps in Z-afrika met street view spelen - Check
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
Niet alleen YouTube, ga eens met google maps in Z-afrika met street view spelen - Check
[ afbeelding ]
-.-quote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Nicandro het volgende:
Ik vind het welgrappig, maar wtf is het nu tervanxD
Ik bedoel je hoort serieus het hele filmpje niet meer
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Neelke het volgende:
[..]
-.-
Ze willen natuurlijk aangeven dat je door het vreselijke geluid geen flikker meer hoort van emoties (=geluid van filmpje) tijdens wedstrijden.
Aha okéquote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Neelke het volgende:
[..]
-.-
Ze willen natuurlijk aangeven dat je door het vreselijke geluid geen flikker meer hoort van emoties (=geluid van filmpje) tijdens wedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |