Volgens de BBC was het doodnormaal voor dat station dat mensen het spoor overstaken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Strani het volgende:
Voor de volledigheid: De brug was afgesloten met een ketting.
(Maar natuurlijk had men dan nog altijd via de tunnel moeten gaan.)
Ja, maar als automobilist die voor dat stoplicht staat te wachten, rij je dan niet ineens aan als het groen wordt en er nog scholieren aan 't oversteken zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Modus het volgende:
Ongetwijfeld hetzelfde fenomeen als groepen scholieren op de fiets, de 2 vooraan gaan rijden bij een groen stoplicht en de rest hobbelt daar achteraan zonder te kijken of het nog steeds wel groen is op het moment dat zíj de weg oversteken.
awww kijk eens, swetsenegger wil ook graag een plekje in de discussiequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje darwin awards eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef Redux het volgende:
[..]
awww kijk eens, swetsenegger wil ook graag een plekje in de discussie
Ja, en hij kiest de positie van Gia.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef Redux het volgende:
[..]
awww kijk eens, swetsenegger wil ook graag een plekje in de discussie
Stukje massapsychologie; een meute is net zo slim als de domste deelnemer aan die meute.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je zo berekend en cool kan reageren vanachter je kompjuter.
Wat zeg je nu hier in goed Hollands?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, maar als automobilist die voor dat stoplicht staat te wachten, rij je dan niet ineens aan als het groen wordt en er nog scholieren aan 't oversteken zijn, natuurlijk.
Welke vergelijking? Die van de overstekende schooljeugd was van Modus, niet van mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Je kan de vergelijking van Gia ook eerder met een snelweg vergelijken.
Zo'n trein is niet zo breed, dat aantal kan nooit maar 1 rij geweest zijn daar moeten toch ongeveer 3 rijen naast elkaar gelopen hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stukje massapsychologie; een meute is net zo slim als de domste deelnemer aan die meute.
Ik las ergens vanmorgen dat ca. 40 mensen over het spoor probeerden over te steken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n trein is niet zo breed, dat aantal kan nooit maar 1 rij geweest zijn daar moeten toch ongeveer 3 rijen naast elkaar gelopen hebben.
Toch soort van kuddegedrag dan, zonder na te denken de rest volgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las ergens vanmorgen dat ca. 40 mensen over het spoor probeerden over te steken.
Alle 60?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch soort van kuddegedrag dan, zonder na te denken de rest volgen.
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch soort van kuddegedrag dan, zonder na te denken de rest volgen.
Ben jij een vrouw? Want wow je boodschap was echt het totaal tegenovergestelde van je postingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Wel of niet kuddegedrag is niet wat aan de orde is; het gaat erom of je überhaupt compassie kunt hebben met mensen die meegaan met dat kuddegedrag.
Hè?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw? Want wow je boodschap was echt het totaal overgestelde van je posting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |