Supermooi nummer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Zal thuis kijken, heb hier geen geluid!
Vraag maar aan hem, ik ga het niet delen.quote:
Hij heeft helemaal geen babyface.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft een babyface, kun je nagaan
Okequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag maar aan hem, ik ga het niet delen.
[..]
Hij heeft helemaal geen babyface.
058? Ja.quote:
Omdat 058 de nieuwe 13:37 isquote:
Dat kan niet!quote:
Ik ook al 4 uur lang niet.. Nog 50 minuten dan mag ik naar huis!quote:
45 min ong. dus valt meequote:
Ja dat ook, maar nu geef ik het ook gewoon opquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ook al 4 uur lang niet.. Nog 50 minuten dan mag ik naar huis!
lekker niks meer doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar nu geef ik het ook gewoon op
Boefjequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
45 min ong. dus valt meemaar niemand heeft zin meer dus kan wel even ongestoord voetbal kijken
Heeeeeee dat is mijn stopwoordje!quote:
Omdat ik die post nog niet gezien had..quote:
Omdat ;t 058 is!quote:
quote:
Prima!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we niet even naar het kopieerhok?
Op welke verdieping sta jij? ik kan je niet vinden!quote:
De 2equote:Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Op welke verdieping sta jij? ik kan je niet vinden!
Ohh dan loop ik even een trapje omhoog! Ik ben zo bij je!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohh dan loop ik even een trapje omhoog! Ik ben zo bij je!Bezweet en wel!
Ja, maar wel met een kort rokje hoor, want het is warm!quote:
Ho!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een kort rokje hoor, want het is warm!
Ah zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat ik die post nog niet gezien had..
Doet het voor mij nietquote:
Ik wou het je net zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
TREV! Vandaag op 3fm zetten tijdens NL - kameroen
Hoezo, ben jij nu helemaal nat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Oh noesssssssss Het bad is zo lek als een mandje
mooi zowquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah zo![]()
[..]
Doet het voor mij niet
[..]
Ik wou het je net zeggenwas ik net iets te laat
maar ik ga wel luisteren
![]()
![]()
![]()
Ja dan kom ik morgenochtend niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
hebben ze em lekgeprikt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik. Van het angstzweet. Rijden in een Smart, als het niet hoeft, nooit aan beginnen!quote:
Waarom doe je het dan ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Van het angstzweet. Rijden in een Smart, als het niet hoeft, nooit aan beginnen!
Omdat er geen andere auto stond die ik mee kon nemenquote:
Het wordt echt mn nieuwe doel om een foto te bemachtigen van jou in een smartquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Van het angstzweet. Rijden in een Smart, als het niet hoeft, nooit aan beginnen!
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt echt mn nieuwe doel om een foto te bemachtigen van jou in een smart
IJdele hoop noemen ze zoietsquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken
Is het net zo erg als in een oude suzuki alto?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken
Als je een vrachtwagen inhaalt, heb je dan ook het idee dat je omwaait?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het net zo erg als in een oude suzuki alto?
zeg eens wat nieuwsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik kom binnen, zet voetbal op, EN ITALIË STAAT FUCKING ACHTER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets, ik had toen meer het idee dat de wind dwars door de auto gingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je een vrachtwagen inhaalt, heb je dan ook het idee dat je omwaait?
Zoals het er nu uitziet Nederland - Slowakijequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik kom binnen, zet voetbal op, EN ITALIË STAAT FUCKING ACHTER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijdquote:
Ook dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets, ik had toen meer het idee dat de wind dwars door de auto ging
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd![]()
quote:
quote:[..]
Ook dat gevoel ken ik
Had dan even gezegd dat je updates wildequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd
[..]
Ook dat gevoel ken ik
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd
[..]
Ook dat gevoel ken ik
quote:
Die lees ik toch pas als ik uit de auto stap.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat je updates wilde
HOAX een smart is geen autoquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die lees ik toch pas als ik uit de auto stap.
Meer zo'n barbieding. Man, bijna volledig plastic dat ding.quote:
Ik knipte altijd het haar van mn barbie's zodat ze op GI-Joe's lekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer zo'n barbieding. Man, bijna volledig plastic dat ding.
En ja, ik weet dat jij een vrouw bent hoor
Roemloos ten onder, als regerend wereldkampioenquote:
Zie die houwerij danquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roemloos ten onder, als regerend wereldkampioen
wat is er aan het handje?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanaf vandaag mijn leven beteren en mijn moeder gaat me helpen.
quote:
voetbal....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
voetbal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Gratis hartje van mevrouw Opdekop ;;quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.
Goed dat je de knoop door hakt en aan de gang gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.
Er bestaat hier in ONZ een banmeldtopicquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef justmattie het volgende:
Inderdaad.
naatje te vaak ee topic gekilled. Ga maar een maand meelezen in kwaliteitstopics, en uiteraard ontnemen we je postrechten om topickills te voorkomen.
Ik was te lui om te zoekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er bestaat hier in ONZ een banmeldtopic
Wel naar 3FM luisteren hequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef Olle. het volgende:
tering jongs nog minder dan een uur en dan veutbolll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |