quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef wolwop het volgende:
we hebben een beetje een balgevecht gedaan en nu kregen we met z'n allen ong. 4 slagen p.p in onze ballen maar die slagen waren niet zacht maar tering hard![]()
wat nu?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Sportex het volgende:
ik heb youtube downloader gedownload en toen ging de computer spy shredder downloaden een rare virusscan en je kunt het niet verwijderen of oninstalleren ook blokkeert het programma vanales weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Lekker voor je, newbquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Sportex het volgende:
ik heb youtube downloader gedownload en toen ging de computer spy shredder downloaden een rare virusscan en je kunt het niet verwijderen of oninstalleren ook blokkeert het programma vanales weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef wolwop het volgende:
we hebben een beetje een balgevecht gedaan en nu kregen we met z'n allen ong. 4 slagen p.p in onze ballen maar die slagen waren niet zacht maar tering hard![]()
wat nu?
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Hyman het volgende:
Tevens kan TS nu geen kinderen meer krijgen, en heeft ie voor de rest van zijn leven een hoog piepstemmetje.
noobcakequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Baardvis het volgende:
Lol, ik heb net geschreven bij die vent die vrienden zoekt dat dat het foutste topic is...
Maar ik stel mijn gedachte bij, DIT is het foutste topic ooit.
Je bent een noobcake
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |