nee, zo dik ben ik nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
we passen ook zo goed bij elkaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff, moet ik alweer zo veel bijlezen.![]()
En ben ik ff een avond weg, heeft kutkabouter meteen mijn baantje als OP-bijwerker ingepikt. Nou heeft mijn leven geen zin meer.
Ik dacht het en jij typt het.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, zo dik ben ik nog niet![]()
En zijn het bergen of heuveltjes?
Himalaya'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
dus jij hebt 2 gebergten in plaats van bergen?quote:
Een berg ziet er niet raar uit wil je zeggen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus jij hebt 2 gebergten in plaats van bergen?dat zal er raar uitzien dan
ik heb gewoon enorme spierbundelsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een berg ziet er niet raar uit wil je zeggen?
Heb jij erwtjes?
Net zoals die ene van je plaatje ofnietquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb gewoon enorme spierbundels
yeshquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net zoals die ene van je plaatje ofniet
En gisteren wou je nog zwemmenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
wat een ontzettend smerig tyfusweer trouwens
gister was het gewoon een lekkere zomerdag, vandaag is het van dat vieze klamme weer, ik doe al heel de dag niks en ik heb het nog steeds warmquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En gisteren wou je nog zwemmen
Niet fokken met borstkanker hequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus jij hebt 2 gebergten in plaats van bergen?dat zal er raar uitzien dan
En ik ben hier altijd de enige die het voor Goku opneemt maar nu ben jij erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
DBZ is echt cool hoor!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ffffffuuuuuu, de beesies zijn op.
Wat kan je met die dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ffffffuuuuuu, de beesies zijn op.
Vanmiddag hadden ze er bij die andere appie nog genoeg, heb nog 1 zo'n kreng meegekregen voordat ik er erg in had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
"Die andere" dat kan de grote, Arena of Rompert zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden ze er bij die andere appie nog genoeg, heb nog 1 zo'n kreng meegekregen voordat ik er erg in had.
quote:
Mijn neefje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie wil dat nou. En ik heb geen adres gevonden om voetbal te kijken
Voetbal is grappig als je met anderen bent maar alleen is het zo saaiquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn neefje.Maar ik heb inmiddels m'n beesie.
Ik kijk ook in m'n eentje thuis hoor.
Dag Barrie ik zal je missenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en nu tijd voor voetbal![]()
![]()
Doeeeei fijne avond luitjes!
Ja maarja je moet toch wat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voetbal is grappig als je met anderen bent maar alleen is het zo saai
Ik moet helemaal niksquote:
Ik zag 'tquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Men net toen ik hier keek scoorde ze..
Helaas nu niet
Nee, bij jou wel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoor je bij jou in de buurt nog mensen toeteren ofzo?
Hier wel. En juichen. En schreeuwen. WTFquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoor je bij jou in de buurt nog mensen toeteren ofzo?
Welke muziek?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een tering harde muziek draaien ze hier in de straat! Misschien maar even de politie bellen
Het is vette muziek maar toch.
haha, da's zuur. Aan de andere kant, ik heb elk goal gemistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
hooooi! vd vaart is een loser. gelukkig hebben we arjen nog!
was nog zo mooi bij ons. vriendin van mij zei zo: shit, ik moet naar de wc. ik zo: ga dan. anders moet je nog 10 minuten wachten! zij: ja, maar dan scoren ze! ik: mooi toch, dan winnen ze! zij: hmmm ja das waar!
ze ging naar de wc en toen maakten nl de 2-1
maar ik ga slapen. trusten!
Was het kutkabouter niet, aan de tijd te zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:23 schreef Ceased2Be het volgende:
*mens die moet werken meldt zich*
Kwam net een paar dronken idioten tegen toen ik om 5:15 in de auto stapte
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
hooooi! vd vaart is een loser. gelukkig hebben we arjen nog!
was nog zo mooi bij ons. vriendin van mij zei zo: shit, ik moet naar de wc. ik zo: ga dan. anders moet je nog 10 minuten wachten! zij: ja, maar dan scoren ze! ik: mooi toch, dan winnen ze! zij: hmmm ja das waar!
ze ging naar de wc en toen maakten nl de 2-1
maar ik ga slapen. trusten!
Waar was je danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 05:25 schreef kutkabouter het volgende:
goeiemorgen allemaal, we hebben er een leuk feestje van gemaaktBDH ik was nog vlakbij jouw huis aan het after-partyen
![]()
mijn knie bloedt echt als een rund en ik heb geen idee hoe het komt
ow en: mensen die dalijk moeten werken
Die klacht krijg ik verders nooitquote:
Heb je dan ooit op de sociale werkplaats gewerkt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG dit heeft een oud collega in elkaar geflanst:
2 maanden ergens in 1997, maar daar ken ik deze collega dan weer niet vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je dan ooit op de sociale werkplaats gewerkt?
Lol. Wat een sneu filmpjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 maanden ergens in 1997, maar daar ken ik deze collega dan weer niet van
Heet he!quote:
Jaquote:
wat zit daar paupervolk tussen zegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Die clipquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
En die blonde snol die de hele tijd zo geil kijkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat zit daar paupervolk tussen zeg![]()
Die drie honden op 2.29Echt te droog
Je bent er weer!quote:
Geil? Ze kijkt alsof ze moet poepenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En die blonde snol die de hele tijd zo geil kijkt.
Heee lang geledenquote:
Gefeliciteerdquote:
WTF, hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik woon wss vanaf 1 augustus in Noord-Holland
Feliquote:
Tering. Zwemmen in de maas?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh men het weer kan warmer worden dan 30 graden komende week![]()
Noooooooooooohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik woon wss vanaf 1 augustus in Noord-Holland
oftewel lekker benauwd met aan het eind van de dag een onweersbui waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh men het weer kan warmer worden dan 30 graden komende week![]()
Jawel dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
[..]
Tering. Zwemmen in de maas?![]()
[..]
Nooooooooooooh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hier alles goed! Paar nieuwkomers erbij waardoor de topics weer hard gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Dankjewel FE & Bijdehand, BB en Djayzz![]()
Alles goed met jullie? Is er nog veel veranderd ondertussen?
Hier wel. Ben ondertussen afgestudeerd (toen ergens ben ik jullie ook kwijt geraakt) en het solliciteren ging werkelijk boven verwachting. Dus nu ben ik sinds gisteren begonnen in Zaltbommel met werken
Volgens mij is Zaltbommel Gelderlandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Dankjewel FE & Bijdehand, BB en Djayzz![]()
Alles goed met jullie? Is er nog veel veranderd ondertussen?
Hier wel. Ben ondertussen afgestudeerd (toen ergens ben ik jullie ook kwijt geraakt) en het solliciteren ging werkelijk boven verwachting. Dus nu ben ik sinds gisteren begonnen in Zaltbommel met werken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jawel dus![]()
En dan hierin :Waarom in Noord-Holland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Serieus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is Zaltbommel Gelderland
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, maar ik weet nog niks.quote:
Sorry dat ik je uit je illusie haalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Serieus?
* Puala slaat zichzelf voor d'r kop
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is echt zo.quote:
weet ikquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Puala het volgende:
ik ga me wel ff schamen tijdens mijn lunchpauze
Hahahaha gerem meidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Serieus?
* Puala slaat zichzelf voor d'r kop
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Puala het volgende:
Omdat dat huisje daar staat, en omdat het 25km dichterbij werk isquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, maar ik weet nog niks.
Maar dan wel smakelijk eten!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Puala het volgende:
25? das ook nie veulquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Omdat dat huisje daar staat, en omdat het 25km dichterbij werk is
Ow, ik bedoel zuid-hollandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
25? das ook nie veul![]()
Noord-Holland vs den bosch is heul geen 25 kilometer
Thnx, als ik er echt in ga zitten, stel ik voor een Denbosch meet te doen in Noord-holland, eh, Zuid Holland !quote:
Sorryquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gaat lekker vandaagZaltbommel in Brabant, Zui-Holland = Noord-Holland
nee hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze zijn hier allemaal aan weekend/vakantie toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |