Ssst, niet zo hard straks willen meerdere mensen er aan friemelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
Ik mis HS' tepelpiercing. En dan vooral het friemelen daaraan.
Voor de helft. Toen ben ik in slaap gevallen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Had je trouwens al The Royal Tenenbaums gezien?
Dan bitchslap ik ze gewoon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ssst, niet zo hard straks willen meerdere mensen er aan friemelen.
Je bent zelf...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Desunoto het volgende:
Tepelpiercings zijn vies, lelijk, vies, lelijk en lelijk.
Gelukkig heb ik er maar 1.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Desunoto het volgende:
Tepelpiercings zijn vies, lelijk, vies, lelijk en lelijk.
Ik ben verliefd op die film.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor de helft. Toen ben ik in slaap gevallen.. Niet omdat het een saaie film is hoor. Integendeel.
Ik kijk hem binnenkort wel weer in zijn geheel.
quote:
quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:18 schreef Chowi het volgende:
Zeroku, als ik jouw username lees, maak ik er steeds per ongeluk zeekoe van in mijn hoofd.
Zo heette mijn WoW-Character. Hoe ik er toen aankwam weet ik niet meerquote:
Speeldequote:
Waarom gestopt? Werd het saai?quote:
Dat, en school leed er teveel onder. Sinds de laatste uitbreiding uit is, gaat het alleen maar om zo snel mogelijk max level te halen en wordt er geen aandacht meer aan de weg ernaartoe gespendeerd, en da's kutquote:
Ik heb het ook wel een beetje gespeeld hoor. Zodat ik met recht WoW-nerds kon bashen omdat ik dan weet waarover ik het heb.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, en ik weet niet of je het wat zegt (waarschijnlijk niet), maar guilds voegen geen zak meer toe in WotlK, iedere instance op Heroic Lich King 25 na kan worden gePuGd, en dat is het meest falende wat ze hadden kunnen doen.
Blizzard wordt te commercieel. Ze willen het idd voor iedereen toegankelijk houden, terwijl de end-content niet weggelegd is voor iedereen. Dát hoor je gewoon met een ruige guild te doen, en na 20 keer wipen geeft het dan een kick als je wel die boss neer krijgt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef RitseB het volgende:
Ze willen het wel een beetje casual houden.
Wie staat me bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Op zich is het spel best tof hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel een beetje gespeeld hoor. Zodat ik met recht WoW-nerds kon bashen omdat ik dan weet waarover ik het heb.
Zelfde met Starcraft 2, Bnet 2.0,quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blizzard wordt te commercieel. Ze willen het idd voor iedereen toegankelijk houden, terwijl de end-content niet weggelegd is voor iedereen. Dát hoor je gewoon met een ruige guild te doen, en na 20 keer wipen geeft het dan een kick als je wel die boss neer krijgt.
Sowieso, Battle.netquote:
Stomme Blizzard, beter verprutsen ze Diablo 3 niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Zeroku het volgende:
Laatst nog een potje DoTa met vrienden gedaan, we waren echt 2/3 uur bezig om überhaupt te kunnen connecten met elkaar.
Warcraft III was pure epischheidquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stomme Blizzard, beter verprutsen ze Diablo 3 niet.
Blizzard is sowieso koning wat betreft PC gaming.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef RitseB het volgende:
Diablo 1 en 2 zijn ongeveer de tofste games sinds ooit.
Gimme a break. Jij krijgt een erectie als je nieuwe epic gear bemachtigd hebt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik speel heel casual.
En meer voor de fun dan het behalen van de ultimate gear.
Wie niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gimme a break. Jij krijgt een erectie als je nieuwe epic gear bemachtigd hebt..
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gimme a break. Jij krijgt een erectie als je nieuwe epic gear bemachtigd hebt..
En arenaquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee.
Natuurlijk is het wel tof als je een leuke upgrade krijgt, maar raiden doe ik al niet aan.
Nee, af en toe een BG tje en wat guildies boosten enzo.quote:
Boosten, dat vond altijd tofquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, af en toe een BG tje en wat guildies boosten enzo.
Zeker, en hun dan zo van, ohh wat knap ik wou dat ik al 80 wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Boosten, dat vond altijd tof. Hele instances pullen enzo
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeker, en hun dan zo van, ohh wat knap ik wou dat ik al 80 was.
Wat voor char heb jequote:
Die casten echt zo tof, undeadsquote:
Jouw rechterpink.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
Chowi's tieten
Care. Gewoon inloggen.quote:
Doe maar niet. Je bent net zo goed bezig.quote:
Ksssst, zeekoe.quote:
Wut? Als hij niet verslaafd is, who cares?quote:
Wie zegt dat hij dat niet is dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut? Als hij niet verslaafd is, who cares?
Ik. Want hij speelt casual.quote:
Ja, en een beeld dat je van iemand hebt over internet is vaak ook zo realistisch en betrouwbaar.quote:
Ik haal het wel in als ze hier isquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut? Als hij niet verslaafd is, who cares?
Nee, ik geloof hem gewoon op zijn woord.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en een beeld dat je van iemand hebt over internet is vaak ook zo realistisch en betrouwbaar.
Wat naïef van je.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik geloof hem gewoon op zijn woord.
Ik doe het niet bij iedereen heur.quote:
Weet je Zeroku. Mijn vader werkte vroeger in het circus als dompteur en toen werd er een Pools slangenmeisje ingehuurd die heel slank en mooi was. Maar ze was contactgestoord, dus ze sprak tegen niemand. Maar desondanks werd mijn vader verliefd op haar en toen gingen ze een keer picknicken op een hele grote berg met een boom op de top, in de schaduw waarvan ze neerzegen. En toen was er een wolk die leek op het gezicht van een man met een grote witte baard en die sprak tot hen: "Jullie moeten een kind baren."quote:
Wall of text crits you.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je Zeroku. Mijn vader werkte vroeger in het circus als dompteur en toen werd er een Pools slangenmeisje ingehuurd die heel slank en mooi was. Maar ze was contactgestoord, dus ze sprak tegen niemand. Maar desondanks werd mijn vader verliefd op haar en toen gingen ze een keer picknicken op een hele grote berg met een boom op de top, in de schaduw waarvan ze neerzegen. En toen was er een wolk die leek op het gezicht van een man met een grote witte baard en die sprak tot hen: "Jullie moeten een kind baren."
Ze zagen daarin het woord van God en besloten elkaar voor het eerst van hun leven te beminnen en direct raakte het Poolse slangenmeisje zwanger en toen ze een negen maanden later een kind baarde, bleek dat Chowi te zijn en iedereen applaudisseerde en wuifde met palmbladeren in het rond en er was feest omdat de Nieuwe Messias was geboren.
Écht waar.
Ik kan dat soort dingen.quote:
Partypooper.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef Heatseeker het volgende:
tl;dr
Ik merk hetquote:
[spam] http://chowi.livejournal.com/ [/spam]quote:
zomgquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
[spam] http://chowi.livejournal.com/ [/spam]
Ik heb Vincent all over again al gelezen, en die was best tof om te lezen, serieusquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Chowi het volgende:
Mijn waardering is torenhoog als je de tijd neemt mijn teksten te lezen, Zero.
Kun je voor mij geen samenvatting maken van 1 regel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Chowi het volgende:
Mijn waardering is torenhoog als je de tijd neemt mijn teksten te lezen, Zero.
Schaam je, zulke teksten en regels kan je niet samenvatten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kun je voor mij geen samenvatting maken van 1 regel.
Nah, daar ben ik wat minder trots op. Maar goed, dank je wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb Vincent all over again al gelezen, en die was best tof om te lezen, serieus.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaam je, zulke teksten en regels kan je niet samenvatten.
Nou ben ik helemaal benieuwd naar de restquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik wat minder trots op. Maar goed, dank je wel..
Ik wacht wel op de film dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaam je, zulke teksten en regels kan je niet samenvatten.
The desintresse is big in this one.quote:
Het scheelt dat het mij niet boeit, of Chowi teleurgesteld is als ik die teksten niet lees.quote:
Ik vind het dan wel weer jammer dat dat wat mijn grootste passie is je compleet koud laat. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het scheelt dat het mij niet boeit, of Chowi teleurgesteld is als ik die teksten niet lees.
Dat weet ze ook wel van me.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer jammer dat dat wat mijn grootste passie is je compleet koud laat. Maar dat terzijde.
Ja, mijn vagina bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
![]()
Ik ben meer geïnteresseerd in je andere kwaliteiten.
Maar goed, dat het je niet boeit, soit. Maar loop er dan niet zo mee te koop. Je weet best dat ik dat niet tof vind.quote:
Ik loop er niet mee te koop, ik schaam me reuze dat ik niet van lezen hou.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed, dat het je niet boeit, soit. Maar loop er dan niet zo mee te koop. Je weet best dat ik dat niet tof vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |