Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
dit fuck toetsenbord is zo erg niet nauwkeurig op welke nummers en/of cijfers ik druk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat er neit om of het los of aan elkaar eis, maar om de ei knuppel, en ein jei OP staan meerdere E's dus jei gaat mei niet weis maken dat dei knop het doet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:11 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
typefouten krijg je nogal snel als dat tyfus-key/toetsenbord het niet eens normaal doet!!!
Post #1240276908567798651347856quote:
gaat ik dat toch even proberen :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef fonsoy het volgende:
Als je slim bezig bent, dan gebruik je hyve.nl, of gewoon een CGI-proxy. ztunnel.com bijvoorbeeld. Nu hopen dat die NIET geblokkeerd is. Anders kun je altijd nog bijvoorbeeld rtunnel.com gebruiken
Zie [Forum] banmeldtopicquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:53 schreef Mummiepak het volgende:
o.us, wat is de straf voor het posten van Geluidstechnicus?
Jammer.quote:
Je had er 1 en nu 2?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:00 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Jammer.
Als ik wordt gebanned op de foks heb ik niets meer te doen.
Heb gister al mijn aantal notes meer dan verdubbeld erdoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |