Coool!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehehe.
Ik ga mn haar ff voorzien van oranje strikjes
leeuwardenquote:
Nummertje zoveel?quote:
LIWWADDEN WEEST WEL!quote:
pics!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehehe.
Ik ga mn haar ff voorzien van oranje strikjes
Alle roots liggen in Liwwadden!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Ezechielk het volgende:
058, en geen Leeuwarder onder de leden hier.
Leg uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alle roots liggen in Liwwadden!
PM je msn en ik sluit mn cam voor je aan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef Opdekop het volgende:
DW foto's van je nieuwe kapsel!!
Ik PM later nog even terug.
Geen idee. maar alles vindt zijn oorsprong in Leeuwarden.quote:
11 juliquote:
Nee, die hebben we uit gedaan!quote:
Ik woonde alleen maar in de buurt van rotjeknor. Amsterdam heeft mn hart veroverdquote:
Ik heb nu een oranje overall aan. Het ding is behoorlijk doorzichtigquote:
0515quote:
Doe nou een foto!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een oranje overall aan. Het ding is behoorlijk doorzichtig
kartonnen zak omdat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga een kartonnen zak zoeken. Ik moet mij zo weer verplaatsen in de Smart
Je je als volwassen man niet in een Smart MAG vertonen. En ik MOET. Omdat geen andere auto.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga een kartonnen zak zoeken. Ik moet mij zo weer verplaatsen in de Smart
Ach, als je niet anders kan.....quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je je als volwassen man niet in een Smart MAG vertonen. En ik MOET. Omdat geen andere auto.
DOEN!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik krijg gewoon zin om naar Haarlem te gaan zodat ik er foto's van kan maken
Maar als jongetje nog wel....quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je je als volwassen man niet in een Smart MAG vertonen. En ik MOET. Omdat geen andere auto.
Nee George rijdt niet op waterquote:
Oe oe oequote:
Say what?quote:
Schiphol Rijk heb je meer succes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik krijg gewoon zin om naar Haarlem te gaan zodat ik er foto's van kan maken
Nee schiphol is eng, dan verdwaal ik enzquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schiphol Rijk heb je meer succes.
Ik zei tegen Matthijs dat ik geen huppelhoer ben. Hij vindt dat ik blonde lokjes moest nemenquote:
DW zegt op msn dat ze geen huppelhoer is, en we moesten gelijk beide aan jou denken, omdat huppel, niet omdat je een hoer of zo bentquote:
Dan moet je mij meenemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schiphol is eng, dan verdwaal ik enz
Hmmquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zei tegen Matthijs dat ik geen huppelhoer ben. Hij vindt dat ik blonde lokjes moest nemen
Vooral met je witte nikes eronderquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Bar slechte kwaliteit telefoon foto.
[ afbeelding ]
Zoek de bordjes schiphol oost.quote:
Die maken het ensemble af hequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral met je witte nikes eronder
Ik zie een potentieel hangjeugdkind op de fotoquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!!!!!!!!! helemaal oranje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds een witte broek en blauwe schoenen kopen. Ik heb al rode shirtjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die maken het ensemble af he![]()
Vanavond doe ik ook nog schmink enz
Eerst was ;ie crimineel, toen hing er nog een slinger voor z;n ogenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie een potentieel hangjeugdkind op de foto
Jij maakt vrienden vandaagquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie een potentieel hangjeugdkind op de foto
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst was ;ie crimineel, toen hing er nog een slinger voor z;n ogen
Ik zal je niet meer pesten Huppelmilfquote:
That's the plan. Alles voor onze jongens hequote:
Ik voel me ook behoorlijk debiel nuquote:
Wat dacht je dan? Meer naar geel of naar rood?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:49 schreef Dyr. het volgende:
[..]
zo oranje had ik het ook weer niet verwacht
Kssssssssssssst ga eens wegquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst was ;ie crimineel, toen hing er nog een slinger voor z;n ogen
Ik lees net dat ik je mag slaanquote:
Hoezo oranjequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nou omdat Nederland vandaag een voetbalwedstrjd speelt tegen Kameroen. En ik moedig het Nederlandse elftal, ook wel Oranje genoemd, aan.quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou omdat Nederland vandaag een voetbalwedstrjd speelt tegen Kameroen. En ik moedig het Nederlandse elftal, ook wel Oranje genoemd, aan.
Dan mag jij ook slaanquote:
quote:
Jawel hoor. Niks van justmattie aantrekken. Wat zou hij nou.quote:
Met de kartmeet nogquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Met kerst![]()
En het is zo'n lief knulletje
Ja was de slinger vergeten, die is nu wel wegquote:
Op je kontquote:
Ga wegquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
HAHAA
[..]
Jawel hoor. Niks van justmattie aantrekken. Wat zou hij nou.
Weet ik, daar was ik bij toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was de slinger vergeten, die is nu wel weg![]()
En nu ga ik de kroeg in
Jaquote:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou omdat Nederland vandaag een voetbalwedstrjd speelt tegen Kameroen. En ik moedig het Nederlandse elftal, ook wel Oranje genoemd, aan.
Klinkt verleidelijk. Op de bbq meet dan maarquote:
Maar pesten is zo leukquote:
Slecht plan, vind mn hond vast niet goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Op de bbq meet dan maar
Die hond van je kan wel even een blokje gaan wandelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar pesten is zo leuk![]()
[..]
Slecht plan, vind mn hond vast niet goed.
En sinds de sinterklaasmeet wil ik geen tik op mn kont meer op een meet
Jij mag hetquote:
quote:[..]
Slecht plan, vind mn hond vast niet goed.
En sinds de sinterklaasmeet wil ik geen tik op mn kont meer op een meet
Ik niet dan?quote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
ik vind net een foto van Bart en een schaap.
Alleen als hij ;t goed vindt. Iets met weinig kleren aan enzoquote:
hahaha.... Hmmm....quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als hij ;t goed vindt. Iets met weinig kleren aan enzo
Hij heeft een geil ichaamquote:
Ik heb wel naaktfoto;s van ;m.quote:
Zal thuis kijken, heb hier geen geluid!quote:
Supermooi nummer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Zal thuis kijken, heb hier geen geluid!
Vraag maar aan hem, ik ga het niet delen.quote:
Hij heeft helemaal geen babyface.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft een babyface, kun je nagaan
Okequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag maar aan hem, ik ga het niet delen.
[..]
Hij heeft helemaal geen babyface.
058? Ja.quote:
Omdat 058 de nieuwe 13:37 isquote:
Dat kan niet!quote:
Ik ook al 4 uur lang niet.. Nog 50 minuten dan mag ik naar huis!quote:
45 min ong. dus valt meequote:
Ja dat ook, maar nu geef ik het ook gewoon opquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ook al 4 uur lang niet.. Nog 50 minuten dan mag ik naar huis!
lekker niks meer doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar nu geef ik het ook gewoon op
Boefjequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
45 min ong. dus valt meemaar niemand heeft zin meer dus kan wel even ongestoord voetbal kijken
Heeeeeee dat is mijn stopwoordje!quote:
Omdat ik die post nog niet gezien had..quote:
Omdat ;t 058 is!quote:
quote:
Prima!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we niet even naar het kopieerhok?
Op welke verdieping sta jij? ik kan je niet vinden!quote:
De 2equote:Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Op welke verdieping sta jij? ik kan je niet vinden!
Ohh dan loop ik even een trapje omhoog! Ik ben zo bij je!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohh dan loop ik even een trapje omhoog! Ik ben zo bij je!Bezweet en wel!
Ja, maar wel met een kort rokje hoor, want het is warm!quote:
Ho!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een kort rokje hoor, want het is warm!
Ah zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat ik die post nog niet gezien had..
Doet het voor mij nietquote:
Ik wou het je net zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
TREV! Vandaag op 3fm zetten tijdens NL - kameroen
Hoezo, ben jij nu helemaal nat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssss Het bad is zo lek als een mandje
mooi zowquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah zo![]()
[..]
Doet het voor mij niet
[..]
Ik wou het je net zeggenwas ik net iets te laat
maar ik ga wel luisteren
![]()
![]()
![]()
Ja dan kom ik morgenochtend niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
hebben ze em lekgeprikt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik. Van het angstzweet. Rijden in een Smart, als het niet hoeft, nooit aan beginnen!quote:
Waarom doe je het dan ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Van het angstzweet. Rijden in een Smart, als het niet hoeft, nooit aan beginnen!
Omdat er geen andere auto stond die ik mee kon nemenquote:
Het wordt echt mn nieuwe doel om een foto te bemachtigen van jou in een smartquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Van het angstzweet. Rijden in een Smart, als het niet hoeft, nooit aan beginnen!
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt echt mn nieuwe doel om een foto te bemachtigen van jou in een smart
IJdele hoop noemen ze zoietsquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken
Is het net zo erg als in een oude suzuki alto?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken
Als je een vrachtwagen inhaalt, heb je dan ook het idee dat je omwaait?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het net zo erg als in een oude suzuki alto?
zeg eens wat nieuwsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik kom binnen, zet voetbal op, EN ITALIË STAAT FUCKING ACHTER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets, ik had toen meer het idee dat de wind dwars door de auto gingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je een vrachtwagen inhaalt, heb je dan ook het idee dat je omwaait?
Zoals het er nu uitziet Nederland - Slowakijequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik kom binnen, zet voetbal op, EN ITALIË STAAT FUCKING ACHTER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijdquote:
Ook dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets, ik had toen meer het idee dat de wind dwars door de auto ging
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd![]()
quote:
quote:[..]
Ook dat gevoel ken ik
Had dan even gezegd dat je updates wildequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd
[..]
Ook dat gevoel ken ik
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd
[..]
Ook dat gevoel ken ik
quote:
Die lees ik toch pas als ik uit de auto stap.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat je updates wilde
HOAX een smart is geen autoquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die lees ik toch pas als ik uit de auto stap.
Meer zo'n barbieding. Man, bijna volledig plastic dat ding.quote:
Ik knipte altijd het haar van mn barbie's zodat ze op GI-Joe's lekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer zo'n barbieding. Man, bijna volledig plastic dat ding.
En ja, ik weet dat jij een vrouw bent hoor
Roemloos ten onder, als regerend wereldkampioenquote:
Zie die houwerij danquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roemloos ten onder, als regerend wereldkampioen
wat is er aan het handje?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanaf vandaag mijn leven beteren en mijn moeder gaat me helpen.
quote:
voetbal....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
voetbal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Gratis hartje van mevrouw Opdekop ;;quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.
Goed dat je de knoop door hakt en aan de gang gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.
Er bestaat hier in ONZ een banmeldtopicquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef justmattie het volgende:
Inderdaad.
naatje te vaak ee topic gekilled. Ga maar een maand meelezen in kwaliteitstopics, en uiteraard ontnemen we je postrechten om topickills te voorkomen.
Ik was te lui om te zoekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er bestaat hier in ONZ een banmeldtopic
Wel naar 3FM luisteren hequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef Olle. het volgende:
tering jongs nog minder dan een uur en dan veutbolll
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
voetbal....Kus wijffie. Denk gewoon aan je geweldige rijles. En ik vind je liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mijn dag is weer helemaal goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kus wijffie. Denk gewoon aan je geweldige rijles. En ik vind je lief
Moet ik gerard en michiel missenquote:
Heb geen loginquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video ik kijk via deze en dan naar switch stream onderaan als je geklikt heb (rechts)
3FM en 3FMquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik gerard en michiel missen![]()
[..]
Heb geen login
De TV die hier staat is gejat, kijk nu via de pc(loop alleen zo'n 40 sec achterquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
probeer dan een andere browserMaar dan word het gewoon radio of gewoon TV heh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeur nietquote:
Alleen kameroen supporters zeggen dat het 0-1 isquote:
Die hebben pech.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor de mensen die in de andere 10 provincies wonen?
Inderdaadquote:
Alles behalve Noord- en Zuid-Holland en Utrecht is bendequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor de mensen die in de andere 10 provincies wonen?
Hollander?quote:
Kijk.... nicequote:
En waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles behalve Noord- en Zuid-Holland en Utrecht is bende
Mijn beleving en ervaring met Nederlandquote:
Trouwen? Kinderen krijgen? en die opvoeden als trotse hollanders?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn beleving en ervaring met Nederland
Dan zijn die anders als die van mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn beleving en ervaring met Nederland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen kameroen supporters zeggen dat het 0-1 is
Wat is er dan met jou kind? slaapt die er doorheen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
mijn buren![]()
de 20 man bezoek bij de buren in de tuin![]()
![]()
![]()
mijn kind![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Wat is er dan met jou kind? slaapt die er doorheen?
Ik ben kapotquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Dat is zeker fijn, jij een fijne werkweek gehad?
Ook vrij moe, maar morgen nog een dagje en dan heb ik ook weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben kapot![]()
Maar het was wel leuk![]()
Hoe is het daar?
Jeuj, moet je de hele dag dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
Ook vrij moe, maar morgen nog een dagje en dan heb ik ook weekend. Verder alles goed hier
Yup, ruim 40 uur per weekquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj, moet je de hele dag dan?
Ik ben morgen ook wel gewoon druk, maar wel lekker bij Thijs
Kan ik helaas niet ontvangenquote:
Cakejes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
Yup, ruim 40 uur per week, ik hoop dat ik met 8.5 uur klaar ben en niet langer door hoef. Zo te horen ga jij je morgen ook wel vermaken. Oja, ik weet dat ik taart had belooft maar dat wordt het niet maar ik maak iets anders waarop ik trakteer
Ik weet dat je echt in het midden van nergens woont, maar dat het ZO erg wasquote:
Leuk woord he, cakejes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Dat zie je zaterdag wel, maar het is wel zelf gemaakt
Ik bedoel via de pcquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat je echt in het midden van nergens woont, maar dat het ZO erg was
waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel via de pcals ik hem op de radio opzoek krijg ik weer ruzie
CAKEJES! Dat is een leuk woord, CAKEJES!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk woord? en volgens mij ben jij ook helemaal niet nieuwsgierig
Oké, alleen maar een leuk woord of ook een achterliggende gedachte er bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
CAKEJES! Dat is een leuk woord, CAKEJES!
Graag!, hoeveel wil je er?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen? Kinderen krijgen? en die opvoeden als trotse hollanders?
Ja kom op zeg..cakejesquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
Oké, alleen maar een leuk woord of ook een achterliggende gedachte er bij?
2 een jongen en een meisje. Kan jij met de jongen voetballen terwijl ik de nagels van de dochter lak.quote:
Echt een faal van Nederland,.. Kameroen heeft er al 2 eerder verlorenquote:
Is goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 een jongen en een meisje. Kan jij met de jongen voetballen terwijl ik de nagels van de dochter lak.
quote:
Dat lijkt mij ja, anders kijk ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik weet genoeg, maar je ziet zaterdag wel wat ik mee neem
De tijd is ook nog niet voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt een faal van Nederland,.. Kameroen heeft er al 2 eerder verloren![]()
We doen bijna net als de moffen gister.. flink opfocken..
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ja, anders kijk ik niet
Dit weekend kan, kenne we ook naar het strand hierquote:
Ik zit dit weekend in Limburg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dit weekend kan, kenne we ook naar het strand hier
Neej, verkennen noemen we datquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Limburg.Wat een verrader ben ik toch ook.
Dat kan je niet zelf bepalen, schatquote:
Goed te eten geven, dan worden ze vanzelf grootquote:
JA! Wantquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oja en Rick moet er toch ook voor zorgen dat ze niet in de zomer hoog zwanger is, toch?
Oh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je niet zelf bepalen, schat
Ik denk ik waarschuw je evenquote:
True.. true..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat boeit niet als hij maar scoort
Nee, alle moeders van zomerkindjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En volgens mij niet alleen de mijne
Ik zou het zelf niet weten en er uit eigen ervaring ook nooit achter komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alle moeders van zomerkindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |