quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooooo....uuuussss., je mag mijn topique wel even sluiten hoor
Als straf voor 'vrij wijnig' blijft hij nu gewoon open.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooooo....uuuussss., je mag mijn topique wel even sluiten hoor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet zien wat een faaltopic dit is. Echt
Vrijwijnig
Hyves![]()
Mijn god zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrijwijnig
Hyves![]()
Mijn god zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Agja, je moet toch een beetje met de trensds mee gaan niet?!
Laten we trensds niet vergetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrijwijnig
Hyves![]()
Mijn god zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Laten we trensds niet vergeten
Jaaaaaaaaaaaaja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
dit fuck toetsenbord is zo erg niet nauwkeurig op welke nummers en/of cijfers ik druk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TS blijkbaar niet ...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef NBT het volgende:
Je kijkt toch naar je scherm als je typt? Dan zie je toch dat je het fout doet?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
dit fuck toetsenbord is zo erg niet nauwkeurig op welke nummers en/of cijfers ik druk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het uitroepteken hangt en de backspace doet het ook niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef hc-sjonny het volgende:
Je hebt toch een mobiel neem ik aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef hc-sjonny het volgende:
Hallo,
zit hier dus een beetje op school., en het enige wat ik niet kan is spellen spelen en hyves/facebook doen!
wel twitter![]()
maar nu het probleem; ik gebruik hyves nog vrij wijnig, en wou dus net even op hyves even kijken of ik nog berichten had aangezien ik eigenlijk een Vrij Uur heb!
subklacht: KAN TWITTERE,
KLACHT; NIET HYVES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |