Moet een foutje zijn. Is aangepast. Ben 17.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Am I...? * Guppy trekt in paniek de rimpels strak
Greavy is toch 20 (volgens zn profiel)? Zo jong is dat toch niet? Op m'n 18de nachttreinde ik bijvoorbeeld gewoon naar Denemarken en Zuid Frankrijk. Of ben ik nu heel onverantwoordelijk...?
Ik zit nog te kijken of ik vanuit Düsseldorf via Wuppertal / W-Vohwinkel (of zo iets) en Solingen terug naar Köln ga.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan nog, Keulen-Dusseldorf-Keulen is een stom saai industrieel traject wat je gewoon niet voor je lol 2x doet.
20+ is vergeleken met greavy oud.quote:
Naja, als je vanaf Keulen ipv kleine stadjes gewoon doorgaat naar wenen ofzo dan is het echt niet duurder.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik andere trips maken, dat zeker![]()
Ik wou wel langer én verder weg, maar je moet het geld er wel voor hebben![]()
quote:
Eensch! (dat schijnt ook een fok uitspraak te zijn).quote:Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het gaat erom dat het ook een beetje leuk en leesbaar moet blijven voor mensen die niet zo diep ingevoerd zijn. Die willen vaak gewoon een antwoord op hun vraag. En dan is het hartstikke leuk als jullie hier allemaal super goed weten welke nummertjes waarvoor staan, maar van enige zinvolle communicatie met andere mensen is dan geen sprake meer. En zoals ik al zei, dat is geen probleem op sites waar ALLEEN MAAR zulke mensen komen, maar dit is Fok, dus
Maar ga je alleen of niet? Ik ben vorig jaar (toen was ik ook 17) half Europa door geinterraild, maar toen was ik met 4 mensen. Naja, na 1 week waren er nog 3 over...quote:Op maandag 28 juni 2010 15:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet een foutje zijn. Is aangepast. Ben 17.
Tegenwoordig verzorgd Shunter het onderhoud aan de DB Schenker / Railion 1600'en en daardoor zullen er binnen afzienbare tijd meer van zulke 1600'en brandschoon terugkomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:40 schreef Duvel het volgende:
Wat zien die 1600'en er toch aftands uit...Maar ja, de 1600'en hebben itt de 1800'en volgens mij ook nog hun eerste laklaag. Welke stagiair zal de ondankbare taak hebben gekregen om de 1613 te poetsen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat die onderste 1600 in Veendam is geweest...
Of reizigers in Sittard over laten stappen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Door er in Eindhoven een stel voor te plaatsen..
D'r was toch wat met werkzaamheden in Roermond?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of reizigers in Sittard over laten stappen.
Dat hebben ze netjes gedaan bij Shunter. Ze worden in de Waalhaven onderhouden? Leuk om ze daar te krijgen onder 25kV!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tegenwoordig verzorgd Shunter het onderhoud aan de DB Schenker / Railion 1600'en en daardoor zullen er binnen afzienbare tijd meer van zulke 1600'en brandschoon terugkomen.
Ik heb er in gezeten en WiFi werkte niet: te weinig bereik.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:36 schreef KapiteinT het volgende:
Heeft er hier iemand al in een ICMm viertje gezeten? Worden ze gelijk allemaal van Wifi en reizigersinformatie voorzien, of was dat ene stel alleen een proef?
In de 4203 was de WiFi ook maar in 1 bak, dacht ik. Weet niet of dat bij alle ICMm's zo is, maar zat je niet gewoon in de verkeerde bak?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb er in gezeten en WiFi werkte niet: te weinig bereik.
Volgens mij zitten de WiFi-icoontjes op alle deuren...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
In de 4203 was de WiFi ook maar in 1 bak, dacht ik. Weet niet of dat bij alle ICMm's zo is, maar zat je niet gewoon in de verkeerde bak?
Dat is inderdaad niet al te snuggerquote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op het balkon in een buffel gaan zitten met dit weer is ook geen pretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |