typefouten krijg je nogal snel als dat tyfus-key/toetsenbord het niet eens normaal doet!!!quote:
quote:
quote:
vrij weinig is een ander woord voor vrijwel niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef wise het volgende:
vrij wijnig. Hoe bedoel je? Met een zoete nasmaak?
dan schrijf je vrij weinig maar verkeerd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:11 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
typefouten krijg je nogal snel als dat tyfus-key/toetsenbord het niet eens normaal doet!!!
Agja, je moet toch een beetje met de trends mee gaan niet?!quote:
Ja, heb een HTC HERO, kutding dat wel. maar heb mijn kabels niet mee,. dus kan hem niet aansluiten op een pc hier op school BAGGER DUS! daarom ga ik binnenkort maar eens een nieuwe notebook erbij kopen en mijn tel. erop aansluitenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef Stink-ui het volgende:
ik ben zo blij met me blackberry overal doen wat ik zelf wil...
Dat moet een hele slechte school zijn ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ja, heb een HTC HERO, kutding dat wel. maar heb mijn kabels niet mee,. dus kan hem niet aansluiten op een pc hier op school BAGGER DUS! daarom ga ik binnenkort maar eens een nieuwe notebook erbij kopen en mijn tel. erop aansluiten
fuckschool, alles is hier beveiligd
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef jogy het volgende:
Door LOLBOY\'s seal of quality kreeg één van ons een onvoorstelbaar briljant idee om ook zoiets te maken. Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij \'ONZ-mod\'s seal of ontopicworthiness\' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier de slowchat verboten is [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo\'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts. Ben je niet creatief, tough, dan lurk je maar.
Om de slowchatters van dienst te zijnhebben we ook een banner met de tekst \'ONZ-modjes seal of permitted\' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt ( policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn. Leuk idee? ja toch? niet dan?.
[ afbeelding ]
Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun \'waarde\' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.
En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.
Dus mensen, hopelijk maakt dit ONZ nog een stukje leuker dan het al is. De creaties zijn gemaakt door LOLBOY. De rest van de banners zijn HIER te vinden, zeker het bekijken waard.
mobiel internetquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ja, heb een HTC HERO, kutding dat wel. maar heb mijn kabels niet mee,. dus kan hem niet aansluiten op een pc hier op school BAGGER DUS! daarom ga ik binnenkort maar eens een nieuwe notebook erbij kopen en mijn tel. erop aansluiten
fuckschool, alles is hier beveiligd
Mod grijp in?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:20 schreef hc-sjonny het volgende:
YEAHYEAHYEAH, HEB HET VOOR ELKAAR,,, HYVES DIE HET WEL DOET IS: [url=hyves.gs]KLIKKERDEKLIKKKERKKDEKLIKK[/url]
Ik moest hierom lachen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooooo....uuuussss., je mag mijn topique wel even sluiten hoor
Als straf voor 'vrij wijnig' blijft hij nu gewoon open.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooooo....uuuussss., je mag mijn topique wel even sluiten hoor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet zien wat een faaltopic dit is. Echt
Vrijwijnig
Hyves![]()
Mijn god zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrijwijnig
Hyves![]()
Mijn god zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Agja, je moet toch een beetje met de trensds mee gaan niet?!
Laten we trensds niet vergetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrijwijnig
Hyves![]()
Mijn god zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Laten we trensds niet vergeten
Jaaaaaaaaaaaaja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
dit fuck toetsenbord is zo erg niet nauwkeurig op welke nummers en/of cijfers ik druk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TS blijkbaar niet ...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef NBT het volgende:
Je kijkt toch naar je scherm als je typt? Dan zie je toch dat je het fout doet?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
dit fuck toetsenbord is zo erg niet nauwkeurig op welke nummers en/of cijfers ik druk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het uitroepteken hangt en de backspace doet het ook niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
Je hebt toch een mobiel neem ik aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef hc-sjonny het volgende:
Hallo,
zit hier dus een beetje op school., en het enige wat ik niet kan is spellen spelen en hyves/facebook doen!
wel twitter![]()
maar nu het probleem; ik gebruik hyves nog vrij wijnig, en wou dus net even op hyves even kijken of ik nog berichten had aangezien ik eigenlijk een Vrij Uur heb!
subklacht: KAN TWITTERE,
KLACHT; NIET HYVES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |