Leuk woord he, cakejes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Dat zie je zaterdag wel, maar het is wel zelf gemaakt
Ik bedoel via de pcquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat je echt in het midden van nergens woont, maar dat het ZO erg was
waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel via de pcals ik hem op de radio opzoek krijg ik weer ruzie
CAKEJES! Dat is een leuk woord, CAKEJES!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk woord? en volgens mij ben jij ook helemaal niet nieuwsgierig
Oké, alleen maar een leuk woord of ook een achterliggende gedachte er bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
CAKEJES! Dat is een leuk woord, CAKEJES!
Graag!, hoeveel wil je er?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen? Kinderen krijgen? en die opvoeden als trotse hollanders?
Ja kom op zeg..cakejesquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
Oké, alleen maar een leuk woord of ook een achterliggende gedachte er bij?
2 een jongen en een meisje. Kan jij met de jongen voetballen terwijl ik de nagels van de dochter lak.quote:
Echt een faal van Nederland,.. Kameroen heeft er al 2 eerder verlorenquote:
Is goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 een jongen en een meisje. Kan jij met de jongen voetballen terwijl ik de nagels van de dochter lak.
quote:
Dat lijkt mij ja, anders kijk ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik weet genoeg, maar je ziet zaterdag wel wat ik mee neem
De tijd is ook nog niet voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt een faal van Nederland,.. Kameroen heeft er al 2 eerder verloren![]()
We doen bijna net als de moffen gister.. flink opfocken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |