Hoe moet ik dan gaan?quote:
Is een knipoog naar de grammernazeh'squote:
Met de autoquote:
Dan zoek je iemand die met de auto gaatquote:
Pwned biatch.quote:
Harde of zachte lens?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jezus fucking 10 minuten lang met linkerlens zitten kloten
kankerdingGJKENFSKJENFSEF![]()
![]()
Iets voor jou?quote:
Van /b/ gejat?quote:
Neuh, kreeg m net van collega via de chatquote:
Je collega is lid van de /b/rotherhood?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Neuh, kreeg m net van collega via de chat
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
zachte
maar ik ga mn shit zoeken en er vandoor
Zijn we allebeiquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je collega is lid van de /b/rotherhood?
quote:
Mogelijk.quote:
quote:
Ik sluit niks uitquote:
Do's into strap-on action?quote:
Kans is groter dat het een dominante metal chick is denk ikquote:
>lidquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je collega is lid van de /b/rotherhood?
Ik moest het op een manier uitdrukkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
>lid
>/b/rotherhood
[ afbeelding ]
Maar bij jou is een dame al snel dominant.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kans is groter dat het een dominante metal chick is denk ik
Tent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, niet in die zin.
Dat zij jouw even alle kanten van de kamer laat zien ipv jij haar
Definitie van de kanker dat /b/ doodmaakt, jij bent het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moest het op een manier uitdrukken
I'll find a wayquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar je nog met een paar andere vrienden ligt.. Hmm..
Maar online een grote mond hebben zegt niet veel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
I'll find a way
Dat mens waar ik t gisteren over had zegt wel telkens tot straks
Hahquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Definitie van de kanker dat /b/ doodmaakt, jij bent het.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
True.. Heb wel dr nummerquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar online een grote mond hebben zegt niet veel.
Mijne nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet veel.
Ik heb ook zoveel nummers.
Ga ergens anders rond lopen falen ty /closequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Die krabbelen meestal terugquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar online een grote mond hebben zegt niet veel.
Dat ken ik welquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, niet in die zin.
Dat zij jouw even alle kanten van de kamer laat zien ipv jij haar
Ja, precies.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die krabbelen meestal terug
[..]
Dat ken ik wel
Hete telefoongesprekkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou ik jouw nummer moeten hebben?
Daar moest ik ook als eerst aan denken hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, precies.
Strap-on, hoe kwam je er bij
Een vrouw met borsthaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hete telefoongesprekkenik inhaleer wel wat helium, dan lijkt mn stem wat vrouwelijker.
Ja, maar jij hebt ook altijd een vieze gedachte, dus had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar moest ik ook als eerst aan denken hoor
/joinquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar moest ik ook als eerst aan denken hoor
We moeten Nederland gewoon omruilenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ben ik een aantal keer al geweest.
Maar ik kwam vooral veel Nederlands tegen.
En dijken doorstekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet altijd.
Dan gaan we in de vakantie naar ex-Nederland, lekker kuilen graven
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Renesite het volgende:
het is al best warm op mijn vakantieadres...
Op mijn vakantie-adres is nu ongeveer 25 graden en zonnig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Renesite het volgende:
het is al best warm op mijn vakantieadres...
Remoulins, bij Avignon, Southern French. Is daar nu al 34/35/36 gradenquote:
In Budapest is het nu 21 gradenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Remoulins, bij Avignon, Southern French. Is daar nu al 34/35/36 graden
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:23 schreef RoBro het volgende:
ritalin en bier en leren en spacen jajajajajjajaja
Auschwitz is back for black, van kale vandalenquote:
dat is nep dj adolf is beter ekte ekte speeches van de fuhrer op de musica van dj panda helemaal leip houseng mangquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Auschwitz is back for black, van kale vandalen
Wil je een pinda?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Auschwitz is back for black, van kale vandalen
Dat nummer had ik vroegah op mn pc staan jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat is nep dj adolf is beter ekte ekte speeches van de fuhrer op de musica van dj panda helemaal leip houseng mang
mij ex collega van 55 vond dat ook vet ging ie lekker op de motor bike naar germanie heen en weer crossen om dat soort parties lekker te houseng topgozerquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat nummer had ik vroegah op mn pc staan ja, vond mn pa grappig
Ik zag je moeder pinda's rapen bij ons voor de deurrrrrrquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zag je moeder pinda's rapen bij ons voor de deurrrrrr
Vooral met het vuvuzelageluid er onder klinkt ie leuk.quote:
We zijn wel klaar(quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:49 schreef mstr het volgende:
Moet ik even in m'n collectie graven?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:58 schreef x3ro het volgende:
Tijd om te kappen met werken, langs school te gaan en mn rijbewijs op te halen![]()
![]()
Toedelsj!![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:58 schreef x3ro het volgende:
Tijd om te kappen met werken, langs school te gaan en mn rijbewijs op te halen![]()
![]()
Toedelsj!![]()
Grotere auto's nemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen, word nog wat om al die shit in de auto's te krijgen..
Tja, had je maar geen AX moeten nemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen, word nog wat om al die shit in de auto's te krijgen..
En meer betalenquote:
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef mstr het volgende:
[..]
In mijn 206 past meer dan in jouw AX gok ik.
Ik betaal tenminste de helft aan wegenbelasting vergeleken met de 440.. En ik hoef geen moeite te doen om 1 op 15 te halenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, had je maar geen AX moeten nemen
Maar jij betaald ook meer voor die autoquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef mstr het volgende:
[..]
In mijn 206 past meer dan in jouw AX gok ik.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar jij betaald ook meer voor die auto
Ja carequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik betaal tenminste de helft aan wegenbelasting vergeleken met de 440.. En ik hoef geen moeite te doen om 1 op 15 te halen
Ja zeker care.. Ik houd zo nog geld overquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja zeker care.. Ik houd zo nog geld over
Jij moet echter wel moeite doen om 80 te rijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik betaal tenminste de helft aan wegenbelasting vergeleken met de 440.. En ik hoef geen moeite te doen om 1 op 15 te halen
Valt best mee.. T is geen Volvo 240 dieselquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij moet echter wel moeite doen om 80 te rijden.
Gratis drinken en nog geld toe krijgen ftwquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slim om niet elke keer te bob'en, dan hou je ook geld over.
Ik prefereer toch zelf een drankje dan met lamme vrienden te moeten rijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt best mee.. T is geen Volvo 240 diesel
Die ik misschien hierna heb
[..]
Gratis drinken en nog geld toe krijgen ftw
Ik doe net zo lam meequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik prefereer toch zelf een drankje dan met lamme vrienden te moeten rijden.
Ga je ook naar Graspop dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kun je vanavond even bob'en voor mij?
Nee, zit in Belgiëquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kun je vanavond even bob'en voor mij?
Dan moet je maar je spullen op schoot houden, jij wilde met de autoquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Verdomme, kofferbak zit al vol met mijn weekentas en slaapzak
Kheb nog een achterbank waar meuk op kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan moet je maar je spullen op schoot houden, jij wilde met de auto
De shuttlebusquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb nog een achterbank waar meuk op kan.. En hoe zou ik anders moeten gaan?
Imperiaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb nog een achterbank waar meuk op kan.. En hoe zou ik anders moeten gaan?
of huur marcob100 een kameraad van b een nul nul van bassie en adriaan in is ook een toppie chauffeurquote:
Volgend jaar hossel ik wel een grote auto voor mezelf..quote:
Hehehquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
of huur marcob100 een kameraad van b een nul nul van bassie en adriaan in is ook een toppie chauffeur
mijn hardwareleraar heeft 3 van die 240'squote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgend jaar hossel ik wel een grote auto voor mezelf..
[ afbeelding ]
Gelijk mooi gezelschap voor de trip naar Noorwegen
Als ik op de plek van Joenne zou wonen zouden er ook wel wat wrakken in de tuin liggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn hardwareleraar heeft 3 van die 240'swaarvan er 2 uit elkaar liggen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn hardwareleraar heeft 3 van die 240'swaarvan er 2 uit elkaar liggen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
of huur marcob100 een kameraad van b een nul nul van bassie en adriaan in is ook een toppie chauffeur
dan doe ik niet mee...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef RoBro het volgende:
zullen we een pubmeet houden met record bierdrinken de eerste die kotst moet al het bier betalen
Het klinkt zo debielquote:
Ik ben voor Robert! Lekker die pubers kaput machen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef RoBro het volgende:
zullen we een pubmeet houden met record bierdrinken de eerste die kotst moet al het bier betalen
Wikipedia gast!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe moet je anders in je eerste jaar over hardeware leren
amongst others....quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij drinkt wodka dat is voor cunts en voor russia addicts als zeroku
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij drinkt wodka dat is voor cunts en voor russia addicts als zeroku
maar we moeten het dan ook goedkoop houden anders kunnen ze het niet betalen bedenk ik me zojuistquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben voor Robert! Lekker die pubers kaput machen!
Goedkope wodka is maar 10 euro de fles.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar we moeten het dan ook goedkoop houden anders kunnen ze het niet betalen bedenk ik me zojuist
We gaan wel aan de tripels.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar we moeten het dan ook goedkoop houden anders kunnen ze het niet betalen bedenk ik me zojuist
Eigenlijk drink ik het allebei.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar jij drinkt eigenlijk gewoon bier
Ik ben geen bierdrinker. Maar daarentegen ben ik ook niet snel tot kotsen zetbaar. Alleen na 4 biertjes ben ik niet zo dol meer op bierquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben voor Robert! Lekker die pubers kaput machen!
krat euroshopper 4equote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goedkope wodka is maar 10 euro de fles.
Slootwater gratis, en smaakt nog beter dan die meuk.quote:
We kunnen ook aan de whisky gaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen bierdrinker. Maar daarentegen ben ik ook niet snel tot kotsen zetbaar. Alleen na 4 biertjes ben ik niet zo dol meer op bier
zit normaliter geen alcohol in en es bier smaakt gok ik beter dan wodkaquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Slootwater gratis, en smaakt nog beter dan die meuk.
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
zit normaliter geen alcohol in en es bier smaakt gok ik beter dan wodka
wat drink je erna danquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen bierdrinker. Maar daarentegen ben ik ook niet snel tot kotsen zetbaar. Alleen na 4 biertjes ben ik niet zo dol meer op bier
Spa blauw.quote:
Duvel is nog lafquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan kots ik als eerste zat laatst aan de duvel maar dat trok mn maag niet echt
Wa drinkte gai dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duvel is nog lafMaar zit wel veel gist in, misschien trek je dat niet
na denk dat het een psychologisch protest van mn maag is zoiets van ajajai wat zijn dit van laffe ideeen beter drink je ah pilsenerquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duvel is nog lafMaar zit wel veel gist in, misschien trek je dat niet
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet omdat kotsen enzo, maar meer omdat hij al die gers gewoon eigenlijk niet zo tof vindt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Na 4 bier begint m'n maag te protesteren.
ligt het niet aan het feit dat je te snel zuiptquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Na 4 bier begint m'n maag te protesteren.
Na 4 bier ga ik gewoon over op wat anders.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
Ben ik nou de enige die 4 bier weinig vindt?
Zoals?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Na 4 bier ga ik gewoon over op wat anders.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Na 4 bier ga ik gewoon over op wat anders.
nee 4 bier is nog geen half uur zuipen inddquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
Ben ik nou de enige die 4 bier weinig vindt?
Alles, als er maar alcohol in zit.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
na denk dat het een psychologisch protest van mn maag is zoiets van ajajai wat zijn dit van laffe ideeen beter drink je ah pilsener
Word je dan ook gelijk in je kont geknepen door lekkere mannen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Malibu Cola,
Bacardi Lemon 7-up,
Bacardi Razz Sinas.
Zoiets.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alles, als er maar alcohol in zit.
Mja, daar betaal je ook dik voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Malibu Cola,
Bacardi Lemon 7-up,
Bacardi Razz Sinas.
Zoiets.
Daarom cola. Voor een malibu cola drink ik drie colaatjes zonder.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Malibu Cola,
Bacardi Lemon 7-up,
Bacardi Razz Sinas.
Zoiets.
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je dan ook gelijk in je kont geknepen door lekkere mannen?
Klopt, daarom voordringen en alleen nog wat rustig doordrinken als je daar bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Mja, daar betaal je ook dik voor.
nee alleen je portemonnee wordt leeggeknepenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je dan ook gelijk in je kont geknepen door lekkere mannen?
Klopt, helaas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom cola. Voor een malibu cola drink ik drie colaatjes zonder.
Ja, die prijzen van zulke dingen zijn echt absurd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom cola. Voor een malibu cola drink ik drie colaatjes zonder.
Ik zou me niet durven te vertonen met zo'n mixdrankjequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee alleen je portemonnee wordt leeggeknepen
Terwijl ze net zo goed goedkope el picu kunnen kopen ipv. de echte malibu. Proef je toch niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die prijzen van zulke dingen zijn echt absurd.
Zoals met ekte fokkersquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou me niet durven te vertonen met zo'n mixdrankjeJa misschien in Utrecht wel. In een café. Met mensen die ik niet ken. Als ik heel dronken ben.
Je bent bang om niet mannelijk gevonden te worden als je wat anders dan bier drinkt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou me niet durven te vertonen met zo'n mixdrankjeJa misschien in Utrecht wel. In een café. Met mensen die ik niet ken. Als ik heel dronken ben.
die drankjes worden ook zwaar overrated beter drink je gewoon oldskool jenever cola dan scheelt tenminste in de koste en daar kots je uiteindelijk even goed vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jwt. Daar heb ik ook al WRB mee gedronken, dus achquote:
Jawel, dat proef je wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terwijl ze net zo goed goedkope el picu kunnen kopen ipv. de echte malibu. Proef je toch niet.
Ja, en dat is terecht. Men vindt dat immers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent bang om niet mannelijk gevonden te worden als je wat anders dan bier drinkt?
Een café hier in de buurt doet dat al, gewoon die goedkope rommel in Malibuflessen overgietenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terwijl ze net zo goed goedkope el picu kunnen kopen ipv. de echte malibu. Proef je toch niet.
Duhquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent bang om niet mannelijk gevonden te worden als je wat anders dan bier drinkt?
Niet als je al ver heen bentquote:
Dan ben je gewoon een vuile oplichter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een café hier in de buurt doet dat al, gewoon die goedkope rommel in Malibuflessen overgieten.
Klopt, maar die tent is toch zowa faillietquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een vuile oplichter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhIk ga toch ook geen roze shirt dragen, dat is de goden verzoeken!
En logisch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar die tent is toch zowa failliet.
Slimquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een café hier in de buurt doet dat al, gewoon die goedkope rommel in Malibuflessen overgieten.
Gewoon lekker Ketel 1 adten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
die drankjes worden ook zwaar overrated beter drink je gewoon oldskool jenever cola dan scheelt tenminste in de koste en daar kots je uiteindelijk even goed van
komop zeg als mensen gaan klagen over de smaak van hun malibu cola wtffffffffffffffffffff ik drink gewoon bier en denk er niet eens bij na hoe het smaakt of hoe het zou moeten smaken gewoon aan je mond zetten en drinken klaar zeker met uitgaanquote:
Word!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
komop zeg als mensen gaan klagen over de smaak van hun malibu cola wtffffffffffffffffffff ik drink gewoon bier en denk er niet eens bij na hoe het smaakt of hoe het zou moeten smaken gewoon aan je mond zetten en drinken klaar zeker met uitgaan
Kutleven Anne!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
godver, kon ik ook nog een boek op school gaan inleveren.. Anders mocht ik volgende week m'n diploma niet ophalen.lijers
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Siegfried het volgende:
In overleg met mijn collega's van PR én de mods van MUZ mag ik bekendmaken dat MarkM de gelukkige winnaar is van de 2 kaartjes voor het Betuws Spektakel op 26 juni.Van harte gefeliciteerd MarkM!
PM mij ajb even je emailadres, dan stuur ik je de tickets door.
Gratulieren.quote:
Gecondoleerd.quote:
WAS!!!!!quote:
Geen idee. Ik wist niet eens dat Duitsland moest spelen.quote:
bendtner is langer zak hooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef -SG- het volgende:
Videc is wel groot. Ik zie matthijsen niet winnen van hem.
JA HAHAHAHAquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef -SG- het volgende:
HAHAHAHAHHA BUITENPEL GENIAAL HAHAHAHAH GOEIE GRENS
OPROTTEN MET ITALIE, BOEMquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
LEKKER VOOR DIE SPAGHETTIE VRETERS BAM
och meid tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben de diploma uitreiking van de 1e tijdvakkers havo vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
Boeiendquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben de diploma uitreiking van de 1e tijdvakkers havo vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond die van het vwo best leuk.quote:
Ja naja ik vond er niet zo veel aan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vond die van het vwo best leuk.![]()
Ben benieuwd wat ze over mij gaan zeggen woensdag bij de diplomauitreiking van de 2e tijdvakkers.
Jaja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een leraar van mij zei, onder het genot van een jonko, dat als hij mijn mentor zou zijn hij zou zeggen dat ik een "tof wijf" was. Hij zei ook dat ik een lekker wijf ben geworden in al die jaren.
![]()
Ik bedoel meer, doe man moeten ze ontheffen uit zijn functie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dannnnnnnnn geloof je het niet.
Het is officieel mijn leraar niet meer. En het boeit niet, meer mensen zeggen dat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, doe man moeten ze ontheffen uit zijn functie.
P.?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
@Bart
wat lees ik op facebook bij die knul; "verveling", gaattie mooi voetbal kijken vanavond
Wat een kudtquote:
mijn docenten bleven tenminste wel fatsoenlijk. Vind het stiekem wel ene beetje ver gaanquote:
Nee mijn zus is niet thuis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een kudtHeb je nog M kunnen regelen?
Kutzus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee mijn zus is niet thuis.![]()
Zal ik hem verwijderen van alles?
pf keuzesquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kutzus.
Ja doen, kijken hoe hij reageert
Doen!quote:
Have funquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh shit ik ga ook nog even chillen bij een examenfeestje.
Als hij meeleest; het is mooi geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kutzus.
Ja doen, kijken hoe hij reageert
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijn docenten bleven tenminste wel fatsoenlijk. Vind het stiekem wel ene beetje ver gaan! Kijk, de mijne zei ook wel eens dingen als 'Wat ben jij een vervelend mens!' tegen een meisje of 'Houd je smoel es [achternaam]'. Maar met een jonko in de had 'wat ben jij een lekker wijf geworden'... nee, dat is in mijn ogen ietsss over de streep van hoe een docent zich kan uitlaten
Tot zover mijn gezwam. Over naar jailbaits en zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |