Dag Barrie ik zal je missenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en nu tijd voor voetbal![]()
![]()
Doeeeei fijne avond luitjes!
Ja maarja je moet toch wat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voetbal is grappig als je met anderen bent maar alleen is het zo saai
Ik moet helemaal niksquote:
Ik zag 'tquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Men net toen ik hier keek scoorde ze..
Helaas nu niet
Nee, bij jou wel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoor je bij jou in de buurt nog mensen toeteren ofzo?
Hier wel. En juichen. En schreeuwen. WTFquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoor je bij jou in de buurt nog mensen toeteren ofzo?
Welke muziek?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een tering harde muziek draaien ze hier in de straat! Misschien maar even de politie bellen
Het is vette muziek maar toch.
haha, da's zuur. Aan de andere kant, ik heb elk goal gemistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
hooooi! vd vaart is een loser. gelukkig hebben we arjen nog!
was nog zo mooi bij ons. vriendin van mij zei zo: shit, ik moet naar de wc. ik zo: ga dan. anders moet je nog 10 minuten wachten! zij: ja, maar dan scoren ze! ik: mooi toch, dan winnen ze! zij: hmmm ja das waar!
ze ging naar de wc en toen maakten nl de 2-1
maar ik ga slapen. trusten!
Was het kutkabouter niet, aan de tijd te zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:23 schreef Ceased2Be het volgende:
*mens die moet werken meldt zich*
Kwam net een paar dronken idioten tegen toen ik om 5:15 in de auto stapte
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
hooooi! vd vaart is een loser. gelukkig hebben we arjen nog!
was nog zo mooi bij ons. vriendin van mij zei zo: shit, ik moet naar de wc. ik zo: ga dan. anders moet je nog 10 minuten wachten! zij: ja, maar dan scoren ze! ik: mooi toch, dan winnen ze! zij: hmmm ja das waar!
ze ging naar de wc en toen maakten nl de 2-1
maar ik ga slapen. trusten!
Waar was je danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 05:25 schreef kutkabouter het volgende:
goeiemorgen allemaal, we hebben er een leuk feestje van gemaaktBDH ik was nog vlakbij jouw huis aan het after-partyen
![]()
mijn knie bloedt echt als een rund en ik heb geen idee hoe het komt
ow en: mensen die dalijk moeten werken
Die klacht krijg ik verders nooitquote:
Heb je dan ooit op de sociale werkplaats gewerkt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG dit heeft een oud collega in elkaar geflanst:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |